1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Geen idee, ben ook helemaal niet zo thuis in de F1. Maar ik weet nog van F1 2012, die ik wél leuk vond, dat deze een stuk beter aanvoelde. Het geluid was daar ook agressiever.
     
  2. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Het geluid is in real life ook kut, dus dat kun je Codemasters niet aanrekenen.
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Lol inderdaad, wat een verschil. Dan ligt het dus toch niet aan de game :p

    Hier leggen ze het ook nog eens mooi uit
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905

    :eek::eek::eek: om bang van te worden.
     
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    die kwam ik vandaag ook al tegen op autoblog.nl :)
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik op reddit :d
     
  8. Potje-Zout

    Potje-Zout Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou ik ben weer thuis na het half jaar varen en heb gelijk al wat aankopen gedaan. Ik wacht nog met een xbox one (sorry). Maar ga wat meer op de pc doen. Heb een logitech G27 stuur gekocht en al wat race games op steam zoals Assetto Corsa en Spin tires. Dus ik kan weer een jaar vooruit ;D
     
    RemcoM, asjemenou75 en B Tender vinden dit leuk.
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Leuk, ga je zeker geen spijt van krijgen.
    Stock Car Extreme is ook een aanrader, draait wel op de rFactor engine maar enorm aangepast, ziet er aardig uit en loopt goed, een van de beste AI's die er is en erg goede force feedback, gewoon een hele leuke game.,

    Er zijn inmiddels ook al een hoop leuke mods voor Assetto Corsa verkrijgbaar (op Racedepartment en het officiele forum).
    Ik race meestal 1x per week met wat mensen van Tweakers, misschien kun je een keertje mee doen.
    Trouwens, @Flavourlicious, wanneer doe jij weer eens keertje mee?
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Morgen weer. :) Eigenlijk komt woensdag het beste uit maar het is vaak op een andere dag.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hmm, nvm. Geen stream want de game kakt lekker in dan. :p
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2015
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905

    Misschien iets voor de nieuwe cup?? Actie begint op 6:00. INteressant race-concept op 13:30 btw (veld wordt vanwege het reglement (verplichte gele vlag halverwege) weer bij elkaar gebracht)
    Bizar hoe (relatief) makkelijk de trucks die jumps handlen, al moest het bochtengedrag daar wel ietsje onder lijden lijkt het ;)

    EDIT:
    In race 1, ging het al een beetje fout in de opwarmronde :D:D (5:50).
     
    f1freaky en Divimus vinden dit leuk.
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    @Potje-Zout
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Een andere PC sim die erg tof is (en een stuk goedkoper dan iRacing) is Raceroom Racing experience van de makers van GTR en Race Pro. Is free to play met een aantal auto's met een leuke lijst aan tracks en auto's die je voor lage prijzen kan kopen. Nu rondjes rijden op Zolder met GT3:

     
  15. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Sinds dit weekend begonnen met Forza 5, bevalt me erg goed maar vind het nog wel lastig. Hebben jullie nog beginner tips? en welke instellingen raden jullie aan? De filmpjes van de v8 supercars competitie zien er elke keer erg strak uit, leuk om te zien! Hopelijk
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Speel de rival mode (met ghosts aan)! Je krijgt elke keer als je je tijd verbeterd een nieuwe richttijd. Zo leer je aan de hand van de ghost van de snellere rijder super snel goede lijnen rijden. Er is altijd wel iemand sneller dus je wordt oneindig uitgedaagd. En als je moeite hebt met de controle over een auto gewoon met wat assists beginnen. Direct alles uit gaat niet werken als je lijnen, banen en de auto wilt leren kennen. Veel super snelle coureurs rijden af en toe ook wel eens met een assistje hier en daar dus als je een auto net leert kennen is het handig om makkelijk te beginnen. Pas als je lekker rijdt met de assists aan zou ik 1 voor 1 zonder proberen. Stap voor stap. :)
     
    lawaai en thetiktak92 vinden dit leuk.
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    +1.
    AI is echt geniaal, geluid is top, loopt lekker, ziet er goed uit en het rijdt ook erg fijn.
    Alleen is het niet echt een hardcore sim, je kunt aardig gooien en smijten.
    Vind de prijzen ook nog aardig hoog, heb laatst voor iets van 10 euro DTM 2013 met een aantal tracks gekocht en voor nog iets van 8 euro DTM 90's dus dat gaat nog, maar de rest is aardig prijzig.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het lijkt prijzig maar hoe meer je koopt hoe meer korting je krijgt. Als je bijvoorbeeld de GT3 pack koopt terwijl je al wat van de tracks in bezit hebt is het al een stuk goedkoper. En al helemaal als je alles met iRacing vergelijkt. In R3E kost een losse track 4 of 5 euro, in iRacing kost een losse track zo'n 12 euro.

    Physics zijn Forza achtig, iets makkelijker, maar ik vind het met de nieuwe FFB fijner aanvoelen dan Assetto.

    Ooh en binnenkort komen de WTCC 2014 auto's erbij en ze schijnen ook aan V8 Supercars te werken met de Volvo.
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zou dit iets zijn om naar toe te gaan met XBW-leden die daar wel oren naar hebben?

    WEC 6 Hours of Nürburgring

    The 6 Hours of Nürburgring (FIA WEC) is to be held at the world famous Nürburgring from 28 to 30 August 2015. This will be a premiere for the Nürburgring, with the FIA WEC taking place in Germany for the first time since it came into existence in 2012.

    • All tickets include access to all open stands and paddock. Free seating.

    30 euro voor de zondag!


    http://www.nuerburgring-shop.de/eve...nurburgring.html?___store=en&___from_store=de

    [​IMG]
     
    Divimus vindt dit leuk.
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Leuk idee idd....maar er komen sws benzinekosten en eten/drinken bij en dan zit je denk wel tussen de 100 en 150 euro
     

Deel Deze Pagina