1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kiezen of allebei?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Morice, 18 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morice

    Morice Ja, ook op spotnet heet ik zo

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede nacht xbw,

    Waarschijnlijk heb ik met de kerst, of mijn verjaardag volgende maand zo ie zo één Xbox ONE,
    - Waarschijnlijk hou ik het daarbij!

    Maar als ik zal moeten kiezen tussen tussen alleen één Xbox ONE of voor de game prestaties/mooiigheid ook één PS4 erbij?

    Volgens mij zijn de games op allebei de machines héél mooi, maar kan de PS4 beter 1080P aan dan de Xbox ONE,
    Maar om het alleen bij 720P te houden.. - Zijn de prestaties van de PS4 zó veel beter om voor Third-party games ook een PS4 erbij te nemen?

    Serieuze vraag ...waarop het antwoord denk ik is; minimaal

    -gr morice-
     
  2. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Kijk vergelijkimg videos, ik zie het verschil niet.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als al je vrienden de third-party games op de X1 spelen dan lijkt een ps4 mij geen verstandige keuze, inmiddels is het hele 720p verhaal ook wel een beetje outdated en zijn er steeds meer X1 games die gewoon 1080p halen. Als je een PS4 wil aanschaffen dan zou ik eerder naar de exclusives kijken van die console ;)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nee daar is het verschil niet groot genoeg voor, en er zijn in beide kampen niet zoveel exclusives dat je ze perse al allebei in huis zou moeten halen
    koop gewoon lekker een X1, en kijk over een jaar of wat nog eens of er dan genoeg games op de PS4 zijn die je niet op de X1 kan spelen om een aanschaf de moeite waard te maken
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Er is een topic genaamd Xbox One vs PS4.Je kan beter daar je vraag posten i.p.v dit hier ook neer te zetten. Dit is ook een vraag wat echt per persoon anders is en zul je dus ook geen definitief antwoord op krijgen. Je moet gewoon kijken wat je zelf wilt. Beide consoles hebben vette mogelijkheden en opties. Ook hebben beide hun eigen exclusives. Ga na wat je wilt en baseer daar je beslissing op, niemand hier kan je vertellen wat je zou moeten doen. De een zal zeggen o my god narb gaat een XBox One halen beter haal je PS4, de ander zegt het weer andersom. En als je van beide consoles de exclusives wilt, tsjah dan moet je ze allebij halen.

    Succes.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina