1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    zowel eurogamer als digital downloaded geven de game echter een 10. Leg daar nog één 9, twee 8en en drie 7ens naast, dan zou ik eerder die 4 lachwekkend vinden dan die 10.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. De meningen zijn erg verdeeld met deze game.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is er waarheid aan reviews? Blijven meningen toch ;) kan dat iemand iets geweldig vind en iemand anders het verschrikkelijk vindt. Helemaal niet erg als reviewcijfers zo ver uit elkaar liggen.
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Over welk spel heb je het?
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Never Alone
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    lijkt me vet, maar nog niet in deNL store of wel?
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vanaf woensdag volgens mij. Voor de PS4 was die een week uitgesteld. Voor de andere platformen is die wel al uit.

    Volgende maand komen er wel erg toffe games uit vind ik. Lara Croft and the Temple of Osiris wordt voor mij waarschijnlijk de beste game van het jaar. Ik ga die game wel op de PC spelen, omdat ik ga co-oppen met mijn broertje en zijn vriendin. Kan echt niet wachten op die game.

    En dan hebben we in december nog de Telltale game van Game of Thrones. Qua gameplay stelt het altijd weinig voor, die games van Telltale, maar qua verhaal vind ik die games o zo tof. Jammer alleen dat die episodes zo kort duren.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2014
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb af en toe een stukje van een stream gekeken van LittleBigPlanet 3, maar dat zag er toch wel onwijs leuk uit. De nieuwe characters zijn wel een leuke toevoeging en ik ben benieuwd wat de community daarmee gaat doen. Dus ik heb toch maar gebruik gemaakt van de inruilactie van Gamemania. Ik heb The Last of Us en First Light ingeruild. The Last of Us is echt een kwaliteitstitel, ik geniet wel van de graphics, de characters en het verhaal, maar de gameplay vind ik zo tergend dat ik er niet doorheen kom. Ik heb gewoon een afschuwelijke hekel aan stealth, en het enige wat je doet is sluipen, sluipen, sluipen. Ik trek het niet meer. En First Light mag weg omdat die in januari toch gratis is met Playstation Plus. Maar dan kan ik vanaf morgen wel aan de slag met LBP3. Het enthousiasme is wel aardig gekomen de laatste dagen. Jammer van de bugs die er nu nog in zitten, maar dat is tegenwoordig een trend bij alle grote releases. Dus ik zie het maar een keertje door de vingers, omdat ik wel veel zin heb om die game te spelen. Terwijl ik tot vorige week nog geen enkele interesse had getoond voor deze game. Ik zat ook te denken aan Dragon Age Inquisition, maar ik heb geen zin om 100 uur in een game te steken. Ik houd meer van pick up and play games en LBP3 is daarvoor perfect.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    He wat saai, Thomas Was Alone heeft een shared trophy list met de PS3 en Vita versie =( Had er juist zin in om het nog een keer op 100% te halen.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Net mijn eerste uurtjes gemaakt in LittleBigPlanet 3 en ik vind het echt een geniaal spel. Ik ben vooral te spreken over de variëteit. Ieder level is eigenlijk wel anders door de power ups en de Heroes. Tot nu toe pas één Hero gehad, Oddsock, maar die is echt leuk omdat je heel snel bent en tegen de muren kan oplopen/springen. Het wordt ook ondersteund door echt leuke muziek dit keer (vind ik dan). Eerlijk is eerlijk, je ziet wel dat het spel hier en daar wat ruw is afgewerkt, maar ik hoop dat ze die kleine bugs snel fixen. Maar het heeft me niet belemmerd bij het spelen. Maar goed, qua variëteit verslaat deze game de eerste twee delen met gemak. Heel leuk in de Story mode, maar het biedt ook veel instrumenten voor hele leuke community levels. Als je de eerste twee delen al tof vond, dan moet je deze game echt gaan spelen. Ik heb nu al zin om bepaalde levels opnieuw te gaan spelen, en dat had ik in de eerste twee delen niet. Als je de gok waagt, dan denk ik niet dat je teleurgesteld wordt.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Volgende maand injustice. Secret ponchos. En titan attacks
     
    Oujdi vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    "20 years. It's a lot of time. Look around you and see everything you have achieved. You have reigned on infinite places, you have conquered and freed, you have built and destroyed. You have been the light before the darkness. However, this time is different. This time, it is real. For the first time your actions have real consequences. They need your help. I know you can hear them (Children laughter). The power to change things is in your hands. "

    Geen idee wat dit mot voorstellen en of het uberhaupt een game is. Maar wat het ook is, ze hebben mijn interesse. :+
     
  14. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Dat hebben ze zeker!

    "In the video’s description on YouTube, it reads: “Discover the best kept secret on PlayStation.”"

    Best bewaarde PlayStation geheim? Hmm...

    Komende dagen kunnen we trouwens ook veel gamenieuws verwachten van twee grote game-evenementen: The Game Awards (5 dec) en PlayStation Experience (6 & 7 dec). Zeer benieuwd.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    GAF gaat helemaal los mbt Playstation Experience. Het kan bijna alleen nog maar tegevallen :+ Blijkbaar gaan ze een oude IP nieuw leven inblazen.

    EMAGON straks thuis even checken. Waar heb je dat gevonden @DulleNL ?
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Is dat het gerucht dat heel veel gamers boos ging maken? Iets met Playstation exclusive.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zou kunnen.

    Als je EMAGON omdraait: No game
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoe ga je gamers boos maken met iets wat geen exclusive game is? Ben wel benieuwd
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Door een voormalige Xbox Exclusive nu ook op de PS uit te brengen? Niet dat ik denk dat het is, maar zo maak je mensen wel boos met een multiplatform game.

    Gears bv.

    Gaf natuurlijk, maar de echte bron is http://blog.es.playstation.com/2014...er-del-secreto-mejor-guardado-de-playstation/
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Square-Enix komt deze maand met een aankondiging van een nieuwe game in een bestaande IP die niet FF is. Zou dezelfde kunnen zijn.
     

Deel Deze Pagina