1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    En voor wat?
    Een lelijke mount en een helm die over 2 weken niks meer waard is? :+
     
  2. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee maar onze guild bank is er flink door aangevuld :+
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hoe de hell moet ik goedkoop aan onderdelen komen voor die Auction House in the Trading Post van je Garrison? Die onderdelen ervoor kosten op AH echt achterlijk veel gold. Is er een manier om die goedkoper te krijgen, of zelf in elkaar te zetten? Qua gold kan ik het lange na niet van AH halen.
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ga het spel spelen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daar heb ik inmiddels alweer tientallen uren opzitten. Heb al op WoW Head gekeken, word daar op moment ook niet veel wijzer van. Beetje makkelijk antwoord, behalve dat ik op wow head lees dat je de onderdelen uit dungeons en raids kan halen? Ik las elders ook dat je ze kunt maken, maar hoe en wat weet ik niet en kan ik via wow head ook nog niet vinden. Te lang niet op die site gekeken, heeft ook een make over. Ik zou die AH wel heel erg handig vinden in mijn fort, vandaar dat ik het vroeg.
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ook al ben je 1000 uur op lvl 92, daar ga je niks mee bereiken natuurlijk. De dingen waar jij jezelf mee bezig wil houden leer je gaandeweg en is alles duidelijk op lvl 100.

    Dus ga het spel spelen en lvl lekker door.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmm zit te twijfelen of ik die nieuwe dlc zal kopen ofniet… betaal je 40 voor de dlc en nog 10 voor weer abbo. Ik heb ook niet echt vrienden die dit spelen ofzo, dus dan word het al een stuk saaier aangezien niemand in WoW praat… En als mensen communiceren is het meestal poep.
     
    heuft vindt dit leuk.
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Zo denk ik er ook over. Zonder leuke guild is het minder leuk. De kans om in een leuke groep te komen is ook klein. En dat er niet alle tijd meer voor heb.


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beetje moe van wow op moment. Zit je in een zo'n met die irritante kraaienstam. Blegh, zone is ook niet om aan te zien. Nachtmerries die me doen denken aan Blade Edge. Ik mag hopen dat ik aan het einde van de rit iets zie van de vernietiging van Draenor. :p
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Uhm wat?
    Je weet dat je in een zone binnen 1 tot 3 uur max klaar bent met alle quests?
    Tevens kun je naar Nagrand op 98.
    Spires of Arak trok ik ook niet.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Weet ik, maar ik zit nog helemaal in de loremaster mode sinds ik voor de laatste keer tijdelijk stopte. Heb toen alle oude Vanilla gebieden eindelijk afgerond. Zit al over de 10.000 normale quests denk ik. Ik wil die shit graag afronden, want ik wil helemaal niets missen voor mijn Garrison, vandaar.
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je mist niks voor je garrison, dat doe je namelijk zoals het al zegt, in je GARRISON.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ok, alleen de companions mis je dan die je kan krijgen bij bepaalde quests. Dus als ik het goed begrijp is alles wat je kan halen, dus ook de quests in je garrison, level based? Dacht namelijk dat er ook een deel liep via het questen en levelen in de wereld. Sorry, ben niet van de BC tijd. :+
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja want garrisons zaten echt al met BC erin.

    Gewoon lvl 100 worden en ga dan spelen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die opmerking over BC was meer omdat iemand van hier tegen mij zei dat het er wel het nodige weg van had. Ik had alleen Garrison niet moeten noemen. Tijd voor een andere zone dan maar, Loremaster titel heb ik gelukkig begin dit jaar gehaald.
     
  16. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor de loremaster-titel heb je de WoD-quests niet nodig ;)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, heb het inmiddels gelezen. Ik ga zo onderweg naar Nagrand en kijken of ik daar een beetje doorheen kan komen. Spires of Arak is niet mijn zone, net als Gorgrond ofzo. Shadowmoon was leuk en erg herkenbaar. Thanx voor de zoveelste goede informatie. @Inferius : _O__O__O__O__O_
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nagrand, heerlijke zone in deze expansion. Haalt het nog niet bij Shadowmoon Valley imo, maar zoveel beter dan de voorgaande twee. Ruim in level 98 en lekkere epic shoulders erbij van i level 611. Had gisteren ook nog een mooie epic two hander axe geloot, net zo'n zeis als je in Diablo III wel ziet. Vaker naar Inferius luisteren... :+:thumbs:_O_:p:D
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Level 100 en druk bezig resources te verzamelen voor level 3 garrison. Die heb ik gisteren wel bij een heel vriendelijke medespeler gezien. Nu druk bezig met die garrison quests, voorlopig heb ik het nog niet toe aan dungeons en die shit. Hopelijk volgende patch wel kunnen vliegen, want sommige zones zijn echt zo kut te voet of te mount.
     
  20. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Zeg eerlijk dat ik die flying mounts totaal niet mis. Vind het heerlijk zo.
     

Deel Deze Pagina