1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Daar twijfel ik een beetje over. Ik denk dat het ook voor Louis noodgedwongen is om Rooney daar neer te zetten. Want RvP en Falcao kunnen er niet spelen. Ze hebben Falcao gehuurd omdat ze bang waren met maar 2 echte volwassen spitsen de spoeling te dun zou zijn maar wel voor zoveel geld dat je hem als iedereen fit is ook niet zomaar op de bank neerzet (al gebeurt dat wel steeds vaker). En dus moet Rooney maar een linie naar achter

    Ik ben vooral benieuwd wat RvP z'n rol volgend jaar word. Falcao kan weg, Rooney kan nog jaren mee ,.. maar hoe zit het met RvP, de jaren lijken bij hem toch ook al flink te gaan tellen

    De Gea moeten ze houden. Goede keepers zijn dun gezaaid en die jongen kan nog een eeuwigheid mee , hij is nog piepjong voor een topkeeper. Er moet 1 goede centrale verdediger bij zou je denken (of al die jonkies moeten ineens een enorme stap maken, Smalling deed het tegen Kane dit weekend al geweldig, beter dan ik hem tot nu toe dit jaar gezien had) en vooral een betere rechtsback. Want Valencia is aanvallend aardig en een echt werkpaard maar verdedigend is hij natuurlijk nooit echt top geweest

    En dan moeten er wat harde keuzen gemaakt worden omtrent luxe spelers als Mata en Di Maria. Hoeveel tijd krijgt Di Maria als recordaankoop om te settlen en neemt Mata genoegen met de speeltijd die hij nu krijgt.. En wat gebeurt er als er vleugelspelers bij komen? Want daar word Mata vaak neer gezet maar echte vleugelspeler is het natuurlijk niet.. Maar Rooney met zijn inzet en mee verdedigen zal Mata nooit uit het centrum gaan verdringen ..
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2015
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Paris Saint-Germain - FC Barcelona
    Atlético Madrid - Real Madrid
    FC Porto - Bayern München
    Juventus - AS Monaco

    Mijn voorspelling. Dit seizoen al zes keer een derby geweest en Real heeft nooit gewonnen, hoop dat die vorm doortrekt. :)
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Wat een shitloting, geen één wedstrijd die het aanzien waard is. Atleti - Real heb ik ook wel vaak genoeg gezien.
     
  4. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Guardado 3 jaar bij PSV :)
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Brands heeft overeenstemming bereikt met Valencia over Guardado: 3 miljoen transfersom en hij tekent een drie-jarig contract. FUCK YEAAAH _O_

    EDIT: lol, wat mitchdylan nu dus precies op hetzelfde moment zegt. ESPN meldt overigens dat Ajax zich nog gemeld had met interesse voor Guardado, hahaha. :D
     
    mitchdylan vindt dit leuk.
  6. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Geruchtenmolen draait ook lekker in Eindhoven. Ibi, Corona, Gudelj, Kishna.Eerst maar ff kampioen worden
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    ESPN. :lol:
    Wat moet Ajax nou met Guardado? Die hebben over een jaar of twee mogelijk een topmiddenveld.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Not sure if serious or..?
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoppa, vuurpijl ik je nek. Lekker zo'n interland :emo:
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Cookie vindt dit leuk.
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Te mooi voor de Franse competitie imho
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Er is natuurlijk ook veel te doen voor Brands komende zomer.

    - Depay vertrekt voor een mooie prijs (20+)
    - Wijnaldum vertrekt (10+)
    - Proberen Narsingh te slijten

    - Willems moet behouden worden
    - Arias moet behouden worden
    - Guardado vastleggen (gelukt)

    - Isimat (of Rekik) moet vastgelegd worden
    - Vervanger voor Depay waarbij verlies aan kwaliteit niet te groot is.
    - Vervanger voor Wijnaldum (Gudelj / Pröpper / buitenland)
    - Nieuwe back-up voor backs i.v.m. vertrek Tamata
    - Nieuwe back-up voor centrale verdediging aangezien zowel Rekik als Isimat binden niet realistisch lijkt
    - Vervangers voor overige verkopen
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    En er dan nog voor zorgen dat dat zooitje een beetje samen kan spelen voor je in de CL moet gaan knallen...
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zou prachtig zijn als wij Nigel binnenhalen. Helaas gaat dat never nooit lukken.
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Misschien als ie 35 is ofzo... Maar dan heb je er niet veel meer aan.
     
  17. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Milik heeft een vierjarig contract getekend bij Ajax. :D
     
    Daz, Dyonko en Killamonkey vinden dit leuk.
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ajax staat er de komende jaren wel weer lekker voor hoor. Dit jaar was het weinig soeps, maar die selectie van hun is wel ontzettend talentvol. Jongens als El Ghazi, Kishna, Zivkovic, Millik, Bazoer, Klaassen en Sinkgraven zullen over 2 jaar vrijwel allemaal toppers zijn. Ik ga er van uit dat bij PSV binnenkort een leegloop plaats gaat vinden. Depay, Wijnaldum, Rekik en Willems zullen wel vertrekken.

    Er is alleen een groot gebrek aan goede verdedigers in de Eredivisie. Feyenoord is de enige club die een degelijke verdediging heeft die nog wel even mee kan. Als Ajax of PSV slim zijn kopen ze Botteghin van mijn cluppie. Die doet weinig onder voor een Virgil van Dijk of Ron Vlaar en is voor max 3 miljoen op de halen.
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Worden de halve finales en de finale van de beker openbaar uitgezonden of op Fox Sports?
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als het goed is op de open zender van Fox
     
    RemcoM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina