1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Oh echt, ik dacht altijd dat dat een headset was alleen voor voicechat xD Thanks voor de tip!
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb die ook ja. niet het beste geluid, maar prima voor 45 euro en draadloos! Nja een draadje naar je controller toe alleen.
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Super chill, dan ga ik die halen :)
     
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat het een best ding is
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Iemand anders ook een dikke update binnen gekregen voor de Xbox One? 1965 MB, normaal zijn het updates van rond de 250 MB. Ik kan iig niks vinden, ben toch wel nieuwsgierig (oh ja, ik doe mee met dat beta gedoe, dus het is vast een beta update).
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel een paar updates zijn bij elkaar. Want iedere dag bijna is er een preview update.
    Ik download ze iedere dag en die vandaag was gewoon weer 256 mb.
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die krengen worden toch automatisch gedownload als je je Xbox aanzet? :+
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet als je geen instant on gebruikt. Ik doe altijd "update console"
    Soms komt die als je de xbox aanzet maar die komt pas als je update nog niet gedownload hebt een paar dagen eerder.
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Meh, duidelijk, het is dat mijn externe HDD constant aan en uit blijft gaan tijdens instant on, anders had ik het wel aangezet. Helaas lijkt Microsoft niet zo snugger om gewoon de HDD in te schakelen en dan alle games te checken voor updates... Nee... Microsoft denkt, 1 game controlleren, hdd uit en vervolgens weer aan om de volgende game te controlleren. Dat is geen pretje met 12+ games op je HDD :+
     
  10. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nog geen twee weken een xboxone, een paar games op geknald met een downloadable code en Gta V die wat ruimte nodig heeft op geïnstalleerd, en heb nog maar zo een 40% aan hardeschijfruimte....

    Hoe doen jullie dit? Games eraf halen als je ruimtegebrek hebt? En die games kun je later op enig moment wel weer downloaden neem ik aan? Ik hou wel van digitale games, maar ik maak me nu al druk om de ruimte die ik nog heb...
     
  11. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Gewoon een externe hardeschijf erbij kopen zo doen de meeste het :thumbs:
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Earlier it was reported that Microsoft will be holding a large-scale event in January, 2015 to showcase Windows 10 features and perhaps release a Consumer Preview version of its upcoming OS.

    Another interesting bit of information circling around is that the Redmond-based software company may also release details on a brand new Xbox One Dashboard at the same event, perhaps to make the Xbox One experience more in-line with Windows 10 and to be able to run Universal apps on the console.

    While these are just rumors and nothing has been confirmed yet, Microsoft is expected to release a statement regarding this event sometime in December. Stay tuned as we keep a close eye on these developments."
     
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Vraagje: kan de Xbox One play & charge kit ook gebruikt worden voor het updaten van de controller?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup
     
    Santino vindt dit leuk.
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je kunt zelfs de kabel van je telefoon gebruiken!
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wilde mijn controller opladden met het charge kabeltje, alleen dit keer aangesloten op de Surface. Zodra ik dat doe...kan ik de controller niet meer gebruiken. De grote X brandt wel, maar ik kan verder niets ermee doen. Wanneer ik het kabeltje los haal moet ik de controller ook gelijk opnieuw pairen. Is dit normaal?
     
  17. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Mn neefie heeft ook weer wat gedaan... giftcards gekocht op microsoftstore maar nu heeft hij blijkbaar fysieke exemplaren besteld en nu gaan ze die dus opsturen naar "zijn" adres in de us. :) iemand die weet of je dit kan cancellen?

    Opgelost!
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2014
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Even de laatste update binnen halen....
    Zeg maar een half uur voor een 500mb.

    Ik heb een Ziggo 90 Mbit abbo.
    Poorten staan open en zit op het US dash.
    Valt er nog iets aan te doen?
     
  19. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Is het nog steeds mogelijk om via offgamers een code te kopen en zo dollars op je account te knallen?
    Ik heb FIFA 15 laatst verkocht omdat ik het zn geld niet waard vond met al die fouten, maar hij is vandaag voor 26 euro (32 dollar) te downloaden, inclusief 2200 fifa points.. Dit vind ik een te mooie aanbieding om te laten liggen..
     
  20. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je een Xbox One controller aansluit via een kabeltje dan werkt de controller niet meer draadloos en alleen nog maar bedraad.
    Vermoedelijk pair je de controller nu met je Surface.
    (Kan handig zijn als je op je Surface wil gamen)
     

Deel Deze Pagina