1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] V8 Supercars Season 2 [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 19 jan 2015.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Mee eens met het racereport mbt mijn inhaalactie. Ik dacht tijdens de race dat het wel meeviel ook omdat ik daar contact met hoge snelheid wilde vermijden en op de racelijn reed en zelfs reglementair was maar toen ik het terugzag was het wel erg veel :)
     
  2. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
  3. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Netjes hoor
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Bij mij doet hij het niet..
    Ik zit zelf vooralsnog op (eenmalig) 1:24.2xx of 3xx.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hmmz xboxclips wilt mijn filmpjes niet uploaden dus geen track preview deze week. Let erop dat het gras je auto vast houdt. Een foutje is snel gemaakt op Road Atlanta.

    Road Atlanta | 21: laps | Pit: 5 - 18

    Bij de rollende start houden we 120 km/u aan. Vanaf bocht 10 zakt de snelheid terug naar 60 hm/u. Tussen het begin van bocht 12 en de startlijn mag de polesitter het startmoment kiezen. Er mag dus niet gestart worden op de heuvel (bocht 11) om er voor te zorgen dat het hele veld goed aangesloten en op de speedway rijdt.


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2015
  6. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik wist niet eens dat Indianapolis een nieuwe circuit layout had
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Naam gewijzigd. :+
     
  8. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ook hier is het mogelijk om te koprollen !

    [​IMG]
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep heb er ook al 2 stuk gerold. Wel een 1:24.1 gereden daarnet.
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Volle lobby?

    Geen twitch?!

    Mijn bezigheid vanavond..... [​IMG]
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  11. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Twee hele leuke races gehad. Dr sprintrace was lekker compact, maar te druk voor mij om ergens voorbij te steken.
    Hoofdrace lang alleen en redelijk constant kunnen rijden door late pitstops. Helaas na de eerste pistop de koude banden onderschat en schade gereden. Meteen weer naar binnen gedoken. Na de tweede pitstop recht voor @Divimus zijn neus terecht gekomen. Ondanks zijn druk en hete adem in m'n nek, in die laatste rondes mijn eerste en enige lap onder 1:25 gereden!
     
    Divimus vindt dit leuk.
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik laat de cup lopen.. Heb onvoldoende tijd met de huidige regels om me deugdelijk voor te bereiden. Maak teveel foutjes naar m'n zin waardoor ik me meer aan mezelf stoor dan plezier uit de races haal. Ligt gewoon aan mezelf.

    tot ziens in project cars!!
     
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Weer lekker geraced:thumbs:
    Kon aanvankelijk aansluiten bij Coldzero maar ik moest toch afhaken. kreeg verschrikkelijke kramp in mijn benen in de hoofdrace vanaf ronde 14.
    Liet ik ook nog mijn controller van het tafeltje vallen waar mijn headset op is aangesloten.
    Moest ff blind graaien naar de controller.
    Gelukkig bleven de usb stekkers erin hangen want anders s had ik geen ingame-geluid meer.



    Samenvatten: wel lekker geraced en tevreden met de resultaten.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    @NullMicrobe6099, leuk dat je meereed vanavond! je zag al een stijgende lijn in snelheid na elke sessie. Heey zou jij nog de verplichte stickers op je auto willen plakken? (Zie spoiler hieronder, zijn in forza te vinden door te zoeken naar XBW of XBWR) Ik zag al een filmpje van je auto maar nog niet het juiste shot van de auto er in. Voor de standings en zo heb ik dit shot nodig na 'auto bekijken': http://xboxclips.com/asjemenou75/699a7d01-fe1d-4723-8460-ac0fb6dc91b5

    Verplichte stickers:

    [​IMG]

    Mijn races gingen wel lekker. Sprintrace was spannend met een snelle Denvan die een uitremactie probeerde op het rechte stuk. Hij schoof daardoor iets verder door waardoor hij geen optimale lijn kon nemen de bocht erna. In de hoofdrace vroeg gepit om net als vorige week eigen lijnen te rijden. Ik kwam in een patroon terecht waar ik 1 goede lap neer zette gevolgd door 2 slechte laps. Toen Denvan uit zijn 2e pitstop kwam zat ik er nog net voor en een aantal rondes later precies hetzelfde na Menno z'n 2e stop. Verder geen grote problemen meegemaakt. :)

    Teams-klassement is lekker spannend!

