1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja leuke co-op als je vrienden al level 23 zijn en jij net begint lekker on-balanced lekker erdoorheen rushen en niet te vergeten enorm kort voor een game van 60 euro.
    Ieder zijn ding natuurlijk maar in mijn ogen is Destiny een draak van een spel... totaal geen gevoel dat je iets bereikt ook in die game. Maar nogmaals ieder zijn/haar ding.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja daar kan de game niet veel aan doen als jij later begint. Dat co-op ervaring is gewoon een van de beste. Vooral de endgame co-op. Maar die heb je niet gespeeld
    De game doet veel dingen fout en veel dingen goed en de co-op is daar een van.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, dat jij een lager level bent dan de rest kan de game weinig aan doen....

    Destiny doet veel (heel veel) fout....maar qua co-op is de game top. Enige reden dat de meeste de game juist nog spelen!
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Uhm ik weet niet hoor maar een game als Dead Island doet co-op al beter dan Destiny. Hoe in vredesnaam kan het dat daar het levellen en samenspelen dan wel goed is uitgewerkt? Daar maakt het namelijk geen reet uit of iemand een level 50 is of een level 12 aangezien de vijanden gewoon meelevellen met jou en niet een vast rank hebben.
    Dus nee het is geen goede co-op game en al zeker niet de beste.

    Ik vond er echt geen zak aan en het gaf ook geen voldoening om een rank up te gaan.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat Dead Island en Destiny totaal andere games zijn. En die ook anders werken.
    Co-op is geweldig in Destiny zoals Mad zegt en een van de hoofdredenen om het spel te spelen.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Destiny is een unieke ervaring op de console, er is genoeg mis met de game maar de endgame is toch wel erg tof.

    De raid is wel echt iets wat je niet ergens anders gaat vinden op de console.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nou, nou totaal anders... lekker makkelijk weer.

    Dead Island is geen MMO FPS maar je kan andere gewoon joinen bij co-op net als bij Destiny alleen is dat gewoon beter uitgewerkt. Dat co-op gedeelte (samen maps doorlopen) is trouwens afgeschermd van het MMO gedeelte dus lekker anders als Dead Island niet dus.

    Maargoed we kunnen hier uren over discussiëren maar in mijn ogen blijft het dus gewoon een draak van een game en ik ben zeker niet de enige.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet makkelijk, is gewoon zo. Destiny heeft een hele andere structuur met endgame, strikes, raids etc. Wat gecombineerd is met level en wat voor rewards je krijgt. De endgame coop ervaring is gewoon super tof. En dan vooral de Raids. Geeneen andere FPS game heeft dat zo gedaan op de console. Waar je echt met 6 man moet samenwerken en communiceren en ook vaak wordt opgesplitst dan iedereen een speciale rol heeft. Super gedaan in Destiny en nog steeds leuk om te doen.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb je borderlands gespeeld met mensen die hoger level waren? Dat was pas verschrikkelijk.

    Daarnaast maakt het geen fluit uit of iemand lvl 6 of level 30 is tegen level 30 enemies. De damage is hetzelfde
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Borderlands vond ik ook geen drol aan co-op...
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Met bekende wel, met randoms niet.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals elke game. :p
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee hoor Left 4 Dead (EEN HEEL ANDERE GAME!!!!) was super co-op ook met onbekende! :D

    Ik had trouwens aan L4D (deel 1 en 2) heel veel 'vrienden' aan over gehouden op Xbox Live, uiteindelijk allemaal gewist omdat ik voor de rest toch niet met ze samen games deed en vaak uit de VS waren.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee vind ik niet. Zijn genoeg games waar je prima met randoms kan spelen, als lone wolf of niet.

    /edit: Ja, L4D bijvoorbeeld. :)
     
    Excess-Denied vindt dit leuk.
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Holy shii:

    http://www.japantoday.com/smartphon...segas-exit-from-the-console-video-game-market

    Dus... ik zal nooit een vervolg krijgen op JSRF :'-( (en iets met shenmue ofzo)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan ook wel maar iedere game is leuker als je met bekenden in een party zit ofzo.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    SEGA maakte zelf niets echt meer toch? Het was meer een uitgever toch?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan is evolve misschien wat voor je ;)
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe had ik ook verwacht dat dat iets voor mij zou zijn, vooral omdat het van de makers van de originele L4D is. Maar heb het gespeeld en leek in geen enkel opzicht op de fun die ik wel heb met L4D. :p Daarnaast duidelijk een game die juist alléén leuk is met vrienden. Heel anders als L4D dus, die kon je gewoon opstarten en met anderen samen spelen zowel op de bank als met 2 extra online spelers erbij.

    En dat nieuws over Sega verbaast mij niks, had al veel eerder mogen gebeuren. En dat zeg ik als Sega fan die bijna alle Sega consoles die er ooit uit zijn gekomen gehad heeft. ;) Sega was Sega allang niet meer net zoals Philips allang geen Philips meer is.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Helaas heeft Sega wel wat leuke IPs onder hun dak....hopelijk gaan die niet hetzelfde pad bewandelen....
     

Deel Deze Pagina