1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat lijkt totaal niet op mn list XD

    Hele concept is dat het minion based rogue is ipv draw en combo.

    Mn eerste versie speelde ook prep en sprint maar die kaarten waren vaak zo dood in games. Ik heb gekozen voor bijna geen draw en een zwaardere curve. Zodat je constant dreigingen kan droppen op het moment dat je wilt pushen. Snap eigenlijk ook niet waarom zombie chow geen stapler is in rogue decks. Die kaart is insane. T1 zombie chow plus dagger dealt met alles wat je tegenstander kan doen early, later speel je chow als combo activator.

    Ninja Ogre & Zombie Chow zijn echt nice. Zul je zien dat over een tijdje iedereen die kaarten in rogue runt.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2015
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De here geprezen :p
    Undertaker was veel te sterk met al die deathrattles. Na de nerve is het alsnog een goede 1-drop, maar gelukkig sneller op te ruimen.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ben ik serieus de enige die undertaker balanced vindt? :p

    Nerubian Egg en Mad Scientist, dat zijn pas OP kaarten.

    Ja, het is de beste 1-drop in de game en trade altijd up. Maar undertaker werkt alleen in specifieke decks die zich vaak geen sterke late game kunnen veroorloven. De voorsprong die je krijgt met undertaker kan je nooit volhouden. Undertaker was wel OP tegen pally though. Straks kan het gekilled worden door n shielded minibot.

    Mn meest gehate kaarten zijn Sylvanas, MC Tech, Dr Balanced, Animal Companion, Implosion. Alles wat game beslissende RNG heeft haat ik.
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben wel benieuwd of dit de meta gaat veranderen. Ik hoop het wel want wordt echt ziek van al die hunters, maar denk dat hunter sowieso wel een van de sterkste classes blijft. Misschien dat er nu veel zullen overstappen op mech mage, net zo irritant met mechwarpers, snowchuggers en unstable portal RNG...
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Undertaker balanced, grappenmaker! :D
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Verlies er haast nooit van. Highmanes, Huffers, Double skillcommands. Die winnen games voor Hunters. Zo'n undertaker maakt geen verschil.

    Een turn 1 Zombie Chow is veel beter. Een luxe die alleen non-agro decks kunnen runnen.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2015
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gvd ik heb 2 doc booms. Nu kan ik niet meer op auto disenchant drukken :mad:
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Lucky, ik heb vandaag 15 packs moeten kopen zodat ik nét genoeg dust had om hem te craften. Ik had het gevoel alsof mijn decks allemaal niet compleet waren zonder hem. :+
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb ook weer 1600 dust bij elkaar geschraapt..
    Nog een must have Leg die ik zeker moet craften?
    Rag (ja ik weet het heb hem nogsteeds niet), Sylvana's of Dr. Boom?
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Boom probably. Sylvanas ook erg sterk, maar boom zit en kan praktisch in elk deck. Rag is het niet waard tov die 2.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Boom. Als het generfed wordt krijg je je 1600 dust weer terug(vandaar dat ik nu met 2 booms zit)
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoezo zou Boom generfed worden? Ik vind die kaart niet OP ofzo. Die 1/1 bots zijn irritant, meer niet.

    Kijk, als ik 1600 dust heb, dan zou ik hem ook craften. Maar ik heb 0 dust, dus dat zit er voorlopig niet in.
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Omdat Han het vraagt? :D En omdat hij wel OP is en dus big chance next in line voor nerfs. :p
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    9 damage aan stats plus random damage van 1/8 is behoorlijk OP voor 7 mana. Speel maar eens een wat snellere midrange beatdown deck dat minion based is tegen Dr Boom, dan snap je het wel. Ik had ook nooit problemen met Dr Boom met Warrior, maar toen ik andere decks ben gaan spelen merkte ik het meteen. In bijna alle losses kwam ik Dr Boom tegen en bij mn wins juist niet.



    Btw guys, weet niet of jullie het door hebben maar Hunter is gebuffed. Nu undertaker is generfed kunnen we anti controle hunter spelen haha. Win van de meeste decks, behalve miracle en de aggro hunter(vandaar dat je eerst geen anti controle kon spelen). Mn freezingtraps en unleashes zijn dead draws tegen miracle en hunter vs hunter is meestal een damage race.

    Daarnaast heeft Hunter een goede counter tegen Dr Boom, namelijk unleash plus timber wolf :p
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2015
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Of je speelt gewoon bgh zoals iedereen. :p
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Niet alle decks runnen BGH. Druid, Handlock, sommige controle mage builds, warrior en pally runnen BGH.

    Hunter, Priest, Shaman, Zoo, Mechmage en Miracle runnen geen BGH. Omdat ze betere kaarten hebben soms of omdat ze geen dead draws kunnen veroorloven in hun hand.

    Mn Rogue list speelt geen BGH vanwege 2x Sap, dat is gewoon een betere kaart voor het type deck. Probleem is ook niet de 7/7 maar de dubbel boombots. Daarnaast is het ook alleen een probleem tegen aggro. Wanneer controle een Dr Boom speelt is het vaak te langzaam en win ik de game.

    Ik speel wel weer tempo rogue wanneer Dr Boom generfed is. Nu vind ik midrange hunter het sterkste deck. Puur anti controle met 2x huntersmark en sterke late game drops.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2015
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik hoef hem iig niet meer te craften mwhahahha:

    [​IMG]
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oh cool Dr Boom, je GVG set is al compleet :cool:
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Lucky jongen, ik wil hem ook :'-(
     

Deel Deze Pagina