1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke (oudere) game speel jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 15 mei 2005.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb sowieso nog wel twee controllers. :cool:
     
    Metal Mark vindt dit leuk.
  2. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik heb er 1, niet eens die S, die ik er origineel bij had, maar die hele grote. :+

    [​IMG]
     
    Sneltje vindt dit leuk.
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb ook 2 van die grote. :cool:
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    De pc versie had een gratis stand alone expansion. Enemy Territory. Die was vet online
     
    Exionche vindt dit leuk.
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De Xbox versie was ook fantastisch online

    Eerste goede shooter op LiVE, heb ik honderden uren gespeeld
     
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Pffff, vroeger echt veel Xlink Kai gespeeld. Wat een tijd was dat voor mij als klein jongetje en het werkte nog vrij goed ook. Vooral met Halo 2 en Ghost Recon 2 werkte het goed.
     
  7. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4

    Gewelig de oude duke controller ik heb zelf ook nog twee dan die plus een 2 S en zelfs 1 Japanse s controller.
    Ik vond die Duke Controller best ok.

    Chop!!
     
  8. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Die met die groene orb lijkt me ook vet om nog ergens op te kop te tikken. Is dat misschien die Japanse?

    [​IMG]
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Mensen, ik zit met een klein probleempje. Vorige week heb ik een Sega Megadrive II op de kop weten te tikken, van vroeger hele goede herinneringen meegemaakt. Helaas merk ik dat mijn beeld een klein beetje ruist. Het is geen big problem, maar ik irriteer me er wel een beetje aan. Nu vraag ik mij af waar dit aan ligt, waarbij mijn vermoeden is dat het aan de kabel ligt (RF switch). Weten jullie een oplossing hiervoor?

    Alvast bedankt!
     
  10. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Net een oude xbox op de kop getikt met PES4, bazengame. En mijn god wat gaat het snel, helemaal vergeten.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2015
    Rienbu, TreV, Tyrant en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vorige week nog Super Metroid gespeeld, blijven geweldige games :cool:
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zou wel weer een keer F.E.A.R willen spelen. Blijft ook echt een geniale game:)
     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Sinds enige tijd ook in het bezit van Super Mario Kart voor de SNES. Wat blijft Donkey toch een baas in zijn luier :D!
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Weet niet of dit het geschikte topic is, maar hier kun je stemmen op de 360 games die je het liefste zo snel mogelijk terug ziet keren op de Xbox One. Red Dead Redemption bezet momenteel de eerste plaats, gevolgd door CoD: Black Ops 2 en Skyrim.

    Mijn stemmen zijn uitgegaan naar Borderlands (1), Battlefield 3 en Ninja Gaiden 2.
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Beste mensen, ja ik zie dat het Topic vrijwel een tijd stil ligt, maar ik wilde dit toch even hier voor de zekerheid vermelden ;)

    Nu heb ik Project Gotham racing 2 gekocht voor op de X Box 360 te kunnen spelen wat dus ook kan, de game speelt goed maar er zijn een paar dingen, als je de wagens wilt kiezen krijg je een zwart beeld, je moet dan even naar een bepaalde richting drukken om even een glimp op te vangen van het beeld, zodat je of snel kijkt en selecteert, of je drukt naar garage, en selecteer je daar de wagen, in de kleuren die je wilt, vanaf dat moment zolang je dat niet veranderd, word het automatisch vastgelegd, dus bij de races je favoriete wagen bij dat zwarte beeld al vast staat met je keuze om te schakelen of niet, dus dan kun je gewoon in dat zwarte beeld doordrukken naar de race, alleen de soundtrack kun je niet afspelen in de radio mode, dus dat is een beetje vreemd, misschien wat het algemeen bekend, maar you never know :)

    Maar voor de rest speel ik ook weer PGR3, niet te bevatten dat deze game zoveel beter is dan de laatste deel 4, daar vind ik de besturing en de motoren echt matig, weerseffecten mooi maar beetje te overdone. Need for speed Underground2 nu ook weer aan spelen, en Undercover, een tijd speelde ik alleen nog Bike games maar deze worden ook minder leuk, en dan Fable 2 met alle DLC, en de eerste Mass effect die ik nog altijd de beste vind qua rpg elementen, dikke nostalgie rit hierzo ;p
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jij bent inderdaad aardig wat van plan ja zo te lezen!
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Mijn originele Xbox en 360 zijn helaas beide kapot, terwijl m'n PS1, PS2 en PS3 nog perfect werken.
    Echt zonde want zou nog erg graag een keer Halo 1,2 en 3 spelen en Gears 1 :'-(.
    (Misschien tijd om een 360 goedkoop tweedehands te vinden.)
    Wat is een beetje een fair price voor de slim versie tweedehands tegenwoordig?

    Heb pas via LAN met vrienden een tijdje Age of Empires met de nederlanders gespeeld, te droog die voices dan :+.



    JAA??, COMMANDOO?, AAAANVALLLUHHH, JUIST, OKEEE

    ROFL
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb laatste mijn collectie weer compleet van de Legacy of Kain serie.
    Had ze vroeger ook maar ooit enkele verkocht en nu weer compleet.

    Legacy of Kain: Boold Omen (PS1), Legacy of Kain: Soul Reaver (PS1), Legacy of Kain: Soul Reaver 2 (PS2), Legacy of Kain: Blood Omen 2 (Xbox) en Legacy of Kain: Defiance (Xbox).
    Als ze een reeks zouden moeten remaken is het deze wel.

    Ben weer lekker opnieuw begonnen echt geweldig ;)
     

Deel Deze Pagina