1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat wordt er nu nog niet gesynct dan? Behalve apps natuurlijk, is eigenlijk alles wel in sync.

    • Browser historie
    • Wachtwoord e.d.
    • Email
    • Games
    • Achievements
    • OneDrive
    • Office
    • Contacten
    • Agenda
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Google agenda is nog steeds een issue in Windows 8.

    Het voelt voor mij nog steeds als allemaal een los platform waar sommige dingen hetzelfde zijn, ik zie liever overal hetzelfde maar dan wel geoptimaliseerd voor elk platform. (iets wat ze in gedachte hadden met hun metro design)
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maar we wisten toch al dat de nieuwe generatie Windows 10 zou gaan draaien?
    Dat syncen gaan nu al erg goed kijk naar bijvoorbeeld een Age of Empires die game werkt synchroon tussen alle Windows apparaten. Alleen zoals ik hierboven ook al aangeef mag MS wel eens wat updates aan de Hubs doorvoeren ivm Xbox One (lees Games Hub)... had ik namelijk wel verwacht bij 8.1.

    En ook dat er een 940 zou komen vindt ik geen verassing nu hopen dat het echt een waardige opvolger is van de 920.

    Dat Google niet goed met WP samenwerkt ligt toch echt bij Google want ze willen WP niet supporten is allang duidelijk. Waar is immers die Youtube app? Niet dat ik die mis want My Tube is veel beter dan de Youtube app die er eerder was van Google en MS samen.

    Ben trouwens benieuwd naar morgen dat evenement, ik denk zelf dat er alleen maar een gaar low of een mid end toestel aangekondigd word.

    Oh en waarom ik dat denk komt hierdoor...
    http://wmpoweruser.com/exclusive-more-high-quality-pictures-of-the-lumia-535/
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2014
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar.... wanneeer?!
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nice!
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het komt als Windows 10 gelanceerd gaat worden ergens volgend jaar denk ik. Wie weet op Build 2015, geen idee alleen het is al goed om te zien dat mijn 920 nog een hele poos dus mee kan gaan haha. Al zou straks de 940 er misschien ook wel komen bij mij.
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Inderdaad tof van die support!

    Overigens heb ik een vraagje. Is IE de enige goede webbrowser voor Windows 8.1 devices? Ik zie de bekende Firefox en Chrome niet in de Store staan...

    Daarnaast vroeg ik me af hoe ik tekst vanuit een website kan kopiëren? Ik heb al geprobeerd door op een woord te tikken of te 'holden', maar dat werkt niet :confused:.
     
    appie21 vindt dit leuk.
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb je het nu over Windows 8 of Windows Phone? :confused:
    Je hebt vele andere soorten browsers op WP maar IE is wel de beste keus vind ik zelf en idd geen FireFox en al helemaal geen Chrome (is Google he ;) ). Straks met Windows 10 kan je alles zelfs installeren wat je wil... (ben nu al benieuwd hoe veilig dat in werkelijkheid is aangezien Windows Phone een erg gesloten OS is en er amper virussen/malware te vinden is)

    Wel is er Opera Mini en UC browser etc etc... zoek op browser in de store en je vind er genoeg.

    Tekst kopiëren doe je doormiddel van op het woord drukken en dan komt er een ikoontje met twee papiertjes daarop drukken en je heb het geen wat je wil gekopieerd daarnaast kan je het uitrekken en dan een geheel verhaal kopiëren.

    http://www.windowsphone.com/nl-nl/how-to/wp7/basics/copy-and-paste
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Op Windows Phone doelde ik. Maar het is inmiddels gelukt. Ik had de websitevoorkeur op 'mobiele versie' staan, waardoor kopiëren soms niet lukt. Daarentegen kan ik wel alles kopiëren op 'desktop-versie'. Beetje apart, maar het is inmiddels verholpen. In ieder geval bedankt!

    EDIT: nu wel weer bij mobiele versie... apart! :p
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Iemand een idee wanneer er een officiële wp snapchat app uitkomt? Mijn snap is geblokkeerd omdat ik de hele tijd third party apps moet gebruiken.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    4 nieuwe toestellen in aantocht, nog geen 940 helaas.
     
  14. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik gebruik al vanaf het begin "6snap" en nog nooit problemen gehad :)
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan wachten we nog even :)
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja idd heb geen haast mijn 920 doet het nog heel goed, accu wat minder maarja.
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik ben mijn 920 anders al spuugzat :+ Het gaat me allemaal te langzaam. Vaak laden bij ontgrendelen, veel laadtijden bij gebruik Whats App, inconsistente structuren (wel datumselectie in fotomap, maar niet in schermafbeeldingen-map bijv) en zo nog wat dingetjes.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm raar. Heb ook een 920 maar doet het nog goed. Alleen de accu is wisselvallig.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Welke OS versie heb je? Want kan ook niks vinden in jou bevindingen. Ik draai 8.1 Cyan alles gaat nog (rete) snel.
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Allerlaatste, zit in die developers preview.
     

Deel Deze Pagina