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    VanDen en Menno88 vinden dit leuk.
  15. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Klasse Flav, nu alweer de stand online en wat kan ik toch goed rekenen, precies 200 pntn :)

    Kwalificatie ging niet echt lekker, maar het veld zat wel mooi dicht bij elkaar. De start van heat 1 moest ik in bocht 1 even liften voor Menno en Tender die aan elkaar zaten. Cold kwam meteen rechts voorbij. De eerste ronde tot bocht 7 een beetje tegen Menno aangeswaffeld wat resulteerde dat hij in die bocht rechtdoor ging. Ik wist dat Menno links zat en toen we elkaar raakte probeerde ik naar rechts te sturen, maar het voelde toen bij mij aan alsof mijn Holden in de rondte geduwd zou worden. Vervelend en niet de bedoeling.

    [​IMG]

    [​IMG]

    De rest van de eerste heat verder achter Nova blijven hangen en de 4 rondes verder uitgereden op de 7e plek.


    De 2e heat zette Pim meteen druk tijdens de start, maar na de Esses had ik mijn plek weer terug. De rondes verder afgewerkt. Wel even op een charmante wijze Menno voorbij laten gaan ....http://xboxclips.com/asjemenou75/716174f9-69a9-4d4f-9de2-7df293b8defd.

    In ronde 13 de aansluiting bij Loyall en Cold kunnen maken en dat was een leuk gevecht. Cold maakte een foutje en ging meteen de pit in. Loyall en ik een paar rondes later. Na de 2e pitstop even wat gas terug genomen om het gevecht tussen Loyall en Cold gade te slaan, maar uiteindelijk ging Cold ervandoor, toen zelf 2 maal een aanval geplaatst bij Loyall, maar zonder resultaat. Op het laatst moest ik Fuzzy ook nog even van mij afhouden. Leuke races :)

    [​IMG]
    [​IMG]

    NullMircrobe : Welkom, het verschil lijkt groot, maar dat komt wel goed!
    Denvan: Knap gereden!! Mooi team resultaat voor SuperCheap!

    @ Menno: De akties van de eerste heat hebben niets met het onderstaande te maken hoor ;) ben ik allang vergeten:whistle:
    https://account.xbox.com/nl-nl/game...u75&scid=03a80100-9ff3-46ea-be76-e00e7fe465df

    voor de goede orde.... dit was een trainingsrondje
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2015
    Menno88 vindt dit leuk.
  16. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Humor:lol::lol::thumbs:O-)O-)
     
  17. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Erg goede kwalificatie tijd neergezet dat ik op de Menno plek mocht starten en dat Menno op mijn plekje stond was even wennen. :lol:

    Sprintrace: Met een goede start pakte ik gelijk de 2de plek en een rondje later kon ik de aanval op Flavour plaatsen waar ik een metertje doorschoot en gelijk weer mocht aansluiten en daarna uitrijden naar een mooie 2de plek.

    Hoofdrace: De eerste bocht kon ik Flavour al voorbij en pakte een klein gaatje. Helaas ging ik er iets later zelf vanaf in de laatste bocht en Flavour was daarna niet meer bij te houden.
    De eerste 11 ronden reed ik lekker 1:25 laag en na mijn pitstops had ik totaal andere banden gekregen en kwam ik niet meer in de 1:25.
    Gelukkig was mijn voorsprong groot genoeg dat alleen Menno me via een pitstop strategie voorbij is gekomen.

    Erg tevreden met hoe het tot nu toe gaat. Lekker uit de problemen gebleven en scoor daardoor ook lekker.
    Volgende week verwacht ik een minder resultaat. Spa ligt me totaal niet maar als ik weer eens uit de problemen blijf sluit ik niks uit!
     
  18. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Nog meer plaatjes, aangevangen door een afscheid:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    B Tender, asjemenou75 en Divimus vinden dit leuk.
  20. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Toffe foto's ! Ik ga zo ook even wat plaatjes schieten :)
     
    pim_smeets vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina