1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee
     
  2. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Hangt er van af hoe ver je van je tv zit. Toen ik thuis woonde zat ik een meter van het scherm. Dan is het prima. Nu ik verder van het scherm zit ben ik draadloos gegaan.
     
  3. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Tja, net hoeveel geld je er aan uit wil geven en wat je onder meest ideaal verstaat.
    Er zijn een aantal stereo headsets die alleen een kabel hebben naar de controller voor de voeding en chat.
    Verder zijn er ook nog headsets die draadloos zijn en surround sound geven, alleen voor de party chat heb je een kabel nodig naar de controller, als je de kinect niet gebruikt.

    Zelf gebruik ik de Turtle Beach PX4. werkt perfect, is draadloos, als je de chat niet gebruikt en heeft goed surround sound.
    keuze zat, van headset van 60 tot 200 euro en vast wel duurder als je dat wil.
     
  4. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    ASTRO A50 XBOX ONE edition besteld :) Zijn goede reacties op!
     
    Marx vindt dit leuk.
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    300$ :eek:
     
  6. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Gaaf! Ben benieuwd hoe hij bevalt.
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
  8. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    @ Smok3y bij games4us in Ede. Krijg hem denk volgende week. Maar je kan hem ook via www.astrogaming.de bestellen. :)

    Valt wel mee, als je hem tenminste dagelijks gebruikt. Kan hem ook voor de pc en ps4 gebruiken. En als het goed is gaat hij wel een jaar of 3 mee. :)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2014
  9. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een xbox one stereo headset van ms zelf. Nu deze geeft heel goed geluid maar de mic is te kort gemaakt waardoor deze niet voor men mond komt en waar door de andere me niet goed horen. Kan ik deze mss verlengen? Ik wil evt wle een nieuwe kopen, maar ja moet er zeker van zijn dat deze dan wel goed aanvoelt want je hebt veel headsets die te hard spannen ron je hoofd. Iemand een idee welke in dan aou nemen. Ik heb ook een ps 4 en heb hier ook een headset voor nodig.
     
  10. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je een beetje rond leuke prijsjes wilt blijven, raad ik een PC-headset aan. Ongetwijfeld zal iets als een Astro iets beter zijn, maar daar betaal je dan ook meteen 200-300 euro voor. Ik gebruik bijvoorbeeld een Siberia v2. Die kan ik op m'n PC aansluiten, op de PS4 (met een USB dingetje) en op de XB1 (met de headset adapter). Prima geluid. Hoor in shooters bijvoorbeeld gewoon mensen aan komen lopen.

    Geloof dat je zo'n headset bij de MediaMarkt voor 65 euro hebt. Koop je zo'n USB dingetje, hier bijvoorbeeld. Ben je klaar voor onder de 70 euro.
     
  11. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Dank je wel ninto
    Maar kan ik dan ook party chatten met deze headset op de xbox one?
     
  12. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Met die headset adapter wel. Daar doe je gewoon de mic kabel in.
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik ben dus mijn mic kabel van mijn Astro A40 na controller kwijt.
    Welk type kabel moet ik dan bestellen?
     
  14. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Hoe bevalt de headset? Ben ik wel benieuwd naar.
    Zit er ook een andere adapter bij dan de officiƫle van MS?
     
  15. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Zou ik gaan, prijs/kwaliteit voor een Turtle Beach Ear Force XO One Headset (89-20=79 euro) of de gewone officiele xbox one headset? (+- 45 euro)

    (mijn logitech F540 krijg ik toch niet op een manier aan het werk op mijn Xbone vrees ik?
     
  16. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Je Logitech F540 kun je wel aansluiten, mits je een 3,5 naar 2,5 verloopje hebt voor de chat.
    Bij de officiele xbox one headset adapter zit die erbij.
    Game audio pak je met de tulp aansluitingen ergens vandaan, ehm, daar hebben ze ook al wat
    voor indien nodig,

    Bigben RCA Gaming Headsets Audio Converter Voor PS4 + Xbox One

    De Turtle Beach heeft dat verloopje niet en die lijkt mij kleinere oorkappen te hebben.
    Van de officiele Xbox One Headset kan ik zeggen dat ie prima bevalt, alleen het kabeltje
    een beetje slapperdewaps is en er een dom uitstekend blokje aan de 3,5 stekker zit. :D

    Misschien dat iemand die Turtle Beach al heeft?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2014
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jij had zeker goede cijfers voor rekenen vroeger :D
     
  18. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    oeps, 10 euro minder dus;-)
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Turtle Beach X42 + Headset adapter = baas. Heb die zelf. Lekker draadloos op kabeltje naar controller na. Surround sound die je kan instellen op verschillende angles, ook kwaliteit bass die je kan verstellen van zware bass tot licht. Oren gaan helemaal in de kapjes dus sluit helemaal af. Zelfs gamesessies van uur of 8 / 9 nog altijd geen last van mijn oren gehad. Beste aankoop die ik heb gedaan qua headsets en heb er ook al enkele gehad.
     
  20. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Mjah, voor dat geld heb ik al bijna de officiele headset van xbox ... Dan lijkt mij dat een betere koop.

    Trouwens die officiele van xbox one en die turtle beach one, moet je die nog ergens anders aansluiten, buiten aan je controller?
     

Deel Deze Pagina