1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Xbox One?
     
  2. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Helemaal. ;)
     
  3. D3M0 SoUnDz

    D3M0 SoUnDz Digittaalgras.nl de plek voor leuke toernooien

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er nog mensen die mee willen doen aan een H2H toernooi? Op www.digitaalgras.nl wordt er een georganiseerd!
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan voeg ik je morgen even toe. :)
     
  5. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Top!
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Prima! Maandag lijkt me middag lijkt me dan geschikt, ik stuur je dan wel een berichtje.
    Chelsea wordt mijn team :)
     
  7. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Chelsea - AS Roma, ben dat duel één keer tegengekomen in die 49. Je weet hoe dat is afgelopen. :p
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Net zo'n 10 potjes next-gen FIFA 15 gespeeld en ik moet toegeven dat het zoveel beter is dan last-gen. We speelden alles op manual tegen elkaar, en die steekpassjes die je kan geven... wow. En al dat tikkie-takkie aanvallen en driehoekjes, gewoon heerlijk. Echt gewoon genieten tijdens een prachtige aanval.

    Zonde dat de next-gen zo'n 400 à 500 euro kost (veel als student) en ik eigenlijk amper speel. Maar dat schrale aantal potjes dat ik speel ga ik dan wel balen dat ik geen next-gen heb :+.
     
  9. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Weet je wat het is, je moet de Next Gen als een lange termijn investering zien. Een eenmalig bedrag waar je heel lang plezier van hebt tot de volgende Xbox. In dat opzicht spreid je de kosten over de vele jaren dat je een betere game hebt dan Current Gen. Komend jaar komt er niet eens meer FIFA voor current gen denk ik. Dan valt de opbrengst / kosten verhouding echt wel mooi, als opbrengst inhoudt welk plezier je eruit haalt van het spelen van goede games van betere kwaliteit.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben het zeker met je eens. In theorie, maar in praktijk:

    • Korte termijn:
      • Ik heb alleen tijd voor een aantal potjes op zondagavond, dus speel amper.
      • Ik heb geen vast inkomen (ben bijlesgever).
    • Lange termijn:
      • Volgend jaar begint m'n master (full-time stages 5 tot 6 + gewoon nog theorie)
      • Volgend jaar geen stufi meer, maar moeten alles gaan lenen.

    In mijn geval denk ik 1+1+1+1 = 4. Ik kijk het wel aan zodra FIFA 16 uitkomt, hoe ik er dan voorsta, etc. Op dit moment is het het iig niet waard, maar wel zonde om dan de next-gen te spelen en echt het 'wow' gevoel te krijgen bij bepaalde aanvallen op full-manual. Er zitten zeker nog bugs in qua selectie van spelers, verdedigers die graag een stapje opzij doen om de aanvaller ruimte te geven voor looplijnen, keepers met blunders, etc, maar ik begrijp niet hoe mensen zo kunnen zeiken op de next-gen als ik dit zo zie. Wellicht komt het doordat ik niet online heb gespeeld en niet op assisted, maar gewoon 1 tegen 1 tegen m'n broer op full-manual, iets wat we al jaren doen en wat altijd spannende en tactische potjes zijn. ;)
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Iemand een keer zin om wat online trophies voor de PS4 te halen en wat potjes te voetballen?
     
  12. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik krijg mijn xbox one volgende week zaterdag woohoo 8):cool:
     
  13. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb vanmiddag tot 18:00 de tijd om een potje te doen. Ben jij ook beschikbaar?
     
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Misschien is het een leuk idee om een keer een toernooitje te organiseren!? :)
     
  15. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ben net thuis na tentamen. Tot 18 wordt hem voor mij niet meer ivm bereiden van het eten. Moet ik ook nog doen. :p Morgen kan ik wel middag / avond.
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Hoelaat kan je morgenmiddag?
     
  17. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
  18. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat is clubs tergend traag vergeleken met H2H. Was in het begin van FIFA 15 niet zo. Hebben ze dus weer aangepast. Echt raar dat clubs H2H en FUT allemaal anders aanvoelen qua gameplay. Moet niet kunnen vind ik.
     
  19. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Hoelaat kan jij dan precies?
     
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    tussen 14:45 en 16:15
     

Deel Deze Pagina