1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Expansion geloof ik nu ook wel, ben vooral bezig oude mounts te verzamelen dankzij die 300% bonus. Inmiddels Alar, Blue Proto, Karazhan en Eye of E in een tijd van twee weken binnen gehaald. Veel geluk, maar Garrison kan mij eerlijk gezegd ook niet veel boeien. Ik ga pas weer echt aan de slag als ik kan vliegen in Draenor, dat vind ik voor mijn speelstijl gewoon een stuk praktischer en efficiënter.

    En bidden dat ze die toelatingseisen voor dungeons anders doen, proving grounds, want zoals ik het hoor van mijn veel betere guildies, maakt het nog geen ruk uit in heroics. En ik ben inderdaad nog niet door de PG heen gekomen. Kut healer in de 5e ronde silver ook. :'-(

    En vooral de bugs en pop ins nog, ook in de oude content die veel gespeeld word op mijn server, mogen ze ook nog wel eens allemaal aanpakken. 8)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Eindelijk alle rassen gehaald bij het Argent Dawn Tournament. Mocht ook weleens! :+
    Nu nog zorgen dat ik die mount binnenhaal, maar dat duurt nog een paar dagen tot ik genoeg seals heb.
    En Molten Front ook eens afmaken. Damn, nog zoveel te doen. :+
    Wel de zones voor mezelf. :lol:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Even een uitleg met vraag: Heb nu eindelijk ook de Ancients in Molten Front erbij, die je voor 125 marks haalt. Ik heb nu dus die Moonwell, Ancients en die andere ook. En uiteraard de eerste twee die je voor 150 marks per stuk moet aanschaffen. Ik weet dat het Cata is, maar wat ik me afvroeg is hoe ik de daily's moet doorlopen om uiteindelijk die mount te krijgen vanaf het punt waar ik nu ben? Ik kies namelijk standaard om bij die ramp te helpen, dus niet met die druid door het vuur. Alleen heb ik alle daaropvolgende daily's gedaan, inclusief een nieuwe waarbij je een boss moet doden. Alleen nu zijn alle daily's die ik kon doen op, tot morgennacht 3 uur. Moet ik dan nu die ander richting kiezen en die druid door de vlammen helpen? Ik weet echt niet wat ik nu precies moet doen. En ik neem aan ook alle daily's die zich ervoor afspelen?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    6.1: Kut patch. Veel veranderingen die niets toevoegen. :confused:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Leuk, meerdere mounts ''gejat'' door Blizzard. En mijn argent warhorse is er een van. Kan alleen met een hot fix gerepareerd worden en daar kan ik dus nu op wachten. Ik word een beetje gestoord van dat bugs en glitches gedoe, want op sommige momenten is het met 6.1 al net zo erg als met de launch van WOD. Ik heb meerdere guildies, allemaal Nederlands, en spelers daarbuiten, die klagen over items, mounts, etc die verdwenen zijn. Totaal 149 mounts klopt nog wel, maar kan ze niet mounten. Minstens 2 kwijt en één daarvan is die gele rot kever uit An Qiraj. Snap niet wat er aan de hand is dat er nu nog steeds van dit soort extreem irriterende foutjes in zitten. Blizzard mag inclusief de launch van WOD wel eens wat meer compenseren vind ik.
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Je hebt 5 dagen playtime gekregen voor de launch van WoD. Aangezien je toen meer in de queue stond dan dat je aan het spelen was.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Klopt, maar aangezien er nu ook items zijn die we niet kunnen gebruiken, of die compleet verdwenen zijn, vind ik dat we daar ook best middels items voor mogen gecompenseerd worden. En in mijn geval zijn het tenminste twee mounts, dus waarom niet een extra erbij geven? Tuurlijk klinkt dat raar uit de mond van een verzamelaar, maar 1 van die twee mounts gebruikte ik altijd omdat ik hem ook al zolang wilde. Blizzard compenseert alleen bij extreem hoge druk van de community of als concurrerende bedrijven ook klappen krijgen. Die 5 dagen hadden we echt niet gehad als er bij Ubisoft o.a. niets mis was gegaan.
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hahahahahahaha een mount geven als compensatie. :lol:
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Jahaha, ben een collector, mag toch wel? :lol:
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee, dat je een aap bent dat je zoiets voorstelt. Kom op zeg.
     
    Metal Mark vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Soms is het gewoon fijn een authenticator te hebben. Ellendige spam mails ook. 2 in 1 dag tijd, dat is mij alweer lachwekkend veel. :+
    Blijven proberen, en blijven falen, het is net een Uwe Boll film. :D
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    [​IMG]

    [​IMG]


    Nerdmode complete, heb alle available legendary's. :D:D:D
     
    OniRyo vindt dit leuk.
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Awesome! Grats man :) ik had 2 weken geleden eindelijk ook mijn fangs of the father binnen(leuke questline trouwens :>)
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2015
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Nog geen Ony mount na poging 24. Nog 5 te gaan om @Inferius voor te blijven. :+

    Jij had hem toch bij je 30ste poging? :rolleyes:
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Geen idee, heb zoveel mounts gefarmed. Hou die zooi niet bij.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Heb er zelf inmiddels 151, en het meeste geluk met Ashes, maar die Ony wil ik ook graag. Alleen loopt mij sub vandaag af en ik heb niet voldoende motivatie omdat te verlengen alleen voor die mounts. :'-(
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Na vier maanden ook maar weer een subscription gekocht. Ik was nog altijd geen level 100, dus het wordt tijd dat ik eens door ga levelen.
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Vanaf morgen kunnen we gametime kopen met gold. Aangezien ik op een half miljoen gold zit, kan ik 'gratis' spelen tot 2017. :+
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dat ging sneller dan verwacht, in een middag + avond flink spelen van 95 naar 100. 8)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Poundfist campen, ook leuk. Zit nu in een groep op mijn server, wiens leider er de afgelopen weken al 130 uur op heeft zitten. Hij komt zelden Gorgond uit. 8)
     

Deel Deze Pagina