1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Weet je zeker dat het niet ergens anders in kan zitten,... had dit een tijdje met Pinball FX. Bleek dat ik mijn TV op gaming-mode kon zetten en het probleem was verholpen of heel iets anders,... verbinding, etc. Heb namelijk zelf geen last van lag.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gaming mode worden de kleuren raar toch? Naja ik zal het proberen want mn Nat type is 2. Maar ik zie nooit gele balkjes als ik met iemand connect online
     
  3. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    kan idd aan je TV liggen of net te laat...want de game is rete snel...ook ik ondervind dat ik soms te traag ben,
    als je alleen op trainingmode probeert loopt het als een liertje :)..maar alleen is het natuurlijk makkelijk
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Hier geen rare kleuren,.. alles gewoon perfecte kwaliteit! Heb iig een Samsung, wellicht dat er nog verschil tussen de verschillende merken/modellen zit.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wie is in de story mode trouwens die vrouw met dat halflange grijs/zwarte haar? Ze vecht mee met de goeien tegen die revenants
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Sindel?

    Zijn sommige xrays niet te blokken ofzo? Of ben ik gewoon weer laat
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helaas te laat,..... sorry.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha OK. Dan ligt het aan mij. Ik druk die knop echt gewoon. Maar hij blokt niet (snel genoeg dan)... Bijv van scorpion, ik zie hem chargen, ik druk op r2. Niks. Misschien wee rclaw spelen
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb Sub-Zero en Cassie nu een beetje goed geprobeerd, beide erg leuke characters. Kenshi en dan met name Posessed variation is ook tof.
    Ook voor het eerst online gegaan en na zo'n 15 online matches moet ik zeggen dat er toch een stevige maar constante delay in zit, althans op PC. Moet nog kijken hoe het is op PS4.
    Combos met Run zijn bijna niet te doen voelt het, iets wat helemaal nodig is met Cassie aangezien ze anders geen damage kan doen, mid-screen en in de corner, en ze zijn al moeilijk zat...

    Anti-airs(gegronde aanvallen die werken tegen jump aanvallen) in deze game zijn behoorlijk moeilijk te gebruiken, het hangt ook van de character af. D'Vorah heeft bijvoorbeeld een erg goede anti-air, Sub-Zero z'n uppercut is echt te traag. Moet dus z'n Enhanced Iceblast gebruiken die ook niet geweldig snel is, maar het heeft tenminste Armour wanneer ik meter gebruik.

    Ben nog steeds mega slecht, wordt door alle overhead low strings gepakt en soms herken ik de string, maar dan doen ze nog een extra hit omdat ik die string wou punishen en wordt dan gepakt haha
    Voelt echt als een 3D fighter op een 2D veld. Moet ontzettend wennen aan deze game.

    Game ziet er overigens echt geweldig uit, en die sound effects ook erg goed gedaan, daar is niets op aan te merken.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Irritant he. Ik ben er nog niet over uit of het delay is of dat het echt aan mij ligt. Cassie is een close range fighter en ik word afgemaakt door long range dingen omdat ik te laat block. Heb wel paar leuke ex combos kunnen doen met haar. Vooral die met die nutcracker. Daarna is je opponent stunned en kan je nog een combo doen.

    Ik blijf oefenen. Ik hou meer van Cassie characters dan die long range fighters. Of weet ik veel hoe ze in fighting game jargon heten
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Moet nu een update van 3 gb downloaden. Iemand enig idee waarvoor?
     
  12. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand een idee waar ik de movelist per karakter kan terug vinden, om af te drukken?
    het is niet te doen om dit voor elke karakter uit je hoofd te leren, niet dat ik met iedereen goed wil spelen,
    maar met vrienden op de bank is het wel leuk om eens of te wisselen en dat je niet steeds in het menu moet kijken.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  14. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    3.16 GB

    Added the following Character and Costumes for online compability:
    - Ultimate Horror Pack: Jason, Pharaoh Ermac Skin, Vampiress Mileena Skin & Kraken Reptile Skin. (Koming soon)
    - Kold War Skin Pack: Revolution Kano, Motherland Sonya & Tundra Sub-Zero. (Koming soon)

    Added the free Klassic Sub-Zero (UMK 3 costume) (playable now).

    Improved online stability.
    Multiplayer invite improvements.

    Gameplay fixes and balancing.

    Localization languages fixes.

    Play Go fixes.

    WB Play fixes.

    General bug fixes.
    __________________

    Gaat weer lekker traag met downloaden op PSN:confused:
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176

    Zit Kold War pack bij Kombat Pass? Waar is de Cassie love
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    http://www.eurogamer.net/articles/didigtalfoundry-2015-mortal-kombat-x-face-off

    Mortal Kombat X DF Face-Off (PS4/XBO/PC)

     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    PC heeft black crush? The fuck.
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Blij met de update,... met name omdat er dus waarschijnlijk ook een classic Scorpion komt!! Kon ook niet uitblijven toch! :)
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoe kun je online eigenlijk een beetje fatsoenlijk Krypt Koins verdienen?
     

Deel Deze Pagina