1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii U/3DS] Super Smash Bros.

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 18 jan 2014.

  1. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Kotaku heeft een aantal statistieken met betrekking op Super Smash Bros. for Wii U in handen gekregen.

    Super Smash Bros. for Nintendo 3DS is in Japan sinds september verkrijgbaar en sinds oktober in Europa en Noord-Amerika. Super Smash Bros. for Wii U is op dit moment alleen verkrijgbaar in Noord-Amerika, sinds vier dagen. Volgens de cijfers van Kotaku zijn de games massaal gespeeld. Er zitten geen verkoopcijfers bij, maar de in-game statistieken zijn veelbelovend:

    2.297.299.984 uren gespeeld in totaal door alle spelers. Dat is eenderde van de totale speeltijd van de spelers in de Halo-franchise.

    Er is in totaal 6.432.211.879% schade aangericht, met 118.676.889 K.O.'s als gevolg.

    In de Home Run Contest heeft de Sandbag een afstand van maar liefst 2.371.818 kilometer afgelegd. Dat is zes keer de afstand van de Aarde naar de maan!

    Er zijn in totaal 10.731.978 keer online geknokt, waarvan gisteren (lokale tijd Noord-Amerika) 3.899.843 keer. Wanneer alle offline gevechten daarbij opgeteld zouden worden, zouden we het over 22.107.817 gevechten hebben.

    Het gaat hier om cijfers van Super Smash Bros. for Nintendo en Super Smash Bros. for Wii U.

    Super Smash Bros. for Nintendo 3DS verscheen op 3 oktober in Europa en kreeg een nette 8,5 in onze review. Super Smash Bros. for Wii U zal aanstaande vrijdag in Europa verschijnen.



    Bron: http://www.n1ntendo.nl/article/4677...-for-wii-u-verschenen-3-miljard-uren-gespeeld
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Klopt geen reet van.

    Zoveel uren en dan zo weinig KO's?
     
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Met Home Run Contest heb je bijvoorbeeld al geen KO's toch?
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Dat misschien wel, maar dit betekent 0.05 KO's per uur, oftewel 1 KO per 20 uur. Lijkt mee een beetje vreemd. :+
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is niet zo veel nee ;-)

    Benieuwd of deze game morgen of overmorgen al over de toonbank gaat.
     
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Iemand al iets gevonden in de winkel? Amiibo's? Gamecube controller/adapter? De game zelf?
     
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo, ik heb 'm. Keihard genieten!

    ZO veel liefde en passie in 1 game heb ik nog nooit gezien en gemerkt. Speelt echt als een tiet. Gelijk maar een extra pro controller en een Link Amibo bij gehaald. GC controllers en adaptor zijn nog nergens te bekennen.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lekkere triple post! :+.

    Wat heb je aan die Amiibo's? Voegt dat iets toe?
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Ik krijg hem morgen pas binnen, maar dat maakt niet uit. Vandaag wat werk doen en dan morgen entertainmentdag met Smash Bros en Interstellar. _O_
     
  10. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha sorry voor de triple. ;-)

    Geen idee. Helaas aan het werk nu. Vanavond of morgenochtend met Amiibo aan de gang. Wou eerst geen Amiibo nemen, maar toch maar genomen om te testen.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    En de game draait ook nog eens op 1080p 60fps.

    Beat that, PS4 en Xbone! :cool:
     
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Grafisch is 'ie echt verbluffend. En dan heb ik 'm nu nog op de LCD thuis gechecked. Snel even op de led TV aansluten.
     
  13. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Heb hem vanavond opgehaald bij de Game Mania, speelt heerlijk ^_^
     
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteravond ook gehaald bij de mediamarkt en heb gelijk doorgespeeld tot 2 uur 's nachts. Was wel ff moeilijk opstaan vanochtend voor werk :confused:

    Tot nu toe alleen met de pro controller gespeeld, want ze hadden geen adapters voor de GC controller liggen, maar het speelt op zich wel prima. Een beetje onwennig nog omdat ik Smash zo lang met een andere controller gespeeld heb. Ik ga vanavond nog eens kijken of de adapters er nu wel liggen en misschien ook eens zo'n Amiibo proberen. :9
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Man, ik ben alleen maar screenshots aan het maken. Moet nog wel even wennen aan de controls (heb een eigen scheme in elkaar gezet) en een goede character te vinden die ik wil spelen.

    Toon Dark Link is iig awesome. :cool:

    [​IMG]
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik mis echt m'n tv :p op een hd-ready tv ziet alles er toch minder mooi uit.

    Verder speelt de game wel heerlijk, wel ff de controls aangepast en nu spring ik met de B knop en doe ik aanvallen met de Y en X knop.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Haha, exact zoals ik hem ook ingesteld heb. Daarnaast heb ik Jump met de thumbstick uit gezet. Weet jij echter hoe je dat control scheme permanent kan gebruiken? Ik moet hem elke keer kiezen voordat ik een match doe.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat heb ik ook nog gedaan ja :p

    Ik heb geen idee hoe je het als standaard instelling kunt zetten.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wilde de game in eerste instantie niet halen, maar na geklets van vrrienden erover en videoreviews gezien te hebben begon het toch te kriebelen. Daarnaast dat de game maar 46 euro is bij MM en Bart Smit, maar ja....leuk wanneer ze ook gewoon niet in de verkoop zijn dan. MM zei dat er geen garantie was dat ze vandaag de games zouden krijgen en ook dat dit een landelijk probleem was. ToysXL, Bart Smit, Nedgame, Dixons...allemaal ook geen Smash Bros. Alleen Gamemania en die heeft hem voor 60. Da fuck?
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb hem gewoon vandaag binnen gekregen van yourgamezone.nl

    Al hoor ik ook genoeg verhalen dat de amiibo's ook bijna overal uitverkocht zijn.
     

Deel Deze Pagina