1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Eurocup Megane Trophy [AM] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 13 okt 2014.

  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Nog even wat informatie.

    Meeste informatie zal ik komende week posten maar had gezegd aankomende zondag oefensessie. Nu had ik er niet aan gedacht dat dit samenviel met het karten + eten dus dit gaat waarschijnlijk niet meer lukken.

    Willen jullie nog een oefensessie voor we echt van start gaan? Of zeggen jullie ach ik oefen zelf wel wat en dan gaan we die week daarop gewoon echt starten met de competitie.
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik oefen lekker zelf
     
  3. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik ga die Megane ook maar eens aan trappen, misschien een zondagje meepikken. :)

    Verplichte livery's???
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Van mij mag de cup over 10 dagen gewoon van start gaan, tussendoor heb je nog zat tijd om te oefenen anders duurt het bijna 3 wk voordat we weer een gezellig avondje kunnen racen in competitie verband.
     
  5. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Geen verplichte stickers en we starten volgende week gewoon
     
  6. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Lekker autootje, 2:02.1 op Catalunya. :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hebben er mensen tijd en zin om vanavond wat te oefenen/racen samen?
     
  8. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Me me me..... Kan ik meteen testen of het online gebeuren een beetje werkt.
    Ben rond 20:00 online.
     
  9. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ben nu nog even een IKEA kastje aan het in elkaar zetten (wat een feest verhuizen :+ ) als ik hem in elkaar heb kom ik online! :)
     
  10. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Woensdag dus..... xD
     
    Divimus vindt dit leuk.
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ron en ik zijn aan het rijden! Er zijn nog een paar plaatsjes vrij, maar wees snel want vol is vol ;)
     
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Heeft t nog nut om te Komen?
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Tot 22.00 rijden we ongeveer (Pieke en ik).
     
  14. JoeWie

    JoeWie Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    2
    Hallo allemaal! Ik heb vorig jaar maar liefst 1x meegedaan in een competitie maar dat was zo goed bevallen dat ik graag nog eens meedoe. Aangezien ik eindelijk in het bezit ben van een Xbox One en daarmee uiteraard Forza 5 lijkt het mij ook leuk om af en toe eens bij jullie aan te sluiten als dat mogelijk is.

    Ik zag dat mijn xbw racing account nog actief is :). Ik zal alleen helaas niet iedere zondag structureel aan kunnen schuiven dus ik snap, als er 16 mensen zijn die altijd kunnen, dat die uiteraard voorrang krijgen.

    Vandaag ook meteen eventjes 3 testronden gereden met de tune en dat bevalt. Het is wel even "leren" haha. Hopelijk tot snel!
     
    Divimus en Surreallistic vinden dit leuk.
  15. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Zojuist even gekeken hoeveel aanmeldingen we nou precies hadden. Was beetje moeilijk omdat sommige niet mee deden omdat het destijds 2 competities tegelijk zou worden dus er zijn een paar nog twijfelgeval. Daarnaast heb ik iedereen in een klasse ingedeeld. Hou er eigenlijk niet van iemand in een hokje te doen van jij bent een AM en jij bent een PRO maar denk dat het vooral voor de AM's leuker is om ook voor hun een apart klassement te hebben.

    Het AM klassement is wel wat uitgedund. Ik heb de SEMI klasse laten vervallen en Novacaine & Lawaai bij de PRO's gezet en de overige (Surrealistic, Ron & Ic3dFire uit mijn hoofd) zitten nu bij de AM's. De SEMI's zijn te komen vervallen omdat je anders een te klein AM/SEMI klassement hebt of je moet mensen van PRO naar SEMI zetten. Ik zag niet echt mensen waarvan ik dacht dat ze te hoog ingedeeld zaten en zou het SEMI klassement niet ten goede komen . De AM klasse is deze keer sterker dan ooit zullen we maar zeggen.

    De aanmeldingen vallen niet tegen achteraf! Had minder verwacht maar nu ik het zo onder elkaar zet zitten we zelfs al bijna vol! Het is nog even afwachten of de lagg inderdaad te maken heeft met de Dinsdag. Dit moeten we nog even zien te testen om met 16 man op Zondag te racen. Wanneer blijkt dat dit niet werkt moeten we helaas 2/3 rijders op de reservelijst zetten.

    [​IMG]

    In dit lijstje is Asjemenou & JoeWie nog niet verwerkt, ik weet (nog) niet in welke klasse jullie zitten is denk ik het beste te bepalen obv jullie eerste race.

    Op dit moment zie je nog staan dat de kalender in totaal 6 weken is. Dit word nog verlengd naar 10 weken. In eerste instantie was dit om een snelle cup voor project cars te doen maar dat is niet meer nodig nu die uitgesteld is tot maart. Word dus nog aangevuld!

    Ook zijn er nog niet veel team aanmeldingen geweest, Officieel nog 0 eigenlijk maar van 2 teams weet ik het. Als je een team hebt laat het graag weten!

    Als er nog vragen zijn of ik ben wat vergeten hoor ik het wel!

    PS. Ik heb ook nog geen team, hint hint hint :+ Iemand die met mij een team wil vormen? Denk het beste even over de PM.
     
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Kleine kans dat ik vaak mee zal rijden als reserverijder, maar mocht het voorkomen dan is dat in dit wagentje:

    [​IMG]
     
    JoeWie en VanDen vinden dit leuk.
  17. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Is de cup nog niet gestart? Thuis maar eens overleggen of de zondagavond een papa avond kan worden.....
     
  18. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Nee nog niet, aankomende zondag beginnen we pas dit ivm weinig aanmeldingen wanneer er 2 competities naast elkaar lopen.

    @pim_smeets Mooie paint! :)
     
  19. JoeWie

    JoeWie Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]
    Kleuren zijn hier een beetje verzadigd maar dit is de auto waar ik mee ga rijden. Pittig auto'tje hoor, heb nogal last van onderstuur :mad:. Ik denk dat ik mijn rijstijl een beetje moet gaan aanpassen. Heb er zin in.

    Oh en Divimus, ik ben een Amateur. Niet zo snel meer tegenwoordig en bijna geheel onervaren (op 1 race na). Gaan we zondag nou beginnen met de cup?
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Nog meer lui die al geoefend hebben op Catalunya? Ik zie dat asjemenou al een 2:00.xxx heeft staan. Mijn chinese maat Ho-Lee-Fok kan daar niet aan tippen! Ik kom (nog) niet verder dan een 2:02.2xx. Of heb ik een update van de tune gemist? Ik zie er onder xbwr maar 2 staan, beiden van Tender.
     

Deel Deze Pagina