1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2015

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door f1freaky, 30 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Goede foto ook van het AD. :p

    [​IMG]
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is Sutil toch?
     
  3. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Bizar verhaal:
    Ik heb net 'Alonso dacht dat hij 13 jaar was na crash' via #ADnl gelezen. http://s.ad.nl/3886268
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja. Zal je dat wel willen. Reden dat die bij Caterham wegging. Lekker achteraan rijden.

    Manor heeft de laatste hobbel genomen om over ruim een week aan de start te verschijnen van de openingsrace in de Formule 1. De bolides zijn vandaag geslaagd voor de verplichte zogeheten 'crashtest'.

    Manor heeft de laatste hobbel genomen om over ruim een week aan de start te verschijnen van de openingsrace in de Formule 1. De bolides zijn donderdag geslaagd voor de verplichte zogeheten 'crashtest'. Het betekent definitief groen licht voor het raceteam, dat een doorstart is van het vorig seizoen failliet verklaarde Marussia.

    De eerste race is zondag 15 maart de Grand Prix van Australië. De Brit Will Stevens is al aangewezen als wedstrijdrijder. De tweede coureur is nog onbekend, hoewel de BBC donderdag liet doorschemeren dat Giedo van der Garde in beeld is voor dat tweede zitje. De Nederlander heeft in Australië een rechtszaak aangespannen tegen zijn voormalige werkgever Sauber en eist naleving van zijn contract, dat hem een stoeltje voor dit seizoen zou hebben gegarandeerd.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zin in vrijdag. :)
    Jammer van de tijden altijd van de eerste grand prix. Dan maar de race etc downloaden achteraf.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ligt eraan hoe laat het begint. Rond 7:00 uur wil ik mijn wekker wel zetten. Maar ik ga niet om 3:00 uur mijn bed uit voor een race. Alleen door Verstappen ben ik toch wel nieuwsgierig.
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb sowieso geen Sport1 op dit moment dus zal wel achteraf kijken worden. Het kriebelt wel heel erg om gewoon sport1 te nemen en om 4 uur uit bed te gaan.
     
  8. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Volgens mij was het nu 9.95 per maand
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wut?

    Giedo van der Garde heeft zijn rechtszaak tegen Formule 1-renstal Sauber gewonnen. Het Zwitserse team werd door rechter Croft van het Supreme Court gesommeerd de Amsterdammer dit weekeinde een bolide ter beschikking te stellen voor de eerste Grand Prix van 2015, in Melbourne.

    De uitspraak was kort en bondig. Binnen een kwartier stond het hele circus weer buiten in hartje Melbourne, op Williams Street. Rechter Croft had niets heel gelaten van de verdediging die Sauber maandag had aangevoerd ('het is levensgevaarlijk om hem te laten racen').

    Giedo van der Garde had zijn oude werkgever voor het gerecht gesleept om zo een stoeltje voor komend seizoen af te dwingen. Volgens de Amsterdammer is Sauber daartoe contractueel verplicht. ,,Ik heb afgelopen zomer een contract getekend,'' zei Van der Garde, zichtbaar opgelucht na het vonnis. ,,En ik heb gevochten voor mijn rechten.''
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Sauber gaat in hoger beroep. Ach, ze geven hem paar miljoen en gaan rustig verder. Daar is het Guido gewoon om te doen.. Z'n ego is gekrenkt en wil er nog wat centen uithalen. Gepusht door schoonpa Boekhoorn natuurlijk..
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En terecht toch... contract is contract. VDG heeft hiervoor geïnvesteerd. Ben benieuwd wat Sutil doet...
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja de eerste 3 maanden ofzo.
    Ik weet dat niet hoor, volgens mij wil Guido gewoon rijden en z'n laatste kans pakken. Sutil is hier overigens wel op uit heeft hij gister gezegd en wil gecompenseerd worden.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Van der Garde wil gewoon racen. Sutil maakt het niet zoveel meer uit denk ik en wil gewoon geld zien.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind dit echt bizar. Hoe kun je nou racen voor een team dat je eigenlijk niet wilde? Ik snap de rechtspositie van VDG, maar ik snap niet hoe je nu kunt gaan racen met zo een vertrouwensbreuk tussen jou en het team.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou ja, ik vind niet dat er een vertrouwensbreuk is tussen hem en het team. Sauber heeft simpelweg voor de centen van Ericsson en Nasr gekozen, terwijl Van der Garde een contract heeft. Waarom zou er een vertrouwensbreuk zijn als VDG niks verkeerd heeft gedaan. Sauber heeft vuil spel gespeeld, anders krijgt VDG niet van alle rechters gelijk.

    Ik vind het een stoere actie van VDG. Zou het wel een stunt vinden als hij vrijdag in de auto zit. Dan toon je wel ballen. Als het hoger beroep morgen ook in zijn voordeel uitvalt, dan heeft Sauber geen keus. Het contract is rechtgeldig, want het is eerder getekend dan de contracten van Ericsson en Nasr.

    Ze zullen wel met een afkoopsom komen, maar VDG lijkt echt te willen racen. Dus Sauber heeft pech denk ik. Toch wel een mooie soap voor het nieuwe seizoen.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker ook voor Sauber, Smerig gedoe steeds en nu worden ze lekker aangepakt.
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Wel tricky hoor, hij schijnt nog geen minuut te hebben gereden en hij heeft nog niet eens een eigen stoeltje.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja VDG heeft vorig jaar juist zijn Caterham stoeltje ingeruild voor een reserve rol bij Sauber juist zodat hij met 2015 een beter stoeltje zou hebben. Kan het dan wel goed begrijpen.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat denk ik ook... áls hij gaat racen voorspel ik een fiasco óf een soort coup bij Sauber. Stel dat heel het team VDG fijn vindt, alleen het management niet, dan voorspel ik exit management of crisis en einde team. Erg spannend.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Het is denk sowieso einde Monisha Kaltenborn. Sinds ze er zit is er niets anders dan gezeik en ellende geweest terwijl Sauber altijd een betrouwbaar en rustig team was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina