1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik wil geen Shenmue remake, dat zou echt een klap in het gezicht zijn van iedereen die met smart op een deel 3 zit te wachten.

    Skyrim zou ik okay vinden want de volgende TES duurt nog jaren (Tes Online telt niet) en de game draaide op last gen niet bepaald in volle glorie.

    Voor de rest kappen nu met die remasters
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb liever een nieuw deel in een serie dan een remaster/remake/hd port...

    9 van de 10 keer wordt je eraan herinnerd dat de game toch wat stroever speelt dan je kan herinneren, ik heb precies hetzelfde bij Halo 2... wel leuk en aardig allemaal maar waarom kan ik niet sprinten enzovoort.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wat ik vooral minder vind is dat het remasters zijn van games van de vorige generatie. Ik zag op Neogaf zelfs mensen bedelen om een Uncharted 1-3 remaster. Kom op zeg, koop een tweedehands PS3 voor 100 euro/dollar en je kunt die games + meer spelen voor heel cheap (volgens mij is Uncharted 3 nog steeds gratis voor Plus members?).
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yup. Klinkt als een maat van me. Hij heeft U1 en 2 uitgespeeld, moet dus alleen nog aan 3 beginnen, maar hij zou een PS4 halen, meteen, als er een HD trilogy van Uncharted komt. Shenmue 3 gaat gewoon nooit meer gebeuren helaas. Je kunt er iig donder op zeggen dat er nog een Gears trilogy komt, Uncharted ook echt wel, al zegt ND er nu niet mee bezig te zijn, kan dat later altijd nog.




    Kan slechter, maar hopelijk kunnen we ook gewoon de Japanse VO's kiezen.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2014
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809


    Hopelijk doen ze dit puur omdat ze werken aan DMC5. Bring Nero back!
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Ubisoft :lol: :lol: :lol: :') :') :')
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Damn :emo:
    Ik had dat trouwens ook bij een andere game, dat bij startup van het ubisoft logo het ook haperde, weet even niet meer welke game.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Merk het bij The Crew ook.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809


    Square Enix and Dontnod Entertainment today announced the release date of the brand new, episodic, narrative driven adventure game Life is Strange that is coming to the PlayStation 4 computer entertainment system, Xbox One, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft, the PlayStation 3 computer entertainment system, Xbox 360 games and entertainment system from Microsoft and Windows PC.

    Episode 1 of a 5 part series will be released on all platforms on January 30, 2015 and each episode will cost $4.99. Players can alternatively purchase the entire season for $19.99. The PC version will be available for pre-purchase starting today.

    Was volgens mij een topic maar search functie is echt weird. Looks wel leuk, benieuwd wat Dontnod er van maakt. Remember Me blijft qua leveldesign een van de betere games van afgelopen jaren.
     
    iMark 007 vindt dit leuk.
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Assassin's Creed Unity season pass owners' free game is coming this week

    As an attempt to make amends for the flubbed Assassin's Creed Unity launch, Ubisoft announced last month that it'd grant the Dead Kings story add-on for free to all Unity players. This put out the season pass owners, since they were now only receiving a portion of the content that they paid for up front. To rectify that situation, Ubisoft decided to give season pass owners a free game sometime in the near future.

    Via an FAQ on the Unity site, Ubisoft's revealed that the gratis title offer will be live later this week. A dedicated site will launch, where players can enter their UPlay credentials to verify their eligibility. As stated in late November, the list of games to choose from is limited to Assassin's Creed IV: Black Flag, Far Cry 4, Rayman Legends, Just Dance 2015, Watch Dogs and The Crew.

    One caveat to the offer is that the free game must be for the same platform as the system that the season pass was registered on. Ubisoft also warns that anyone that redeemed the Assassin's Creed Unity season pass after November 25 may experience some delays in processing their free title.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Is er al

    https://acu.ubi.com/
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wow, dat is echt iets voor mij. Had nog nooit van deze titel gehoord, maar ik weet nu al dat ik deze game ga kopen. Januari en februari wordt echt druk qua games voor mij.
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Mja, zo vreemd is het toch niet? Je had ook Colin McRae rally games toen hij al gestopt was met rally. Pas toen hij verongelukte werd zijn naam verwijderd uit de titel. En Sebastien Loeb is wel een legende in de rallysport, 9 keer op rij wereldkampioen. Het is dat hij zelfs iets anders wilde, anders had hij die reeks nog langer gemaakt. Sebastien Loeb spreekt meer tot de verbeelding dan de huidige wereldkampioen Ogier.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Naja eerste Colin Mcrae kwam ook alweer 15 jaar geleden ofzo, toen was ie nog wel actief. Ben benieuwd of Milestone de WRC licentie kwijt is nu ze over gaan op deze naam.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222


    Wat zal het gaan worden.

    Een Beyond Two Souls en Heavy Rain HD Edition:+
     

Deel Deze Pagina