1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, ik heb die match gezien. De deathlord had een Velens Chosen waardoor spellpower +1 was. De commentatoren hadden het niet in de gaten en ik eigenlijk ook niet. Maar Ignite maakte die match constant cruciale blunders waardoor hij met 4-3 verloor.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Yes, Zoo is weer helemaal terug. Echt joh, Jezus, wat een kut spel.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Maar wel een kutspel die je nu eindelijk ook op je telefoon kunt spelen.

    Mocht een keer tijd worden ook!
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Maar niet op Windows Phone qqqqqq. Hopelijk ooit ;)
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha ja Zoo is een van mn meest gehate decks. Mechmage minions zien er tenminste leuk uit. Warlock shizzle is puur ebola :+ Imp gang boss is erg goed voor Zoo. Had de kaart niet voor niks in mn top 10 BRM cards.

    Bane of Doom en 4plosion:
    [​IMG]


    Had wel easy farms met rampdruid maar blijkbaar hebben de slowpokes het nu ook door en zijn er ook veel rampdruids op ladder nu.(Ik haat het wanneer ik een deck speel dat de rest het ook speelt. Ach ja, we spelen allemaal de zelfde meta dus het is logisch dat we de zelfde counterdecks spelen) Ramp is sterk versus hunter en zoo. Ik denk dat ik straks maar pally ga spelen omdat het sterk is versus Zoo en Ramp. Handlock heeft ook een goede winrate versus beide.

    Warrior is helaas geen optie atm. Het struggled te veel met Mechmage en Zoo achtige decks. Warrior heeft moeite met boardflood decks. Je hebt geen AoE en je kan niet iedere game openen met waraxe into deathbite etc. Je wint of verliest puur op je draws. Geen leuke games dus. Maybe Grim Patron Warrior eens proberen. Vond het eerst een gimmick maar blijkbaar is het best goed.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2015
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tja, weet niet. Grim Patron Warrior is helemaal afhankelijk van je draw. Geweldig als je de kaarten in handen hebt, maar als je Grim Patron niet kan activeren, dan zit je in feite met een waardeloze kaart. Ik ben al gestopt met dat deck.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De decks die ik heb gezien spelen wel genoeg draw om dit soort situaties te voorkomen.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Majorhomo arena!

    [​IMG]

    I AM RAGNAROS!
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.779
    Wat een leuke game is dit! Super verslavend. Speel hem nu lekker op mijn mobiel als ik even niks te doen heb en vermaak me prima. Heb een mage, priest en shaman boven level 10 en win nog niet zo heel veel. Zeg half van alle potjes die ik speel. Vind de Shaman tot op heden het leukst spelen. Nu maar even de rest naar level 10 krijgen. Nog tips voor een noob? :+
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Packs kopen. :+
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.779
    Ah nee, is dit ook weer zo'n"free to play" game die niet competitief te spelen is zonder honderden euro's uit te geven? Fuck die shit dan.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    De game is nu al zover uit met nieuwe kaarten dat je zonder packs kopen niet mee kan doen nee.
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.779
    Aight next... Thnx btw. Zou er anders veel te veel zinloze tijd in steken. Lekker voor alle nieuwe Android spelers btw :emo:
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2015
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nog nooit geld uitgegeven aan het spel en je kunt best snel een competitief deck maken, zie HearthPwn. Het is geen pay to win spel.

    Ik denk alleen dat de kaarten uit de Solo Adventures, Naxxramas en Blackrock Mountain, wel een must zijn. Ik spaar mijn goud gewoon een paar weken op en dan heb ik die kaarten gewoon.
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat vroeg hij niet, stond competitief in. Verder zou hij met de huidige staat een jaar lang gold moeten grinden om 'mee te kunnen doen'.

    Alleen iets van een zoo deck zou kunnen natuurlijk, maar neemt niet weg dat beide adventures hebben eigenlijk wel nodig is.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  17. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik zou zeggen koop naxx en bouw een zoo deck en je kunt genoeg lol hebben de komende tijd met hearthstone.

    Laatste adventure heb ik nog niet gekocht maar gaat nogsteeds lekker.

    Speel het liefst mijn handlock deck maar metk dat ik er wel vaak mee verlies nu.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gewoon één competitief deck maken is zo'n probleem niet. Wel als je met iedere class een competitief deck wilt hebben. Ik heb alleen een Mage, Paladin en Warrior deck. Maar een Zoo of Face hunter deck kost ook niks om te maken. Dan kan je best leuk meedoen online.
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik zou niet eens willen als ik die decks zou moeten spelen. :p
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Er is zoveel fucking Zoo en Hunter op ladder facepalm. Beide decks kan ik totaal niet serieus nemen wanneer ik het speel. Ben van rank 1 naar 5 nu. Wat een pauper meta heeft dit spel zeg. Aggro pally, aggro druid, aggro warlock, aggro mage, aggro hunter de hele tijd maar door. Vind je het gek dat ik gefrustreerd raak en niet meer goed speel. Heb heimwee naar weer een deck dat geen slechte matchups heeft want van al die autolosses raak je vet hard gefrustreerd. Stomme emperor en Boom zijn zo ongezond voor dit spel. Patron Warrior is okee I guess en dragon pally was leuk. Maar moet nu een sterk deck hebben voor legend.

    Maybe neem ik gewoon een break. Game sucks, thats it. Ze hebben tijd genoeg gehad om boom te fixen maar ze doen het niet. Dus basicly zijn veel games niet te winnen als 1 iemand boom drawt en de ander niet. Emperor zelfde verhaal, zo gruwelijk imba.

    tldr QQ kut meta met kut kaarten

    Anyway ben niet voor niks rank 5(no worries, komt goed) en heb heel wat decks kunnen testen. Geen cancer decks die goed zijn in de meta zijn Freeze Mage, Ramp Druid en Handlock(Handlock kan hunters verslaan met Healbots ya know). Als je een leuk deck wilt spelen en wilt klimmen zou ik een van die 3 picken. Warrior weet ik niet of het sterk is. Je verliest van Zoo en Combo Druid en die zijn vrij common. Ik zag iemand rank 1 Warrior halen met double slam in het deck(1 mana slams zijn erg goed, kut emperor) dus dat ga ik uitproberen. Slam is erg sterk vs Zoo en Druid dus maybe is Warrior mogelijk.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2015

Deel Deze Pagina