1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    iemand toevallig nog antwoord op mijn verhaal vraag van vorige bladzijde?
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Welk verhaal?
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Twijfel er over om opnieuw te beginnen met een mage. Vind m'n dual dagger rogue een beetje saai worden. Ben wel al 45 uur bezig dus dat houdt me een beetje tegen :p Misschien eerst maar respecen naar een archer ofzo.
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Na 45 uur is het zeker zonde om opnieuw te beginnen, als distance damage dealer jouw ding is dan is de Archer wel leuk om mee te spelen maar het is niets vergeleken bij een mage. Het gemis van een Archer vond ik de support aan je teamleden en de DPS was ook matig.
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo, na 97 uur eindelijk uitgespeeld op nightmare (was uiteindelijk lachwekkend makkelijk - zeker met guard on hit).
    Gelijk mijn nieuwe character aangemaakt:
    [​IMG]
     
    Daz vindt dit leuk.
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Man man man wat is dit spel verslavend zeg=(

    Nee nog even die quest en dan klaar. Oh zie daar een uitroepteken, maar nee eerst die ene quest afmaken. Hmmm toch maar even kijken wat die uitroepteken is en zo ben ik dus steeds bezig haha.

    Werkt zo fucking verslavend man:eek:
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja gvd man. Wilde alleen even rage demon killen. Vervolgens rift gedaan en 2 missies en en en etc...
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het eigenlijk met die mounts? Bij de deluxe editie kreeg ik een extra mount of twee en sowieso zijn er veel meer mounts en niet alleen paarden. Waar kan ik die vinden?
     
  9. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Op een gegeven moment, als je iets verder bent met de main quest, dan kan je ze kopen bij je horse master. Verder kan je ze ook unlocken door bepaalde missies,missis op je wartable of keeps te veroveren.
     
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb een archer dwerg gemaakt (jammer dat ze geen schots accent hebben). maar moet ik nou op alle gear enzo letten van elke figuur die met me mee gaat? of krijgen zij automatisch betere gear enzo.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nee je moet alles wat je vindt, koopt of maakt zelf bij je overige characters equipen.
     
  12. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ok thnks.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik....ben na 79 uur dual rogue opnieuw begonnen als mage.:9

    Maar was niet mijn bedoeling.:oops:
    Ik wilde Nightmare effe proberen met de mage....helaas ben ik dus blijven hangen en speel ik nu alweer 20 uurtjes met de mage....8)

    Fu.
    cking.
    GOTY.

    Damn zeg, WAT een game!_O_
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Na 79 uur overnieuw beginnen?
    [​IMG]
     
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Het feest gaat weer beginnen:whistle:
     
  16. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Tentamens zijn weer klaar, dus ben net aan mijn tweede playthrough begonnen als Qunari mage :). Iemand die mij kan vertellen wat een goede combinatie is qua skill trees? Heb wel het één en ander gelezen over Knight Enchanter specialization, dus die kies ik sowieso denk ik. Over de lightning, fire, ice en sprit tree weet ik niks eigenlijk. Dus als je als mage hebt gespeeld: ik hoor graag je advies!
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ice tree is handig. Bij elektriciteit is vooral de skill halverwege rechts handig. Bij de firetree is de fire rune geweldig. Ice is denk ik het makkelijkst, aangezien je veel defense boosts krijgt daarmee.
     
  18. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Knight Enchanter maakt de game kapot. Dan kun je net zo goed op easy spelen als je die spec neemt.
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Mjah, KE is vrij sterk, maar ik vind niet dat het de game kapot maakt. Artificers en tempest rogues kunnen draken op nightmare in 20 seconden killen, dus KE valt dan nog wel mee. Wel moet ik zeggen dat ik KE vrij snel saai begon te vinden.
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Fuck man nu zit ik bij een stuk wat best pittig is.

    Heb bijna alles gedaan in Oasis, maar moet alleen nog een ring vinden. Alleen daar zitten een boel level 12 spinnen. Pfff bijna niet te doen zeg=(
     

Deel Deze Pagina