1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands: The Pre-Sequel

Discussie in 'Games' gestart door gekske, 25 apr 2014.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt, daar ben ik het mee eens. Ik las dat The Pre Sequal nogal veel last heeft van screentearing op Xbox One, Borderlands 2 gelukkig niet. Beter fixt deze immense patch dat effe ook.
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Toch ook maar Borderlands gekocht :+ Voorlopig komen er toch geen games voor mij.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pfff...vanmiddag om 16.30 ongeveer begonnen...net maar afgezet toen we zagen hoe laat het was....damn!:+
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Was op de 360 versie ook al zo, main reden waarom ik hem weg gedaan heb. Naast dat ook een tergende framerate, wat misschien wel komt door de gewichtsloosheidselementen van de game. Deze zullen ongetwijfeld veel gevraagd hebben van de 360. Game is verder wel aardig hoor, maar ook veel been there, done that. Ik koop het pakketje wel een keer als die echt afgeprijsd is. Op de 360 versie van Borderlands II heb ik nog twee chars staan met elk een paar miljoen aan credits, mede door waardeloze legendaries die ik ooit gekregen heb. En ik wil die laatste 10 golden keys niet kwijt.

    Iemand die weet of die ook in het One pakket zitten, golden keys?
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je hebt nog heel wat te spelen als je golden Keys nog belangrijk vindt.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe zijn de frames?
    Hoor wat verschillende berichten daarover.
     
  7. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    De frames in borderlands 2 ja die gaan met momenten naar beneden en dit merk je wel hoor op xbox one dan toch. Ik wil niet weten als je deze game met 4 speelt couch co op ik denk dat het haast niet meer te spelen valt dan. Pre sequel hebbek nog niet gespeeld dus kan ik niet over oordelen. Grafisch is de game ok maar kan beter!
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Wij spelen constant met zijn tweetjes, en we zitten over de 65% progress, maar framedrops? Nee, het loopt allemaal super soepel! Ook de enkele keer dat we met zijn 3en speelden had ik nergens last van. Ik heb gisteravond voor het eerst vernomen dat de FPS lichtjes zakte in één van de arena's (5x een aantal rondes volhouden), veel effecten, veel vijanden. Er zijn wel mensen, zoals @Raafie die last hebben van grote drops, maar persoonlijk heb ik nergens last van en @bulletproof010 zegt ook nergens last van te hebben!
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    65% al? Daaaamn. #nolifepraktijken
     
  10. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Vraag het maar eventjes hier.

    Couch co-op bij Borderlands: The Handsome Collection is dat goed te doen? Ook als mensen gewoon in de game komen terwijl jij al verder bent?

    Edit: Lol wut, weet niet wat daar aan de hands is. :lol:
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die singleplayer stelt geen ruk voor natuurlijk, en we spelen hem al sinds begin deze week (kom op, je kent bullet en mij toch, nolife ftw!)
     
  12. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik heb last van framedrops als ik Borderlands 2 doe. Soms zelfs wel onder de 30 fps volgensmij. Ook screen tearing. En dan heb ik nog niet eens The Pre Sequel geprobeerd. Daar schijnt iedereen problemen mee te hebben.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Toch een aardig aantal missies anders hoor maar jullie beginnen van scratch he? Dan ben je nog wel ff bezig met levellen
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Idd, we zijn pas level 26, nog eventjes te gaan :+
     
  15. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Yep hier ook dat probleem met borderlands 2! Tegenwoordig echt onafgewerkte games ni te doen schandalen zent!!!!
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Game ook binnen. Zo ook weer eens beginnen:cool:
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Damn blijft toch wel weer ouderwets verslavend hoor dat Borderlands :cool: Zit er meteen weer helemaal in.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    True, maar mijn GOTY edition van Borderlands 2 op de 360 is ook nog nauwelijks gebruikt, dus deze editie pik ik zeker niet op voor een prijs boven de 30 euro inclusief. :+
     
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    WTF ik kom er nu ineens achter dat ik al een tijd lang een gun gebruik met een verwijzing naar Fallout 3:cool:
     
  20. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Welke?
     

Deel Deze Pagina