1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan toch je favorieten (zitten immers in een mapje) op een stick/externe hdd zetten?

    En het beste wat je kan doen is even herinstalleren en nooit meer een 3rd party dll-oplos-programma downloaden
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels is alles gelukt en leg ik nu de laatste lootjes aan het herstel van mijn bestanden etc. Heb de favorieten van FF kunnen bewaren door inderdaad het bestand te exporteren en later weer importeren. Inmiddels werkt de PC weer als een trein na een herinstallatie van windows. En ik zal ook zeker beter letten op het zoeken naar externe programma's via bijvoorbeeld Google. De enige die ik nog gebruik is Revo Uninstaller Pro, maar dat is omdat die ook bestanden kan verwijderen die je zelf even niet handmatig kan dumpen. Voor de rest niets. Revo kun je ook heel grondig een programma of game laten verwijderen. Hij doet dat meteen over alle schijven. Voor de rest dump ik die programma's wel...!
     
    Ironstar vindt dit leuk.
  3. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Geen idee of ik het in het goeie topic vraag, maar sinds 2 dagen geeft onze sitecom WL-341 geen draadloos signaal meer.. Onze PC, en xbox one zijn met een ethernet kabel aangesloten op de router, dat werkt prima, maar mijn laptop en iphone gaan normaliter via het draadloze wifi kanaal, maar sinds 2 dagen pakt die dit dus niet meer.. Ik zie ook een oranje lampje branden..

    Verder heb ik al meerdere keren de kabels uit de router en modem gehaald, wat normaliter werkt, maar dat werkt nu ook niet..

    Jullie ideeën? of is die aan vervanging toe?

    thanks alvast!
     
  4. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Inloggen op router en kijken of WiFi wel aan staat.
    Reset router, je moest dan de WPS knop indrukken en vasthouden?

    Handleiding.

    Wat ik mij van Ziggo herinner is dat je router eerst aan moest staan, opgestart zijn
    voordat je de router aanzette (of andersom, bad memory).

    Ehm,

    Verder heb ik al meerdere keren de kabels uit de router en modem gehaald, wat normaliter werkt, maar dat werkt nu ook niet..

    Hou maar op, dat is achterlijk, ziehier!

    Nieuwe router

    :thumbs:
     
  5. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Goedemorgen,

    Ik heb sinds deze week een zeer irritant probleem. Elke keer als ik me internet wil opstarten krijg ik een melding van "kpn fon", ik kan dan niet op internet en blijf op de pagina vast zitten. Pas na een half uur kan ik weer op me wifi internetten. Ik denk dat dit iets van spam is? Maar ik heb hier zelf totaal geen verstand van en het is heel irritant.
    Ik ben in het bezit van een macbook.
    Als iemand me zou kunnen helpen zou dat heel fijn zijn!
    Alvast bedankt
    (Ik weet trouwens niet meer hoe ik een foto moet plaatsen hèhè, anders kan ik een screenshot eventueel laten zien..)

    Gr,[​IMG]
     
  6. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    @Rutgerboy je hebt op een openbaar netwerk gezeten vermoed ik. Die verbinding moet eruit gehaald worden, helaas ben ik geen Mac mens. :)
     
    Rutgerboy vindt dit leuk.
  7. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Super!
    Heb de verbinding idd verwijdert en als het goed is krijg ik nu geen meldingen meer :)
     
    Ironstar vindt dit leuk.
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hallo

    Ik heb een laptop deze is verbonden via de wifi! Nu wil ik op de Netwerk (LAN)poort van die laptop dat hij de internet data daar aan doorgeeft (er moet een apparaat aangesloten worden wat gebruik maakt van internet)

    Hoe schakel ik dit in (windows 7)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Interpunctie is wel handig in dit soort zinnen (eigenlijk in alle zinnen wel :+), maakt het wat prettiger om te lezen.
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Dus als ik het goed begrijp heb je een laptop op je WIFI netwerk aangesloten en wil je een ander apparaat van internet voorzien door een netwerkkabel van je laptop naar dat apparaat te koppelen?
    http://www.countrymilewifi.com/how-to-share-computers-wifi-with-ethernet-devices.aspx
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Jep
    Bedankt het werkt
     
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik probeer het hier nog even, misschien/hopelijk komt het iemand bekend voor:

    Heb een Asus N56JN-CN038H met Windows 8. Is nog geen jaar oud, en valt regelmatig 'uit' met een donkergrijs scherm. Niet zwart, er is wel een verschil te merken met wanneer de laptop volledig uitstaat. Ik los het op door in slaapstand te gaan, en dan weer in te loggen. Soms gebeurt dit echter gerust 12x achter elkaar. Soms ook uren niet. Lijkt meestal te zijn als ik gewoon aan het browsen ben, minder tijdens netflix app op afspelen van een film. Lijkt ook minder voor te komen alstie aan de kabel hangt. Tijdens dat grijze scherm is de laptop wel aan, maar je kunt niets. Geluid gaat wel door, lijkt dus alsof alleen het beeld wegvalt. Ik heb geen flauw idee wat ik hier aan kan doen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoi heb je de drivers van je videokaart al geupdated
     
    Garrett vindt dit leuk.
  14. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Zal vanavond eens kijken hoe dat moet en of het wat uitmaakt.
    Staat me alleen iets bij dat ik dit al bekeken heb, en dat er stond dat alles up-to-date was. maar ga het eerst goed bekijken, thanks zover!
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Even met Driversweeper alle videokaart drivers verwijderen en opnieuw installeren.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Thnx baas, ga het proberen
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Afgelopen tijd op mijn thuisnetwerk en computer kleine netwerkupgrades gedaan, oa overgestapt van 20 naar 50 mbit internet met een N router. Sinds gisteren op mijn Zyxel NSA310 NAS een NFS server aangemaakt om via het thuisnetwerk op mijn popcornhour a110 te streamen vanaf de NAS. Allemaal bedraad. NAS naar router en router naar de PCH. Dit is allemaal gelukt. Mijn PCH ziet mijn NAS. Alleen als ik een fullhd film aanzet is hij niet normaal, zonder te stotteren, af te spelen 720p gaat prima. Iemand een idee waar dit aan ligt en of ik porten moet open zetten of iets dergelijks? Op mijn computer kan ik (Draadloos) wel 1080p streamen vanaf de NAS. Misschien dat iemand het hier weet, i'm out of ideas...:mad:
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Is die NAS nog druk met andere dingen tijdens het streamen?
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    De cpu werd voor 100 procent verbruikt door de media server Twonky. Na het uitschakelen hiervan maakte het voor het streamen niets uit. Bleef stotteren
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje. Heb pas op mijn PC een upgrade uitgevoerd naar Windows 8.1. Allemaal goed gegaan verder echter disconnect hij nu soms mijn netwerkadapter? Krijg dan ineens een driehoek rechts onderin. Kan hem dan ook niet uitschakelijk oid lijkt net of hij helemaal vasthangt. Herstart en het werkt weer.

    Heb Driver al keer opnieuw geinstalleerd. Zodra ik hem eraf gooie installeerd hij hem direct weer. Op mijn Apparaatbeheer mis ik niets alles is geinstalleerd.

    Iemand een idee? Toch wel irritant.

    Heb een Desktop van Dell Studio XPS. 64bit, 6gb ram, i7.
     

Deel Deze Pagina