1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die kerstdeals stellen ook werkelijk niks voor. Nu weer FIFA 15 voor 45 euro, joepie. Op mijn stage had ik 50 euro aan VVV bonnen gehad en die heb ik bij de Gamemania ingewisseld voor Playstation tegoed, maar die kerstdeals zijn het niet waard hoor.

    Nou ja, gelukkig komen er wel vette titels uit de komende tijd, dus het geld gaat wel op. Het begon nog redelijk met The Last of Us, maar het wordt steeds slechter.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Afgelopen jaren zaten er altijd wel best goede deals tussen maar dit jaar is het idd niet veel. Op TLOU na niets gezien wat qua prijs de moeite waard was. Hoop de laatste 2 deals nog op FC4 of GTAV al zal de prijs daar dan ook wel weer tegenvallen
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Als je hoofdaccount Playstation Plus heeft, hebben je andere accounts het dan ook (in mijn geval een amerikaans account)?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik gok van niet.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, geen PS+. Wel kan je met die accounts online spelen :)!
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Okee, thanks!
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    45 euro voor CoD Advanced Warfare...
    Nog één christmas deal te gaan. Ik had eigenlijk gehoopt op misschien een leuke Driveclub deal of Knack ofzo. Maar het is allemaal niks.
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm...Tomb Raider is wel leuk geprijsd.....maar geen tijd voor (en al gespeeld op de 360)...

    Beetje tegenvallende sale vergeleken met vorig jaar, of herinner ik het me mooier dan dat het was??:whistle:
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Oe nice! ik zat al te kijken naar Daganronpa, maar enkel deel 2 is afgeprijsd, deel 1 de moeite waard voor 40 euro? iemand?
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand t spel giana sisters gespeeld? zag net een trailer lijkt me heelvet!
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, topgame.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik kon het toch niet laten om weer Tomb Raider te kopen (na de Xbox 360 versie en de PC versie). Dat allemaal voor één reden: TressFX. Ik vind die haarpsychics zo vet, daarom moet ik het gewoon weer spelen. Dan ga ik het spel maar voor de 3e keer uitspelen. Nu maar eens proberen op de moeilijkste moeilijkheidsgraad.

    Voor de rest nog Another World (jeugdsentiment) en Pure Chess voor 3 euro per stuk. Pure Chess beschouw ik al als een miskoop, omdat je niet in real time tegen elkaar online kan spelen. Dat is nou juist hetgeen wat ik wilde doen. Another World is wel erg leuk, maar ook erg pittig. Als klein jochie keek ik altijd met mijn broer mee, maar zelf nooit echt gespeeld.

    Dat waren mijn impulsaankopen 8)
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Waarom kan je geen games pre-orderen in de Nederlandse store (op een paar games na dan)? In de Amerikaanse store krijg je bij een pre-order van Resident Evil HD een gratis dynamic theme. Hetzelfde geldt voor Grim Fandango HD. Die wil ik ook, want de huidige themes zijn allemaal lelijk.

    Ze lopen daardoor ook inkomsten mis, want Resident Evil heb ik nu al voor de PC gekocht omdat die 60 fps is. Maar als je gewoon kon pre-orderen op de PS4 en er zitten leuke bonussen bij zoals een theme, dan had ik de PS4 versie wel gekocht. Ik snap die verschillen tussen Amerika en Europa echt niet.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sony haat ons. Zelfs Microsoft doet het beter met de Europese store.
    Ze kunnen zeveren over de moeilijkheden met de vele landen in EU met allemaal andere wetgeving, maar ja. Daar zit MS ook mee.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, vreemd is dat. De games komen wel gewoon op de release, maar een leuke pre-order actie zit er voor Europa niet in. Beetje jammer van Sony.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Waarom dan niet gewoon via de US Store bestellen. Die preorder rotzooi kan mij vaak gestolen worden maar de prijs is natuurlijk daar altijd beter dan in onze store
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik wil al mijn licenties gewoon op 1 account hebben en niet verspreid over meerdere accounts. Alleen bij de Playstation 3 heb ik een uitzondering gemaakt voor Parasite Eve, omdat die game nooit in Europa is verschenen.
     
  20. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Netherlands: DDHBNBF9EK

    De 10% kortingscode
     

Deel Deze Pagina