1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee het is wel Slow Down van Clyde Carson. die kon iknog wel waarderen. Maar wacht effe.....FlyLo is hiphop? Ik herinner me er hooguit 1 hiphop nummer uit in de LG versie.....inderdaad straks maar eens opzetten.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Flylo is meer abstracte hiphop.. Het heeft geen grenzen.. Beetje als Aphex Twin in de elektronische sound doet. Naar mijn mening is flylo het beste wat er momenteel in de hiphop scène beweegt. Rap is imo allang passé..
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Dan Croll - From Nowhere:cool:
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wilde de glitch ook proberen, maar doe blijkbaar iets fout,... of is dit met de laatste update nu net niet meer mogelijk,...?
     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Wat een gast die Trevoro_O
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    phahwhahhah


    Beste character
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Sinds vandaag ben ik ook bij Trevor, dus eindelijk een beetje kunnen vliegen. Vandaag zijn missies gedaan daar in die hillbillie outback, maar qua karakter vind ik hem echt een ongelooflijke eikel. Nu snap ik ook wel dat dat de bedoeling is, maar goed, ik speel toch liever met iets sympathiekere hoofdrolspelers, en helaas heeft deze GTA dat niet echt. Franklin misschien.

    Schieten tijdens het rijden blijft ongelooflijk kut btw.
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Klopt het nieuwe schietsysteem in de auto is kut. Gelukkig kan je bij settings de oude instellingen ( zoals schieten op de xbox 360 versie was ) terugzetten.
    Dan is gewoon LB schieten en niet zoals nu LB richten en RB schieten.
     
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zag net een kat lekker slapen, dus ik dacht laat ik eens kijken. Loop ik er per ongeluk tegenaan en valt die kat in het water. Meteen dood=(=(=(
     
  10. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Lol zo zit je met 23 man in een lobby en zo is iedereen weg :p Gaat nergens over dagen geen last van gehad en bam..
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice gore effecten in deze versie :)

    [​IMG]

    Ook de chicks zijn.....mooier gemaakt. :)

    [​IMG]
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015

    Die bloedvlekken op kleding zijn tof, maar toch valt de game me erg tegen qua gore/geweld/etc etc. GTA heeft natuurlijk een ruige reputatie, maar het geweld is eigenlijk allemaal vrij 'braaf' en cartoony. Die zelf-censuur blijft een beetje teleurstellend.

    Ah thanks, dan zal ik dat morgen eens instellen om het te proberen. :) Had vandaag of gisteren al even de handrem op 'A' gezet (kruisje op PS4), want dat was ook kut met r-button.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap wel waar je heen wilt, maar dan ga je al gauw kijken naar ontledingen en onthoofdingen, of niet? Dan zou je met een shotgun iemand's hand/arm eraf knallen en dat de details echt gory zijn, iemand's hoofd zou er niet al te best meer uit zien na zo'n schot....beetje Soldier of Fortune(2) stijl. Dat bedoel je meer? Ik zou dat ook echt niet erg vinden, hell...geef me de Katana en Chainsaw terug en laat alles lekker realistisch wanneer ik ze even uitprobeer, haha, maar ja.....er zal wel een reden voor zijn dat het vooral bij realistische bloedeffecten blijft.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dat bedoel ik inderdaad, maar dan dus niet over-the-top, maar juist realistisch. Het huidige geweld in de game is dus juist niet realistisch: Ten eerste de effecten op het schieten enzo niet, maar ook de reacties van de omstanders niet. Als een stelletje samen over straat loopt en ik schiet zomaar die gozer dood, dan verwacht ik niet dat zijn vriendin precies hetzelfde als de rest van de omstanders gewoon een beetje 'Aaahhh' wegrent, maar dan verwacht ik dat ze zich jankend op het lichaam van haar dode boyfriend stort terwijl ze haar hart uitbrult. Ik wil een realistische emotionele reactie. Ik wil een echte 'impact'. Dat ontbreekt nu.

