1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan niet wachten om morgen de hele dag te gamen wat een heerlijke game is dit ik ben wel benieuwd hoeveel gebieden er zijn
     
  2. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Dragon Age INQUISITION Deluxe Editie ps4 te koop pm me maar voor meer info :)
     
  3. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Hé dat wist ik nog niet. Heb ook mijn inventory vol met valuables. Waar staat ze, Haven?
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, in Haven, links achter in die kerk

    EDIT
    Fuuuuuuu....! Net een level 12 Rift in de hinterlands tegen gekomen met mijn level 6 party. eerste wave ging nog .... :x
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2014
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ok, thanks.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ook met level 8 is het echt verschrikkelijk moeilijk. Probleem is dat veel van mijn quests achter die rifts of sterkere enemies zit iig
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik kwam ineens een fricking draak tegen toen ik de hinterlands aan het exploren was met mijn level 6 party. Na flink afgeslacht te worden was spawnde ie ineens niet meer op die plek waar ik dood ging vreemd!
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja die kan je beter nog niet doen
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Joh! No kidding :)

    Twee inquisition perks genomen zodat ik nu 90 capaciteit in mijn inventory heb. Hoardertje he :)

    Lang geleden dat een game mij zo kon boeien en dat ik steeds niet wil stoppen ...
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb vandaag expres niet gespeeld. Ben er paar weken niet en anders zou ik niet op tijd slapen
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    haha erg he :p ik kan ook maar moeilijk stoppen. Ik ben met inquisition perks alleen niet voor inventory space gegaan. Gewoon verkopen die hap

    edit: zijn er mensen op de PS4 die MP willen proberen morgen :)? @Gakkie @UpInSmoke0611 @Conscience
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2014
  12. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    He ik had een vraagje ik ben nog op het begin maar ik ben heel zwak tegenover de tegenstanders. Iemand tips?
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je de rechterstiick indrukt zie je het level van de enemies. 3-4 levels hoger is zeer moeielijk vanaf hard diff. Of je moet op normal gaan spelen, of je moet wat meer sicequests doen en zo snel mogelijk levellen voor die andere gedeeltes.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Vreemd. Ik wilde een save importeren, nadat ik Human, Dual Wield rogue, had gekozen. En ook bij een Elf met dezelfde klasse zegt die iedere keer dat ik geen world state kan importeren van de keep vanwege de familie instellingen. Die had ik al uitgeschakeld staan, maar is het misschien iets op de Keep zelf wat ik uit moet schakelen???
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk dat family settings dan dat helemaal zou moeten oplossen.! :)
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, tell me about it...kon vannacht om half 2 mijn ogen gewon niet meer open houden van moeheid maar niet willen stoppen...:oops:

    Maar toch maar gedaan aangezien mijn dochtertje het geen bal interesseert of pappie uit wil slapen of niet.:+
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @Maddmonkey De MP kan mij gestolen worden eerlijk gezegd :whistle: ;)
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoe healen jullie je party?

    De helft van mijn party heeft low health, en kan nergens potions vinden of kopen?
     
  19. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik ga altijd gewoon terug naar het kamp als de potions bijna op zijn of als ik een lange reis ga maken.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dit dus! Als je door je potions heen bent ff naar een kamp gaan (en dan bij zo'n tentje 'rest' kiezen). Kan via fast travel! En vergeet niet dat je ook andere potions kunt maken als je de recepies hebt. Zoals bijvoorbeeld een regenerate health potion. Die gaan per character en kan iedereen er 5 hebben. Daarnaast niet vergeten in Haven regelmatig te checken of je de juiste ingredients hebt om je potions te UPGRADEN, zodat ze beter healen, etc!

    Overigens, als je bij je AI settings kijkt (behavior?), staat standaard dat je characters geen abilities/spreuken meer gebruiken als ze nog maar 50% mana/whatever hebben. Dat lijkt mij ridiculous, Waarom zo'n grote buffer houden? Spammen die hap, dus ik heb dat verlaagd naar 20%!
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2014
    Smok3y en Kevf vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina