1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ligt er voor mij een beetje aan wat het voor remasters zijn. The Last of Us (veel gamers die van Xbox zijn overgestapt naar PS) en Halo (zijn toch al oudere games dus vele waren toen misschien te jong) snap ik en vind ik prima. Sleeping Dogs en Batman die nog niet eens zo lang uit zijn en ook op ieder mogelijk platfrm zijn uitgekomen snap ik dan weer niet

    Maar idd zo lang ze maar niet door de echte teams gemaakt worden en ze geen nieuwe ip's of vervolgen in de weg staan maakt het verder ook niet al te veel uit
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Met Tim eens. Vele remasters zijn cheap cash in projecten en die zal ik dan ook niet kopen. Zeker niet full-price.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Vraag me af of de cover nog erger gaat zijn dan dit :emo:

    [​IMG]
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik koop alleen remasters als ik het betreffende spel niet heb gespeeld op de last gen (wat 9 van de 10 keer wel het geval is).

    The Last of Us en GTA V waren een uitzondering. De rest kan me gestolen worden.
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    "Replaystation 4" :)
     
    Zumpelvelder en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar dat staan ze wel. De grote studio's harken op deze manier meer dan genoeg geld binnen en hoeven dus minder hun best te doen.

    edit: meesterlijke comment op GAF

     
    Rienbu vindt dit leuk.
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Of ze harken hier juist het geld mee binnen om die nieuwe ip te financieren?
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Staan ze niet. Zo goed als alle remakes worden uitbesteed aan een andere studio.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar met Bloodborne eindelijk een exclusive met een metacritic van hoger dan 9. Zou tijd worden! Zelf als groot Demons Souls fan (zie avatar) ben hier wel blij mee :)
     
  11. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Helaas voor die mensen dan. :cool:
     
    Sneltje vindt dit leuk.
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nintendo moet "its so fluffy, im gonna die" trademarken. Past perfect bij een shooter op de WiiU. :p
     
    Sneltje vindt dit leuk.
  14. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad het ziet er zeker Nintendo"ig" uit ha ha ha!
    Nou ja dat Nintendo maar weer eens hard mag mee doen in deze console generatie.

    Chop!!
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Nou, dat doen ze niet hoor. Daarvoor moeten ze een keer met equivalente hardware komen als de concurrenten.
    Maar Nintendo rijdt toch zo'n beetje hun eigen race sinds het einde van de Gamecube (eigenlijk altijd al :+))
     
  16. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou ja eigenlijk al sinds de N64 liepen ze al achter dat was ook gelijk de eerste console van Nintendo die niet meer top nummer 1 stond.
    Het zou wel cool zijn als ze ooit weer eens met een echt 'up to date' nieuwe console komen.
    Maar goed de shooter ziet er wel redelijk uit, verder heb ik er nog geen echt oordeel over.

    Chop!!
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    De Gamecube was gewoon up to date. Ding was veel sterker dan de PS2. Alleen hadden ze helaas toen al enorm weinig support van third parties.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  19. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar Gamecube en PS2 waren beide niet zo sterk als de Xbox hardware technisch dan.
    PS2 had een super game bibliotheek en Nintendo ja super console maar slecht game publishing idd 3rd party was of bij Sony of bij Microsoft, Microsoft heeft toen veel over gekocht en afgekocht om hard in de markt te kunnen blijven. Nintendo had gewoon nog veel last van hun domme regeltjes te strikt met dit en dat en nog vind ik ze te strikt.
    Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik alle drie de consoles had en eigenlijk alleen de Xbox is gebleven.
    Tijdje terug wel weer een Gamecube gekocht.

    Nu nog een PS2,.....

    Chop!!
     
  20. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Is de interface/OS van een console genoeg om een keuze te maken voor een overstap van de ene naar de andere? :oops:
     

Deel Deze Pagina