    De AI zoals die nu is, is echt echt HEEL basic en dom en voorspelbaar. Helaas.

    En ik wil die vooruitgang niet alleen op het gebied van geweld, maar ook in de normale interactie met mensen, dus ik wil een bejaarde buurvrouw even kunnen helpen met haar boodschappen, ik wil die zwerfkat niet alleen maar kunnen doodstompen (bah), maar ik wil hem gewoon even aaien, en het liefst dat hij dan ook een reactie daarop heeft, dus dat ie even een koppie komt geven of even langs je benen blijft lopen, of whatever.

    Het is nu allemaal heel oppervlakkig en 'basic', en vaak is de enige interactie die mogelijk is 'geweld', en dan dus alleen onrealistisch cartoony geweld. Het ziet er allemaal schitterend uit, maar het is inmiddels bijna 2015, sommige RPG's zijn wat AI betreft al veel verder, dus dat verlang ik inmiddels ook van de GTA-reeks.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo had ik er nog niet eens naar gekeken, maar je hebt wel een punt. Ik kan me echter vergissen maar volgens mij lopen er niet echt stelletjes rond in de game, iets wat ik wel in Watch_Dogs zag, vaak waren die gewoon aan het bekken en dat was het. In GTA V herinner ik me alleen maar mensen die in hun eentje rondlopen of groepjes mensen die met elkaar 'praten'. Al is dit praten ook zeer basic inderdaad, zo hoorde ik laatst in de game een burger een heel verhaal ophangen...zegt de andere burger....''whatever''. Mja. Die interactie met burgers zou tof zijn, maar of dat ooit gaat gebeuren.....

    AC3 had dan wel dat je een kat en hond kon aaien maar inderdaad in GTA V is het gewoon puur voor de sfeer en voor de sier. Wie weet waar ze in GTA 6 mee gaan komen. Ik moet je ook zeggen dat ik met GTA V hoopte dat we ook eindelijk eens realistisch gedrag van amulancebroeders zouden zien, dat ze dus een lijk echt meenemen. Dit zal wel niet mogelijk zijn geweest op PS360 en te weinig tijd i guess voor de NG versie. GTA 6? Zelfde als die agenten, die hebben ze eigenlijk min of meer gedowngrade. In IV namen ze burgers die shit hadden geflikt mee in de politieauto, nu schieten ze ze gewoon meteen overhoop, tjah. Absoluut plenty details waarvan je zegt...''Damn...only Rockstar he'' maar ook genoeg waar het een beetje lijkt dat ze wat steekjes laten vallen.

    Aan de andere kant....in welke sandbox game kun je nou mensen begroeten/uitschelden? Dit is nou een van die opties die ik nog altijd erg hilarisch en cool vind. Ook dat middelvinger opsteken naar mensen en dan luisteren hoe de burgers erop reageren. Al die andere sandbox games introduceren weinig nieuws, dus zo gek doet Rockstar het nog niet. ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2014
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat vind ik ook had echt beter gemogen
     
  17. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Fallout 3?
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Schieten tijdens rijden lijkt me in het echt ook vrij lastig dus dat hebben ze wel goed aangepakt :+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Kwam net dit filmpje tegen op het Tweakers forum, random event. Dikke WTF :+



    Deze mag er trouwens ook wel zijn:




    Van mij hoeft de A.I. trouwens niet zo realistisch te zijn, ik ga wel The Sims spelen als ik emoties wil zien bij de A.I. GTA is voor mij gewoon lekker lomp doen, met niemand rekening houden en af en toe een random gesprekje opvangen van de A.I. :+
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahahah , pull the vehicle over en dan gewoon keihard de motorrijder scheppen, heerlijk. Die laatste is ook leuk, maar het is niet echt een redding te noemen. Zou wel echt gaaf zijn als A.I. ooit zo extreem echt wordt.
     

Deel Deze Pagina