1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gewoon de xbox One controller s versie met een paar tweaks en andere onderdelen met meer grip.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De shoulder buttons worden sowieso aangepast, dat kan niet anders...
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou die Shoulder buttons zitten echt niet op de goede plek vind ik persoonlijk. Jammer dat ze die hebben aangepast. Ik neem niet aan, dat als er een nieuwe uitkomt, MS zegt, iedereen die een oude heeft kan hem omruilen voor een nieuwe versie. :) En of ik weer €50 neer tel voor een nieuwe versie??? heb onlangs wel de Titenfall controller binnen gehad. Die vind ik toch fijner dan de originele. Al zou het hardwarematig precies dezelfde moeten zijn.
    De knoppen voelen iets robuuster aan dan van de originele controller.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben ik weer....yup dit keer weer met een vraag voor een vriend :)

    Deze vriend wordt gek van de activitiy feed. Hij vertelde me dat hij niet altijd hoeft te zien wanneer een friend een videoclip gemaakt heeft. Is het mogelijk om dit te wijzigen? En hij zou dan graag de content willen hiden van een bepaald iemand...niet gelijk alle friends.

    Possible?
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2015
  6. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Gewoon friend verwijderen.. Je kan hem sowieso volgen via followers. Is volgens mij de enige optie
     
  7. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Xboxclips.com is offline gehaald door microsoft:mad:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik zou wel willen dat clips niet automatisch op de activityfeed worden gegooid. Zo is het verrassingseffect er namelijk meteen vanaf als je een vette compilatie wil maken oid.
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Wat je kunt doen is bij je privacy settings je clips sharing op nobody te zetten. Vervolgens kun je handmatig bij elke clip share en dan activity feed kiezen. Dan komen alleen de clips die jij handmatig toevoegd erop te staan.

    Maar het zou inderdaad handig zijn als er een aparte privacy optie is voor unsaved clips.
     
  11. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand hoe je op de One kan instellen hoe je een melding krijgt als er een vriend online komt?
    Ik zie het nergens staan, vind het toch wel handig om een icoontje in beeld te krijgen van die en die is online net als op de 360...
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die vriend als favorite instellen.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja dat hoeft net per se. Gewone vrienden kan ook. Gewoon bij Settings en dan Preferences en onderaan zie je staan. Sign in and Broadcast. Kan je kiezen wie je online ziet komen en wanneer wel en wanneer niet etc
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vraag me af hoeveel mensen hier nu daadwerkelijk de Nederlandse regio instelling gebruiken.

    Ik weet dat het voor Kinect eigenaren het sowieso nadelig is, maar ook mensen zonder Kinect moeten het doen met soms waardeloze vertalingen in-game.

    Dus ik vroeg me weleens af wie zijn Xbox op een Engelse regio laat staan en voor welke games ze dat doen.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Al jarenlang op engelse regio laten staan. Eigenlijk sinds games besloten taal in een game aan te passen aan de regio op de console. Hoef echt geen Nederlands.
     
    xboxlol vindt dit leuk.
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Standaard op Engels hier. Bij de meeste apparaten eigenlijk.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bij mij staat hij op Nederlands. Stoor me er niet aan. Nederlandse menu's vind ik prima, dialogen in het Engels graag.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nederlands? Je hebt 'm zeker net! :+
     
  19. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ook op Engels. Microsoft werkt het ook zelf in de hand dat mensen aankopen doen in de Amerikaanse Store. Je kunt niet eens Nederland kiezen als je de Engelse taal prefereert. :F:
     
  20. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Heel vreemd. Op het moment van posten kreeg ik geen filmpjes maar overal de tekst dat de filmpjes verwijdert waren door een copyright claim van MS.
     

Deel Deze Pagina