1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja dag, heb je alle kaarten gezien? Een 3/5 op turn 3, bij Shaman een mogelijke 7/6 op turn 4. Nog een 5/6 op turn 4. De synergie met dragons maken de decks ontzettend sterk. Straks lekker op turn 7 Ysera spelen. Er zitten altijd wel wat slechte kaarten bij, maar echt genoeg sterke. En nog een leuke kaart dat je Hero wordt vervangen door Ragnaros, al is die niet sterk vanwege de HP die je krijgt als Ragnaros.
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja heb alle kaarten gezien. De dragons vallen mij flink tegen en die shaman kaart is gewoon de zoveelste RNG tering kaart.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je bent gek. Zeker 10 kaarten gaan constructed play zien.
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    We zullen zien, ik ben iig niet enthousiast over BRM. :+
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    De tien beste kaarten in willekeurige volgorde. Mn favo kaart is Gang Up. Don't care dat mensen zeggen dat ie slecht is (is ie technisch gezien ook) maar het geeft je de optie om een compleet nieuw deck te bouwen. Mill/Fatique/Controle Rogue. 7 Docterbooms of Sylvanas is gewoon awesome. Of misschien 8 healbots versus facehunter of 6 Tyrions versus Pally? Ashbringer Bladeflurry gaat zo awesome worden.
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Emperor en Volcanic Drake zijn in mijn ogen de beste kaarten van BRM. Quick shit is ook puur krachtig als betere versie van Dark Bomb en Dragon Consort maakt van Paladin gewoon de class voor een dragon deck. Ik ga lekker pielen met een Emperor druid deck, moet lukken.
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja emperor OP.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Emperor valt een tegen in mn Demonhandlock though. Je krijgt bijna nooit de kans om hem te droppen. In mn Warrior is ie super sterk.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Yup, ik gebruik hem nu ook in mijn Warrior deck. Had hem ook even geprobeerd in mijn Duplicate Mage deck, maar daar komt die minder tot zijn recht. Het is wel gewoon een goede kaart voor control decks. Voor aggro is het minder interessant omdat die rond turn 6/7 al gewonnen moeten hebben ongeveer.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    In Freezemage en Druid is ie ook goed hoor ik. Heb er zelf geen ervaring mee.

    In Warrior is ie nice aangezien je eindelijk een 6-drop hebt die je tegenstander probeert te killen in plaats van negeren. Warrior is ook erg goed in het spelen van een threath en de board controleren tegelijk. Met handlock had ik daar meer moeite mee. Met handlock bleef emperor vaak lang in mn hand en kon ik hem pas droppen nadat ik de game basicly al in de pocket had. Zal vast toegevoegde waarde hebben in controle vs controle maar ik speel liever iets anders in handlock momenteel.
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik kan niet wachten tot alle kaarten uit zijn. Ik wil echt graag een Paladin dragon deck maken. Vanwege Dragon Consort is dat de ideale klasse voor een dragon deck. Mijn huidige Paladin deck zuigt een beetje omdat ik de Quartermasters heb weggedaan om een Tirion te kunnen maken. Maar met een dragon deck heb ik geen Quatermasters nodig.
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Lol waarom doe je QM's weg wat vitaal is voor een pala deck? :+
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Denk dat Dragon Pally geen quartermaster gaat spelen though. Lastig om alles erin te stoppen en je hebt betere 5 drops dan.
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja sowieso al 2x Blackwing Corrupter en 2x Consort.

    Ik speel nu dit, maar dan Harrison voor Sylvanas. Gaat erg lekker moet ik zeggen. Kom veel aggro pally tegen op ladder en als die dan turn 4 Truesilver doen en ik turns erna Harrison en daarna Emperor doe dan gaat t snel.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had een Legend deck gezien op HearthPwn die geen Quartermasters runde. Toen had ik ze weggedaan voor de dust om een Tirion te maken. Echter toen ik met het deck begon te spelen miste ik toch wel mijn Quartermasters.

    Nee precies, daarom wil ik ook graag dat alle kaarten gereleased zijn. De dragon 5 drops zijn gewoon crucialer dan een quartermaster in een dragon deck. En ik grijp de kans maar al te graag aan om een Ysera op turn 7 te spelen. Ik denk dat Malygos in zo'n geval ook sterk is, maar die heb ik niet.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De combo Warsong Commander en Grim Patron kan heel leuk uitpakken. Zo al een aantal potjes gewonnen, alleen is mijn deck is niet echt stabiel. Je zit soms te wachten op bepaalde kaarten die vervolgens niet komen. Maar het is wel leuk om eens een ander Warrior deck te gebruiken.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Rogue mill deck is zo bazig nu! _O_
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Aidsspel...
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En dan speel ik ook nog eens mechmage om druids te counteren. Maar druids zijn berucht om in hun moeilijke matchups je gewoon te outskillen met Win Growth, Winnervates en nu hebben ze ook Emperor Balanced.

    Ik zag vandaag ook een turn 3 Emperor uit een unstable portal. RIP WINSPREE WAAHAHAHAHAHAAA... Kutspel XD
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2015

Deel Deze Pagina