1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als ze nou eens een RPG maken van Dragonball, krijgt het mijn aandacht.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan me herinneren dat er wel eens een soort van MMORPG DBZ is geweest of in de planning stond?
    Zal dat ook wel tof vinden idd.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430

    [​IMG]

    Alleen in Japan en Korea en is ondertussen al weer van de markt.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat was hem idd.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Die heb ik ook nog wel even gespeeld, speelde voor geen meter :+

    Je kunt wel je eigen character maken, of je ook later kan upgraden weet ik niet.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    MGR: 2 teased

    [​IMG]

     
    Daz vindt dit leuk.
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo te zien weer een third party exclusive dan.....maar Sony is het, dus dan is het goed. MS mag zulke shit niet doen. :D ;)
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Metal Gear is sowieso een PS franchise vind ik :+.

    MGS 4 is niet eens op een Xbox uitgekomen.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat om de rising serie hier, maar het was in een verzamel trailer, dus wie weet is hij gewoon multiplat.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Metal Gear was ooit PS only, maar Ground Zeroes en Phantom Pain komen nu ook gewoon naar Xbox One. Maar ja....MS heeft Scalebound van Platinum en Sony Rising 2? Kan best. We shall see.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou eerder een gow van sony verwachten.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het schijnt getoond te zijn in een video waar je ook games zoals GTA V en MGSV zag voorbij komen, dus kans is toch best groot dat het niet een exclusive is. Wel apart om een game op die manier te teasen.

    Je kunt trouwens een trial van Life is Strange downloaden.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2015
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Condemned-rechten misschien naar indie-studio

    De Condemned-rechten gaan mogelijk naar een indie-studio.

    Jason Hall, hoofd van ontwikkelaar Monolith Productions, schrijft op Facebook dat hij erover denkt om de rechten aan een indie-ontwikkelaar te schenken. Deze mag dan verder met de franchise. Hall zegt niet of hij al bepaalde studio's op het oog heeft.

    Er zijn twee Condemned-games uit: Condemned: Criminal Origins uit 2005 en Condemned 2 uit 2008. Het zijn psychologische horrorgames waarin je je met planken, buizen en andere geïmproviseerde wapens moet verdedigen tegen criminelen en later ook monsters en een mysterieuze sekte.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Geen cartoony games meer van Naughty Dog

    Hoewel vele mensen nog hoopten op een nieuwe Jak & Daxter of Crash Bandicoot game ziet het er nu toch naar uit dat dit definitief niet meer staat te gebeuren. In een recent interview had Naughty Dog veteraan Josh Sherr wat teleurstellende antwoorden.

    Toen hem gevraagd werd of het Naughty Dog team de tijden van Crash Bandicoot en Jak & Daxter mist was dit het antwoord. "Nee, ik niet, we hebben een geweldig team dat werkt aan krachtige games met realistische personages. Cartoony games zijn heel leuk om te maken, maar de verhalen die we nu proberen te vertellen zijn zwaarder en volwassener dan dat ze waren in de tijd van Jak & Daxter." Waarna er gevraagd werd of het misschien ligt aan het feit dat de leden van Naughty Dog ouder worden. "Ik denk dat dat er mee te maken heeft. Ik denk ook dat dit is wat de doelgroep wilt. Dat is wat we vooral meenamen toen we deze beslissing om van Jak & Daxter games over te stappen op games zoals Uncharted maakten, het is ook waar wij in geïnteresseerd zijn." aldus Josh Sherr.

    Het ziet er dus naar uit dat de dagen van Jak & Daxter en Crash Bandicoot definitief over zijn en de games zoals Uncharted en The Last of Us die plek hebben ingenomen.
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    GTA V voor de Xbox One en PS4 bijna 10 miljoen keer verkocht. Op deze manier gaan we alleen nog maar meer remakes krijgen natuurlijk.

    Bron
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    ben er niet heel erg verbaasd over, maar het is wel kut nieuws. Man wat zou ik graag een Jak game op PS4 zijn. > : (
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Niks mis met remakes.
    Blijkbaar is er een markt voor, simpel.

    Velen klagen op remakes....behalve als het net de game is die ze zelf willen hebben, dan mag het voor een keertje.:+



    Jammer dat ND geen Jak & Daxter games meer maakt, maar totaal te begrijpen. Maar er zijn gelukkig andere studio's die het zouden kunnen, dus ik zie het nog wel gebeuren.
    Als het met Sly Cooper goed kan gaan, dan ook met J&D!
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Weet niet of je GTA V echt als remake moet zien, meer als een next-gen release. Maar die remakes/ports/remasters die blijven wel komen, er is kennelijk een markt, opvallend is dat er nog geen AC collectie is aangekondigd.

    Dat ND geen ''kiddy'' games meer maakt is niet geheel onverwachts, die verkopen waarschijnlijk ook net ietsje minder en ik denk dat de huidige ND fans toch echt op een uncharted of last of us zitten te wachten.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dé reden om een Ps4 te halen?

     

Deel Deze Pagina