1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] V8 Supercars Season 2 [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 19 jan 2015.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb niks helaas.
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Mijn naam is haas
     
  3. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Nothing here


    A.K.A ReneNLNieuwvenn
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    ik zet de sprintrace zo online, vergistte me in het bestand dinsdag.
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Hij staat erop Pieke
     
  6. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Thanks, maaruh...... ik heb m gisteravond laat via N0va ontvangen, Dank!!

    2e kruisje Cold.....;).

    N.B. Jij zat lekker in de tang hé, tussen Statler and Waldorf8)
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2015
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    ja ik kwam echt met geen mogelijkheid voorbij Loyall op de baan, uiteindelijk gelukt op het rechte stuk en dan nog met veel moeite 2 rondjes voor kunnen blijven met weer een close finish op de streep. Had aardige zweethandjes, ook van ons pitmoment ;)
     
  8. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb al wat geoefend voor Road Atlanta: Ik weet niet of dit voldoende is voor subtop.
    [​IMG]
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    http://xboxclips.com/LoyallRonin/bff9f5fc-3cc6-4a04-a051-eeb7fe9b8029
    Geen idee hoe i het clipje in post geplakt krijg.

     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2015
  10. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Aha ;-)


    A.K.A ReneNLNieuwvenn
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    ik kan hem hier niet openen maar zag op de One idd dat ik je in het gras in hebt gehaald omdat ik bang was als ik hem aan de binnenkant liet staan je van de baan te drukken dus dat leek me het meest veilig met de hoge snelheid aan het eind van het rechte stuk.
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik kwam net tot 1.24.7 met nog ruimte voor verbetering dus het kan wel <24.5 denk ik.
     
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik meld me trouwens af voor komende dinsdag.
     
  14. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik moet alleen nog de laatste sector nog bijschaven, tot daar zit ik inderdaad 0.00.300 voor op mijn beste tijd. Totdat ik moet aanremmen na het lange rechte stuk voor de chicane/s-bochten.
     
  15. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]

    Ik laat het steeds liggen in de bocht voor en de bocht na het lange rechte einde. Ik verlies daar heel veel tijd.
    En mijn spoiler is nu reglementair PRO-ORANJE.
     
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Tering, ik moet nog flink aan de bak met m'n 1:26.7xx :eek:
     
  17. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ja,
    ColdZero heeft gelijk.
    Ik kom nu al tot een 01:24.441 clean omdat ik de eerste en laatste bochten bij het lange rechte stuk eindelijk wat beter onder de knie krijg.
    Ik glij altijd weg.
    Ik dat met een beetje mazzel bij het aansnijden van de chicane bij de pit-exit voor mij 01:24.200 CLEAN het maximum is.
    In de race zal het door (half-dirty) afsnijden in de chicane wat sneller gaan, net als op INDY-track.
    Forza laat namelijk bij de chicane erg veel afsnijden toe op het gras.
    De toprijders zullen wel net onder de 01:24.000 clean zitten.
    Volgens mij heeft Pieke zijn supersnelle tijd snel weggemoffeld op de Rivals-leaderboard.
    Ik begin ongerust te worden:D:whistle:;)


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2015
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Onze collega's op Adelaide. Mooie slowmobeelden vanaf 00.45
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja typisch simulatie sturen probleempje. :+ Wat zou ik graag een aantal van die Australische tracks willen hebben in Forza 6.

    Review van dinsdag: http://www.xboxworld.nl/artikelen/competitie/xbw-v8-supercars-race-3/



    En het report van afgelopen dinsdag:

    Indianapolis - Hoofdrace - lap 2 | Aanleiding tot crash & herstart | PimSmeets

    Bij het aanremmen voor bocht 1 komt PimSmeets ruimte tekort en raakt N0vaCain3 NL van achter. N0vaCain3 NL schuift daardoor door en raakt onvermeidelijk andere coureurs waardoor een herstart nodig is.

    Waarschuwing zonder verdere consequenties.

    _____________________________



    Indianapolis - Hoofdrace - lap 18 | Onreglementaire inhaalactie | ColdzeroNL

    In de slotfase rijdt ColdzeroNL achter LoyallRonin. In bocht 1 komt ColdzeroNL met een uitremactie naast LoyallRonin te zitten en snijd daarna bocht 1 te ruim af. Meerdere coureurs hebben, nadat aangegeven was dat de limieten van het asfalt van bocht 1 en 10 gerespecteerd moesten worden, de baan afgesneden maar in veel gevallen was dit slechts een aantal centimeter. Bij de inhaalactie van ColdzeroNL zijn we van mening dat er door het afsneiden teveel voordeel wordt behaald en dat de actie niet geldig is.

    Waarschuwing met puntstraf | P2 en P3 worden verwisseld in de resultaten van de hoofdrace.

    _____________________________


    Indianapolis - Hoofdrace - lap 18 | Crash | Menno88, AZT B Tender & Divimus

    AZT B Tender en Divimus rijden bij het opkomen van de speedway de muur in. Menno88, die daar vlak achter rijdt, kan de twee niet meer ontwijken en klapt op AZT B Tender. Alle drie kunnen hun weg met vertragingen vervolgen

    Geen consequenties
     
    B Tender en pim_smeets vinden dit leuk.
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Kom je weer goed weg Leo haha;);):p
     

Deel Deze Pagina