1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Thanks!
    Ik zie het nu staan jah.
     
    Brocade vindt dit leuk.
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Je moet het wel handmatig op deze manier als jij je subscription wilt verlengen, maar zo is het ook inderdaad gewoon mogelijk :)
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2014
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Leuk dat ze ook alles bosses in de oude content veranderd lijken te hebben. Net Razorfen Kraul gedaan en daar zijn de bosses allemaal anders. Dat wist ik nog niet, ook omdat ik tot en met level 33 alles via quests deed. Daar zijn trouwens ook de nodige kleine veranderingen. Hier en daar een questje erbij lijkt het zelf. Heel mooi, maakt het weer wat leuker om een tijdje te levelen. _O_
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Patch vandaag. Nice, die Garrison ellende lijkt nu ook gepatched waar je niet direct je Garrison geladen kreeg als je daar heen ging. Nu Ashran nog, want daar is ook hetzelfde probleem, met name wanneer ik van mijn bureaublad weer in de game ga of via een FP aan kom zetten. Er is nog veel te doen qua patchen. Van de week in S Vale geweest met mijn alt, het zuidelijke deel er van. Toen was ik met een serie bezig voor de Explorer's League en constant kreeg ik dezelde quest pop up aangeboden, waardoor een deel van mijn scherm niet te zien was. Steeds die quest log pop up. Hopelijk fixen ze die kleine bugs overal in de game dan ook een keer. Hoor nog steeds regelmatig berichten. En de server stabiliteit lijkt vreemd genoeg vooral in de nacht een probleem te zijn. Heel erg stotterend beeld, wat ik nog regelmatig heb. Pfff, gelukkig niet zoveel rants meer in de chat.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik word heel happy van die oude raids die ik nu solo kan doen. Echt te makkelijk voor woorden, veel in te halen dus op mijn main. Komt dit o.a. door Multistrike dat het zo krankzinnig makkelijk is? Had net Shannox in Firelands in een paar seconden neer, terwijl ik niet eens goede gear had en het alsnog 2500K was zo ongeveer. Snap het op dit punt nog niet helemaal, hoe en waarom zo makkelijk zoals eerder aangegeven.

    In ieder geval:
    [​IMG]
    :D
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @Inferius : Hoeveel pogingen heb jij over Ashes of Alar mount gedaan? :D
    Check mijn battle maar even: Yellow13NL#2685. Of mijn armory op Menora, Runetotem.
    9e run voor mij, nieuw droprecord. _O_
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Geen idee, stuk of 40 a 50? Farmde het destijds 6x per week, dus ging vrij rap.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    In ieder geval heel erg blij mee. Alleen jammer dat de mount runs bij andere dungeons/raids nog niet veel opleverden. Ik ben er nog een vergeten ook, dus die zal ik zo in Northrend even doen. Is die Amani Warbear nog te krijgen in Zul Aman? Je moet dan vrij rap zijn tussen bosses geloof ik en dan krijg je één of andere zak waar die in kan zitten. Die zou ik zo graag willen, maar kon er vannacht geen duidelijk info over vinden. Het enige wat ik las waren mensen die van alles in de hemel prezen, zo irritant in de comments, waar tegenwoordig ook steeds minder nuttige info in staat.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik ben toch lekker bezig damn! In een week tijd 3 legendaries complete; shadowmourne, valanyr en tarecgosa en met kers op de taart de mount van ulduar! Grappig dat alles tegelijk samen viel. :D
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Welke van de twee in Ulduar? Die ironbound of rusted proto drake? En weet jij toevallig ook of die War Bear nog in zul aman zit en wat je moet doen om die zak te krijgen waar die in kan zitten? Zover had ik wel begrepen namelijk.

    Verder feli, Ulduar mounts zijn vet.

    Blue Proto Drake er ook bij. :lol:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2014
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Geen van beide, die 2 heb ik al jaren. Ik heb de enorm zeldzame Mimirons Head. Kijk maar op de foto van hierboven. :)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    O, die was ik inderdaad vergeten. Wat is de dropkans, 0,001% ofzo? :lol:

    En weet jij toevallig ook wat ik precies moet doen voor Zul Aman Warbear??? Ik hoorde dat die in een zak kan zitten als je met een bepaalde snelheid / manier langs de bosses gaat. Ik heb al gekeken op wowhead en wow mounts, maar kan geen goede en duidelijke beschrijving vinden. Die mount is mijn favoriete, en heb helaas de oude versie gemist, vandaar dat ik zo graag de nieuwe wil. Please help!? :rolleyes:
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Prisoners bevrijden in zul'aman voor een bepaalde tijd.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Amani War Bear ook geloot. Weet ook hoe je hem moet laten droppen. Is een trukje voor, hieronder de uitleg:

    Eerst de boss links, dan die rechts van de ingang, dan de tweede rechts van de ingang, en dan de vierde boss degene met de gevangene die de loot voor je regelt. Easy as hell, was nog maar iets van mijn 5e run ooit geloof ik.

    Edit: Hoge dropkans als je het zo doet. :+
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2014
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Amani Battle Bear* Amani War Bear is al lang uit de game. :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja ga een uitleg geven over iets wat al 7 jaar niet meer relevant is en elke mongool met 4 vingers kan halen op lvl 100. :D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nouhou. :'-(

    In Ulduar is trouwens ook wel handig, als je jezelf wat tijd wil besparen naar de laatste boss. Alles op 10 doen, bosses die je over kunt slaan, overslaan, en alleen de laatste boss op 25. Leuk voor die rare mount, als die al dropt. Kreeg die tip vandaag van een guildie. Zit in één van de grootste Nederlandstalige guilds die er is. En ze schijnen al behoorlijke wat progressie te hebben gemaakt in WOD. Viva Hollandia heten ze, weet niet of ik het zo goed spel, maar iets van 500+ leden.

    Heb me vandaag kapot geergerd aan LK Heroic 25 man solo. Kwam steeds maar tot de 2e phase met mijn crappy gear en skills. Komt er een guildie om de hoek die er een crit van 3.000 K uitknalt, gemiddeld 1.000K dps. Hij had ook i level 650 gemiddeld. Handig, alleen jammer dat de mount niet dropte. =( In WOD doet hij ongeveer 22K dps, gemiddeld.

    Blijf het tof vinden al die bonus in de oude content. Handig voor mijn mount en achievement doelen.
     
  18. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Man man man, geweldig deze expansion.
    Beste expansion tot nu toe!
    Maak ook bakken met geld met disenchanten van gear.
    En het verkopen van ''bepaalde'' dingetjes uit een standaard winkel dat je zo voor 25 silver koopt en voor 50 gold verkoopt xD
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ok wtf, ook nog eens Eye of Sulfuras geloot op mijn warrior die het daadwerkelijk kan gebruiken. o_O

    Vanavond eens een lijstje maken welke legendarys ik nu al heb en welke niet, ik ben echt ver nu! :D
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Enigste legendaries die ik momenteel kan farmen(en waar ik mee bezig ben) is Shadowmourne en de Fangs of the Father (laatste legendary heeft zeker wel een toffe questline imo)

    Altijd kut als ik mijn 7 pieces of Atiesh zie in mijn bank. :+
     

Deel Deze Pagina