1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Joinde net iemand die al met new game plus bezig is. Tweede boss hitte mij 2 keer en ik was dood. Dat wordt nog wat haha
     
  2. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik heb trouwens al veel nieuwe 'armour' gevonden, maar niets is duidelijk beter. Er zijn enkel verschillen in bijv phys dmg reduction of slow poison resistance etc. Als je alles bij elkaar optelt is het allemaal niet veel beter dan je eerste hunters outfit die je nog voor de eerste boss kan vinden. Ik vind dat best jammer eigenlijk. Heb een outfit gebruikt bij een baas en eentje in een gebied waar je veel met frenzy te maken kreeg. gloves etc heb ik gewoon nog op mn eerste outfit staan, alleen mn chest is vrij nieuw.
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hoop dat ze de game ook lekker veel DLC gaan geven.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Beter juist. All about them look :cool:
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Damn, schiet lekker op. Ben vandaag zo'n 3/4 uur bezig geweest om het begin van de game door te komen. Godsamme, wat lastig. Gaat een hoop controllers kosten ben ik bang :p
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  7. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik hoor niemand over framerate dips. Ik game helaas nog steeds op een 720p hd ready geval. Daar ligt het waarschijnlijk aan. TV kan het niet meer aan. Mis al natuurlijk de mooiere graphics. Maar slechte framerate is vooral in dit spel kut. En zojuist in old yharnam gegaan en hier is het erger geworden helaas.

    Komt dit door me 10 jaar oude bak?
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee. tenzij je een beeldmodus op je tv gebruikt die heel erg veel extra processing doet heeft je tv geen invloed hierop. Als dat wel het geval is dan zul je misschien wat dingen zien die je als framedrops kan ervaren maar ik denk dat je misschien gewoon gevoelig bent voor frame drops. Je kan even kijken of je game mode aan staat op je tv.

    Bloodborne dipt wel degelijk onder de 30 af en toe , merk het zelf ook. Maar omdat alle Souls games tot nu toe daar al last van hebben klaag ik er niet over, denk dat dat voor veel mensen geld.
     
    Makkabeer vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vond het vooral erg toen ik co-op deed. Hoop ook dat het verbeterd wordt. 30 fps moet gewoon 30 fps zijn. Geen excuus
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ok de axe is echt een baggerwapen. In de sewers een sawed spear gevonden met minder damage maar veel meer speed. Resultaat: de gewone mannetjes raken mij uberhaupt niet meer en baas nummer 1 was in 1x neer.

    Ik kan nu ook echt om poppetjes heen dansen en de blunderbus werkt ook nog als ik het wapen transformeer.
     
    Makkabeer vindt dit leuk.
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik ben nu al een tijdje bezig met New Game Plus maar ik heb het gevoel dat de monsters heel wat slimmer zijn dit keer dan mijn eerste playthrough, wat alleen maar een goed ding is voor mij uiteraard.
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    2e boss down.. Wat een game wat een game
     
    Makkabeer vindt dit leuk.
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    2handed axe is juist vet! , ik gebruik mn gun totaal niet, hele tijd r2,r1 met de 2 handen axe :+
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Jammer maar deze game gaat me teveel controllers kosten als ik nog langer door speel. Gisteren flink wat uren bezig geweest om het begin van de game door te komen (Central Yharnam) maar telkens is er wel iets waardoor ik toch dood ga en wéér opnieuw moet beginnen. Laat staan als ik tegen de eindbaas moet. Balen, de stijl vind ik geweldig maar deze vorm van moeilijkheid is niet voor mij.
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zo moeilijk is het spel toch niet? :p

    Tot nu toe (baas in forbidden woods verslagen) vind ik het best easy. Gewoon genoeg farmen voor Echoes en dan moet het allemaal wel lukken

    Had meer moeite in de Souls games
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Haha, ik heb veel moeite om het begin door te komen :+ De laadtijden vind ik trouwens ook vrij lang...
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Deed ik eerst ook totdat ik overging op de gevonden spear (is volgens mij een andere dan die je kan kiezen in het begin). Het speelt nu echt zoveel sneller, wat echt van pas komt tegen grote bazen.

    Baas 2 per ongeluk tegen het lijf gelopen gewoon 90% neer, kom ik vast te zitten tegen een steen :mad:
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik dacht eerlijk gezegd ook zo, maar op een gegeven moment gaat het wel aardig, en dan lijkt het een soort verslaving te worden dat je het toch iedere keer beter wilt doen.
    Hou vol! :)
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Instap is hoog in het begin ja en zoals iemand hier al zei totaal niet newbie friendly. De game geeft je alleen zo veel als je vol houd. Doe gewoon rustig aan en kill alleen de enenies die echt in de weg staan. Als je de shortcut bij je lamp hebt geopend gaat er voor je gevoel echt iets open. Geeft veel voldoening en je gaat je bezig houden met farmen en iets sterker worden. Vandaar uit ga je de eerste 2 bosses proberen. De game kan frustrerend zijn maar langzaam aan master je steeds meer bepaalde stukken. Geef niet al te veel om die echoes. Die verdien je snel genoeg als je de shortcut open heb en je eenmaal kan levellen en weapon upgraden. Zonde om te stoppen ook al voelt het hopeloos. Kleine overwinningen als bepaalde mobs en shortcuts openen voelt geweldig in het begin.
     
  20. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Wat voor wapen gebruik je? Met de axe bv moet je dichterbij de mobs staan en is langzamer. De cane in whipmode is wat minder sterk maar je range is geweldig en je danst om ze heen.
     
    Kevf vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina