1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Maar die AAA titels creëren natuurlijk ook een hoger verwachtingspatroon. Een game als Call of Duty valt veel eerder tegen dan de gratis 'Thomas was alone'. Reviews volstaan zelden en lijken tegenwoordig ook steeds vaker misleidend. Een game als Destiny bijvoorbeeld krijgt van de één een 9 en van de ander een 2.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is erg tof nieuws, maar het zal mij niet veel kunnen schelen. Ik heb alleen maar een Surface en daar game ik nooit op. Maar tof voor de mensen die er gebruik van gaan maken.
     
    assaultpr0 vindt dit leuk.
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Voor het hele Windows 10 platform is het wel belangrijk, op deze manier binden ze klanten. Ik heb een Windows Phone en een Xbox die straks nog beter met elkaar samenwerken.
     
  5. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Wow, ze hebben dus zojuist aangekondigd dat praktisch alle first party games van Microsoft ook voor windows 10 PC uit gaat komen? Heeft dus niemand meer enige reden om een Xone te halen...
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Bron?
     
  7. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nou lekkere bron... mag ik zelf nog gaan zoeken ook. ;)

    Waarschijnlijk heb je het over dat filmpje wat ik hierboven post er gaat namelijk veel samenwerking zijn tussen alle Windows 10 devices en de Xbox. Maar het is niet zo (althans naar mijn weten) dat alle exclusives van de Xbox One uitkomen op de pc misschien alleen in streaming optie maar dat is dus dan niet echt uitkomen want je hebt daar nog steeds een Xbox One voor nodig.
     
  9. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Nee, niet dat filmpje. Ze hebben aangekondigd dat "grote xbox franchises" naar het windows 10 ecosysteem gaan komen en crossplay gaan zijn met de Xbox One.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik moet zeggen. Hoe meer ik lees over "cross buy, play" en dat alles meer een eenheid wordt. Dat ik toch serieus ga nadenken over een Windows Phone en Surface als toekomstige aankopen.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hmm, ziek aan het worden?

    ;-)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als echt alles straks ook naar PC komt..dus...Halo 5, QB, Tomb Raider, Scalebound etc, dan vernietigt MS idd aardig de kans dat PC gamers een X1 in huis halen. Mensen die niet aan PC gaming willen beginnen en wel die games willen spelen op een console, halen dan toch gewoon een X1 of zie ik dat verkeerd? :)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal niet weten wat het anders moet zijn. ;)
    Denk dat MS het langzaam minder gaat uitmaken of je nou een X1 hebt of een PC waar je die games op speelt. Je zit in het "systeem" van Xbox Live en kan er voor zorgen dat je meerdere windows producten haalt. Streamen naar een surface etc, betere integratie met een windows phone. De console zal altijd wel blijven bestaan. Want niet iedereen wil op PC gamen en bezig zijn met drivers, settings etc Een mod gisteren op Neogaf zei het wel goed denk ik.

    "People need to readjust their frame of reference. In 2000 or even 2005, we could look at the console space as an easily circumscribed competition. Sony's Playstation competed with Nintendo's system competed with the Xbox, and that was it, more or less.

    That world has long since passed, and there are lots of other competitors to deal with. iOS exists. Android exists. Facebook/browser exists. PC has shed its struggles and is now bigger than ever.

    Microsoft's real fight is no longer particularly with Sony; the fight is with Apple, Samsung, and Google more urgently now. If Xbox is going to continue to exist, it has to mesh with those plans, somehow. It can't be its own thing disconnected from the rest of Microsoft."
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2015
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep. Eigenlijk heel logisch ook. Hopelijk kunnen we dan straks gewoon bepaalde PC games ook op Xbox One spelen. Er zijn genoeg adventure games die ik best graag zou willen spelen.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dan zul je altijd een pc nodig moeten hebben die ze kan afspelen of MS moet met een Onlive achtige service moeten komen
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik denk sowieso dat we niet meer verschillende apparaten in huis gaan hebben. Maar 1 console met abos
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Je moet dan alsnog gewoon een goede PC hebben.
    Tuurlijk ze verliezen dan wel mensen die dan zeggen. Dan heb ik helemaal geen reden meer om een X1 te kopen want ik heb een prima PC.
    Maar het zorgt er ook voor dat die mensen straks wel bepaalde first party games gaan spelen. Waar ze eerst geen interesse hadden omdat die alleen op console was en helemaal geen console wilde spelen.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2015
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Laat Halo 5 maar komen op de PC hoor :cool:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Niet crossplay alleen. Misschien voor co-op maar niet voor MP.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een Microsoft Surface Pro (eerste), zou op zich wel voldoende moeten zijn voor de meeste adventure games toch?
     

Deel Deze Pagina