1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @vanDulken als je level 73 blijft, ik moet nog 4 levels en dan ben ik 63 :)
     
  2. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Cool. Ik ga vanavond niet meer spelen. Zit nu te kijken hoe een vriend het eerste stuk aanpakt. Is z'n eerste from game. "Moet je die enemies nu weer opnieuw doden. That's bullcrap." :+
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Daarom zei ik ook blijf even 73 :+ ik heb ook niet veel tijd meer (eigenlijk zou ik nu ook niet moeten spelen :rolleyes:)

    En 63 nu :) lekkere farmspot is dit
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2015
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Net bij 4de boss gekomen.
    Ik ging eerst dood door de boss en toen door die dude die je meeneemt naar een kelder. Echt tof gedaan. Vraag me nu af of ik hier moet blijven of proberen de boss te gaan verslaan :)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is mijn farmspot :p

    Wel hele sterke enemies. Als je wilt, kan je daar echoes lopen farmen. Ik zou als boss wel eerst Amelia doen :)
     
    HanTheMan vindt dit leuk.
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Eindelijk!

    [​IMG]
     
  7. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Die is gruwlijk. Kan je pas bij ng+ halen toch? En normaal is het dual wield blades? Wat is de skill scale rating?
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik zet het wel in spoiler

    Ik heb de true ending gekregen door 3 umbilical cords te consumen. Nadat je Gherman killed, komt er een extra bossfight tegen Moon Pressence. Die heb ik nog niet verslagen dus loop nog rond in de wereld. Na Moon Presence ga je gelijk in NG+

    Nee, geen dual wield. Wapen heb je gewoon in je rechterhand. Skill rating is B. Of bedoel je dat niet?

    Transformatie is wel gruwelijk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Awesome, grats man! Ik gebruik hem zelf ook maar vaak als 1 hander.

    3e playthrough gister ook gehaald + platinum trophy gehaald, ik kwam er dus achter dat er zo veel optionele bosses in Bloodborne zit, damn. :+
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren bij een 3e boss gekomen die volgens mij optioneel is (1 of ander monster in een kerk), maar kwam er helaas niet voorbij.

    Ook gisteren iemand anders zijn wereld ge-invade. Helaas was de fr beroerd en was er lag, ik maakte geen kans. Sowieso was mijn HP weer de basis HP van toen je startte. Klopt dat? Want dan wordt dat invaden wel erg lastig.

    Ook nog een stukje co-op gedaan met twee mensen (ik ging hun helpen), erg leuk om zo door de wereld heen te ploegen.
     
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren bij de 2e boss aangekomen zonder problemen... ga ik bij die boss 7x dood en bijna elke keer als die nog 5% ongeveer van z'n health heeft. Deze game gaat me echt nog wat controllers kosten op deze manier.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Na de eerste baas in een keer te hebben gehaald, had ik toch wel redelijke moeite met de 2de, na ongeveer 5x gehaald en pas bij de laatste keer ging het eigenlijk vrij simpel.
    Nu na de 2de baas kijk ik nog steeds mijn ogen uit hoe de levels en de mobs eruit zien, echt geweldig gedaan!

    Top game! jammer dat ik erg weinig tijd heb helaas.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat ziet er ontzettend stoer uit. :)
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe heette die boss?
    En ja, invaders hebben minder health :p

    Eerste boss is je gelukt :)? Nice!
    2e boss gaat echt wel neer hoor. Ben er van overtuigd. Wat je daar wel voor nodig hebt, is het laten vallen van die weerstand. Het heeft in deze game geen zin om gefrustreerd of gehaast te doen, want dan krijg je juist dat het fout gaat. Probeer te kijken waar het fout gaat en vraag desnoods om tips van anderen.

    Mocht je al een tip zoeken:
    blijf rond een groep grafstenen dansen. Hij aan de ene kant en jij aan de andere. Dan kan je hem makkelijk in beast mode krijgen.

    In beast mode goed opletten wat hij doet. 1 keer slaan is naar hem toe dodgen, maar als hij meerdere keren slaat gewoon afstand nemen. Molotovje erbij en hij is dan zo neer

    Ik had het juist andersom :+ Alhoewel die eerste niet moeilijk was, begreep ik zo weinig van de manier van vechten dat het een gevecht met mijzelf werd.

    Qua mobs en omgevingen wordt het alleen nog maar gestoorder :p Je hebt nog wel wat om naar uit te kijken dan
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gehaast doe ik niet echt, maar ga steeds op dezelfde manier dood.

    Ik kom vast in een hoekje te zitten, terwijl hij in z'n beastmode die combo attack doet. Dan kun je dodgen wat je wil.. ontwijken doe je niet. Of ik spring precies tegen die grafstenen aan, kun je ook geen kant meer op. Had al om hulp gevraagd met die bell, maar niemand was er.. Molotov is wel een goed idee, dat heb ik nog niet geprobeerd.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja co-op is moeizaam. Je moet binnen 10 levels van diegene zijn (ze hadden ook kunnen doen dat je de damage deed van de host, maar blijkbaar is dat te moeilijk voor Japanners) en je moet op dezelfde plek staan en dan alsnog kan het lang duren voordat je joint.

    edit:
    @John_Petrucci


    Sowieso is die gast voor iedereen een aanrader! (ook gruwelijk hoe hij het verhaal verteld dat ik compleet gemist heb)

     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2015
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Staat bij mij nu zo veel open dat ik geen idee heb wat te doen... Heb net
    rom
    verslagen
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb ook geen flauw idee waar ik nou heen moet :p
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Lekker verdwalen door alle areas heen en dan ineens een compleet nieuwe area ontdekken.. Zo geweldig
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    3e.... Playthrough???
     

Deel Deze Pagina