1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wie nog games zoekt, moet ff in de store Emugames zoeken. Zijn allemaal emulated games pokemon, yugiyo, Zelda Mario dbz metalslugs
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het scherm van mijn 920 is langzaam geel aan het worden hehe :D Geen idee wat dat is zal wel een soort van inbranding zijn... ach aankomend jaar als de W10 toestellen er zijn toch voor een nieuwe kijken.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb gelukkig nog nergens last van, alleen de batterij heeft soms goede, en soms slechte dagen.

    Ga ook wel een W10 toestel halen.

    BTW: Netflix app is ge-updatet en hij is nu wel érg chill!
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Daarom ben ik ook erg benieuwd naar het komende Microsoft event, wat gaat Windows 10 nu precies betekenen voor alle devices.

    920 bevalt me nog prima al begint ie wel wat sloom te worden.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja lijkt sinds de laatste updates ook wel of hij langzamer is geworden vooral bij het opstarten van apps. Het home screen is nog razendsnel gelukkig. En daarnaast ook de accu die snel leeg is maarja draai alles voor de rest nog wel goed af.

    World of Arms is trouwens ook te downloaden met achievements. Best grappig spelletje maar kan toch niet tippen aan AoE.
     
  7. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee, althans niet in het Nederlands. En vooralsnog ziet het er ook niet uit dat dat ooit gaat gebeuren.
     
  9. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Is er al iets bekend over de aankomende Lumia-devices? Mijn 920 abbo loopt in maart af en wil al een beetje gaan orienteren naar een vervangende telefoon. Ik blijf lekker bij de Lumia, beviel me prima de afgelopen 2 jaar.

    Ik zag dat de 930 ook alweer van juni komt, dus dat betekend dat die in maart alweer 9 maanden uit is. Dan heb ik liever een recentere.

    Iemand een idee of link met een lijstje van aangekondigde of rumoured devices?
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Helaas is er nog niets officieels over aankomende toestellen bekend. Er gaan geruchten over een opvolger van de 1320. (link)
    Maar reken er maar op dat ze bij MS hard bezig zijn aan nieuwe toestellen met de komst van W10.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag de MS Band gecheckt, hij is mij nu nog wat té log en merk dat er toch wat features missen, verder schijnt hij een afwijking van 30% te hebben op je hartslag!

    Waarschijnlijk fixen ze al deze problemen maar dan met de band 2.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Gameloft is goed bezig bijna al hun games hebben nu Xbox Live ondersteuning (lees achievements!)! :D
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wut, waar? Is toch nog niet in NL te koop?
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nope, ik zou ook maar even wachten op de volgende versie ;)

    En ik heb hem gecheckt bij m'n oud werk.
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Kut tyfes snapchat.. Ongelofelijk. Word dus geband omdat ik een third party application gebruik. Terwijl er geen officiële app is..
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja had het gelezen treurig idd. Gebruik zelf geen snapchat maar beetje jammer dat dan maar gebruikers blokkeren doen ze niet goed aan...


    Gunhouse van de Playstation Vita is uit voor de liefhebbers, (nog) geen Xbox Live support. Steeds meer goeie games komen er uit!

    Download
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ach zo.

    Ik wil er graag één hebben, inderdaad hopen dat de volgende versie een wereldwijde release krijgt.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Uit noodzaak maar een Lumia 630 gekocht... en damn wat is die een stuk sneller dan m'n 920, ben benieuwd of ik na de reparatie van mijn 920 weer terug ga naar de 920.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja 4x 1,2ghz vs 2x 1,5ghz, is niet zo heel raar voor de rest is het wel een low-end toestel.

    http://versus.com/nl/nokia-lumia-630-vs-nokia-lumia-920
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat weet ik, maar het is wel echt een stuk soepeler enzovoort, helaas voelt ie wel weer wat cheaper aan en heeft ie geen fysieke knoppen en is de camera best wel crap. (ma'ja het is een tijdelijke telefoon)
     

Deel Deze Pagina