1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat einde is ook sick hoor, hoe het beeld zo kantelt.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan het helemaaaaaal mis hebben, maar die dude in die X Wing waarvan we zijn gezicht zien.....ik dacht even dat dat Mark Hamill was. Maar dat kan natuurlijk nooit, die moet er veeeel ouder uit zien. Toch?

    Hoe dan ook is het insane lang geleden dat ik de films keek, binnenkort maar eens allemaal kijken weer.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Nee dat is Oscar Isaac.

    [​IMG]

    Sogooooood
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2014
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaaaaah ok dan, goed om te weten.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee dat is hem niet, als we hem zien is het als Jedi.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag deze video net nog op een andere site...als fake is hij leuk gedaan:




    Pfff....dus SW Battlefront volgend jaar en de film, echt nice. Ben benieuwd of Battlefront gebaseerd is op de film.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2014
    X-Junk vindt dit leuk.
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Nog een jaar wachten...
    Dit wordt zo episch.

    Btw dat einde van die nep trailer :)
    Je hoort dearth vader en the Emperor op het einde.
    Echt te bad ass :cool:
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Lekkere medieval light saber.
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wtf doet Kanye West in het begin mee als Storm trooper?

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2014
    Daz en Reckuuza vinden dit leuk.
  10. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Vooruit maar,

    [​IMG]

    Laat nooit je roomba alleen thuis...... :+


    Verder wel hoop getease, zit nog steeds naar die stormtroopers te kijken, krijgen ze eindelijk geweren waar ze ook iets mee kunnen raken?
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.549
    HOLY SHUUIT DIT IS IIINSAANEEE HET BESTE OOOIT WHAHAHDHAASAAAAA GVD IK WIL DIT ZIEEEEENNNNNN VERDOOOMMEEE

    Edit: maar ff serieus. Vind t niet heel bijzonder.
    Anyway, badguy wordt wel dit dus:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2014
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    I just came twice.

    Eerst die trailer van Star Wars. Fantastisch!
    Daarna Interstellar gezien. Mindblowing epos dat science en science fiction verweeft tot een kunststukje in muziek, geluid en uiterst gelikte shots.

    Review komt later.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2014
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik moet interstellar echt zien als ik al die positieve verhalen hoor en lees
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat pak komt bijna regelrecht uit die MMO van BioWare. :+
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.549
    Doen!!!
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    INTERSTELLAR
    Joh, wat doe je hier nog op dit forum? Ga die film zien, gek! Het is geen bijzonder goede film, maar hij is zo bijzonder. Interstellar is een ode aan de natuurkunde op een canvas van shots, muziek en stilte die zelden zo perfect op de film aansluiten. Kort gezegd draait alles rond de relativiteitstheorie en dan met name dat tijd een relatief begrip is. Dat vormt -denk ik- een grote drempel om deze film te waarderen. Ik hoorde in de zaal na afloop veel reacties dat het niet te volgen was. Als je echter ook maar een beetje affiniteit hebt met natuurkunde of ruimtevaart, dan smul je vanaf het begin.
    Zoals ik al zei, deze film is echt een ode aan de natuurkunde. De launch sequence, het passeren van Saturnus, het wormgat, het docken met het station, er zijn zó veel scènes waarbij mijn mond openviel van verbazing. De muziek van Hans Zimmer is fantastisch (ik luister de OST nu al de hele tijd op Spotify) en is vanwege het vele gebruik van orgels echt episch. Maar de film is ook uiterst stil wanneer dat het hoort te zijn. Je zit immers in de ruimte en de immense leegte en eenzaamheid wordt door die stilte uitstekend neergezet.
    Dan, het verhaal. De Aarde raakt op en men is in het geheim een missie aan het voorbereiden om te immigreren naar een nieuwe planeet. Enige probleem, die planeet moet nog gevonden worden. Matthew McConaughey raakt op toevallig-dan-wel-niet-zo-toevallige wijze verzeild in deze missie en hij reist naar een zonnestelsel dat draait rond een zwart gat. Vanaf hier start de dualiteit tussen de missie op Aarde en de missie in de ruimte. Het team thuis moet een theoretisch probleem rond zwaartekracht oplossen. Het team in de ruimte moet enkele kandidaatsplaneten in het stelsel bezoeken en rapporteren. De teams zijn in feite identiek: Vader in de ruimte, dochter op Aarde. Dr. Brand versus professor Brand. Mann versus Tom. En wanneer de pleuris uitbreekt in de ruimte, gaat het tevens mis op Aarde. Mooi gedaan. Echter, tijd is relatief. Tijd gaat sneller dan wel langzamer onder invloed van zwaartekracht en zwarte gaten zijn infinitely zwaar. Zodoende haalt het leven op Aarde de missie in de ruimte in en verliest men langzaamaan hoop. Ik vond dit erg mooi. Het einde zal voor niet iedereen even makkelijk zijn om te begrijpen. Veel wordt dan ook bewust in het midden gelaten; ik heb daar vrede mee.

    Al met al, Interstellar is overdonderend. Het is zoals ik al zei een ode aan de natuurkunde: een prachtig onderwerp dat op fenomenale wijze in beeld en geluid is neergezet.



    Je moet er denk ik vrede mee hebben dat je niet alles kunt begrijpen. De cirkelredenering is een logische paradox, maar je weet het gewoon niet. Cooper zegt ook dat we geen idee hebben wat die mensen in de toekomst allemaal begrijpen van en kunnen met natuurkunde. Dat is voor ons nu niet te bevatten. Ik vind dat afdoende. Je hoeft niet altijd alles te weten, dat vond ik zelf ook zo mooi aan Prometheus.

    Dat gezegd hebbende, wat je nu aankaart is een probleem met alle films die gaan over tijd.
     
    Fiasco en Dyonko vinden dit leuk.
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Dus... Ik dacht echt dat dit een fake trailer was. Waarom is iedereen hier zo enthousiast over?
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Dat vroeg ik me ook af. Het acteerwerk van die eerste twee personen in deze trailer is om te janken, ik weet niet, maar die kop van die eerste dude komt zo lame over (oke, het zijn maar een aantal seconden, maar toch).
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814

Deel Deze Pagina