1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Fuck volgens mij ben ik toch iets te snel begonnen met the quest ''Here Lies the Abyss''.
    Ben nu op het einde en moet zo'n baas verslaan met die grote spin,
    maar damn duurt echt super lang voordat die dood is en team members leggen al vaak het loodje=(
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Nightmare baas aan het einde van Here Lies the Abyss.

    Wow bijna die nightmare baas afgemaakt en de game glitcht volgens mij:confused:

    Hij zit achter die 3 groene shields, maar niemand kan hem raken. Je kan ook niks doen om hem daar weg te halen. Lekker dan|:-
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Welk level ben je nu? Ik zit daar namelijk ook, althans dat gebied en wil die missie gaan doen dit weekend.
     
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Level 11, maar volgens mij is dat toch iets te snel nog. Zat gister nog een filmpje te kijken waarin iemand dat stuk speelde en die was level 16 en die had soms nog moeite. Dus ben bang dat ik toch even een save terug moet gaan=(
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat raden jullie aan als specialization als mage? Necromancer,Knight-Enchanter of Rift Mage?
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wil je overpowered zijn en niet dood kunnen? Knight enchanter. Rift mage en necro zijn ook fucking awesome. Speel anders met de rest van de mages en kijk wat je bevalt. Solas is een rift lage, vivienne knight enchanter en die gay een necromancer
     
  7. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat een spel.... Ik blijf lopen. Overal waar ik kijk of loop kom je wel weer een quest tegen lol.

    Zojuist een kamp veroverd en van daaruit kon ik omlaag lopen. Zie ik een uit de kluiten gewassen draak vliegen en voordat ik het wist was ik dood... Nu maar eens kijken hoe ik dat ga aanpakken lol.

    Met dit spel vermaak ik me echt nog wel een tijd.

    Alleen even een vraag: Krijg ik naarmate ik verder kom in het spel ook nog de keus om andere mensen te vinden die met mij mee kunnen lopen of zijn de 4 die je aan de start van het spel krijgt de enigen?
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nee, je ontmoet nog zat mensen die je mee kan nemen. Nog even doorspelen ;)
     
  9. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ik heb op het begin gekozen voor een archer kan ik nog switchen naar zwaard en schild? Of kan ik beter opnieuw beginnen dan. ben nu een uur bezig
     
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    nee je kan niet meer switchen. probleem had ik ook. dus als je zwaard en schild wilt, zal je overnieuw moeten beginnen.
     
  11. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    godmiljaar..
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Een uur is toch niks man:+

    Ik ben na 25 uur toch weer opnieuw begonnen. Ik was alleen nog maar in The Hinterland gebleven dus zoveel content had ik nog lang niet gezien van de game. Meestal doe ik dat ook met RPG games. Eerst even goed aanvoelen hoe de game speelt en wat er allemaal te doen is. En daarna gewoon goed opnieuw beginnen en serieus spelen en keuzes maken. Daarbij lijkt 25 uur veel, maar de uren vliegen voorbij in dit soort games:+
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Rogue kan nog wel met dual daggers rondlopen. Daarnaast kan je ook jouw teammaten overnemen en daar constant mee spelen. Ik vond het niet nodig om opnieuw te beginnen daardoor.
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Hmm die schematics kunnen toch wel goed zijn. Normaal deed ik er nooit wat mee, maar heb nu toch voor mij en mijn teamgenoten betere wapens weten te craften dan wat ze hadden:)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaaaah ok dan. Ik ben zelf iets van level 18 of 19 nu. Daarnaast breng ik de laatste tijd twee mages met me mee, Dorian en Vivienne. Dorian met brute Necromancy en Viv als Knight Enchanter, ideaal. Ik krijg nu bijna vrijwel elk gevecht dat een van de vijanden voor ons begint te vechten dankzij een spell van een van de twee mages, prachtig.
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ah wel ff een verschilletje qua level:+

    Ik ben toch weer wat saves terug begonnen, want kreeg echt het gevoel dat ik nog te zwak was en daarbij kreeg ik ook wel een beetje spijt dat ik het spel zat te rushen. Ik heb soms gewoon een pauze nodig bij dit soort games, want anders kan het wel soms te langdradig worden voor mij:+
     
  17. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Nu 4 uur er op zitten ofzo best vermakelijk alleen vind ik het zwaar irritant dat ik die rechter trigger ingerdukt moet houden omdat hij anders niet aanvalt? is dat ook in te stellen dat hij standard blijft meppen als ik verder geen orders geef?
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee volgens mij niet man, alleen in DAO kon dat geloof ik.

    Is het trouwens mogelijk om zelf je wapens terug te stoppen of kan dat ook niet? Soms ben ik in een gebied gewoon aan het rondrennen op zoek naar dingen en dan blijft hij automatisch die wapens equippen zodra er vijanden rondlopen en dan loop/ren ik gelijk veeeeel trager.
     
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Denk (naja ik weet wel zeker) nu dat ik weet waarom het voor mij soms te langdradig word. Ik zei in het begin tegen mezelf dat ik niet wilde fast travellen, maar ik kom daar toch wel op terug. Als je echt alles maar loopt of te paard gaat dan voelt het voor mij na een tijd echt te langdradig worden allemaal. Het duur gewoon zolang als je steeds weer dezelfde weg heen en terug moet lopen.

    Ik loop altijd eerst heel de map door om de map compleet te hebben en alle kampen te veroveren. En dan daarna doe ik alles op mn gemak qua quests etc. Maar ik merk meteen dat het veel leuker speelt als je toch gebruik maakt van die kampen (fasttravellen) en zo je quests en alle andere dingen doet. Het voelde begeven moment echt een beetje als werk aan en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk:+

    Zo net Stormcoast helemaal gedaan tot zover het kan voor nu en nu op naar Oasis. Best een creepy wind geluidje zit daar=(

    Maar Sera is nu toch wel mijn favoriete companion hoor. In het begin had ik er echt totaal nog niks mee, maar gewoon haar commentaar op dingen en hoe ze praat. Moet altijd lachen om haar. Ook als ze met Vivienne of Iron Bull praat.

    Well, do some bloody presses!:+
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2015
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dan zit je nog in tactical mode. Als je tactical mode verlaat gaat alles were gewoon verder en voeren je companions hun aanvallen uit. Op de PS4 verlaat je de tactical mode met de touchpad in te drukken ...
     

Deel Deze Pagina