1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb alle consoles bekabeld aangesloten en de tweede Xbox straks dus ook. Ik heb alleen nog upnp aangezet op de Horizon Box en verder nog niets ingesteld. Ik zal het vanavond wel zien. Als beide Xboxen op z'n minst de moderate status krijgen, mag ik al tevreden zijn lees ik op de meeste hulp websites.
     
  2. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Anders even een conference call doen met Xbox support en UPC helpdesk. :+
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja leuk, maar dan kan je dus niet connecten ;) je moet bij de horizon box automatisch aanzetten op de xbox. Niet handmatig.

    Bekabeld maakt neit uit met IP adres, maar dan kan je iig wel 1tje bekabelen en de andere draadloos bijvoorbeeld :) Dat kan wel helpen
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Is het mogelijk om alleen de taal settings te veranderen zonder je locatie te veranderen? Bij halo krijg ik dingen als 'Slachter' en 'Herladen maar!' te zien, niet echt tof :+
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tot op heden niet.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, mijn favoriet was "Hoofdpijn". 8)
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Brrrr verschrikkelijk.
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    MS gaat trakteren ;)
    Plus random gifts:
    http://news.xbox.com/2014/11/xbox-one-many-thanks-for-one-year


    But that’s not all! To show our appreciation for your loyal and continued support for Xbox One, we’ll have several gifts available for our fans, celebrating one year on Xbox One. Beginning Friday, everyone** will get:
    • A Year One Gamer Picture
    • New Xbox One backgrounds: A special Year One background as well as an exclusive Day One background for those who unlocked the Day One achievement
    • A Year One background image for use on Twitter, your desktop, etc.
    • A free rental of “Halo 4: Forward Unto Dawn” (for a limited time)
    • A free rental of “Dragon Ball Z: Battle of the Gods” movie and a sampler pack of “Dragon Ball Z” TV episodes (for a limited time, available in the U.S. and Canada only)

    And in addition, fans will be selected at random to receive a special gift from us. The full list of possible gifts include:
     
  9. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Heeft iemand al een e-mail gekregen?
    Ik zie op twitter allemaal mensen voorbij komen die hun “score sheet” laten zien.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat intant on leek me allemaal zo leuk, maar het werkt eigenlijk voor geen tyfus soms. Eigenlijk elke keer wanneer ik instant on heb gebruikt krijg ik de error ''We cannot show your friends right now''. Wanneer ik dan opnieuw de app opstart krijg ik mijn vrienden wel te zien. Nu net ik hem uit instant on haalde kon ik even naar my games and apps gaan, toen ik weer terug ging naar home...kon ik alleen nog maar navigeren maar hij wilde geen game of app meer laden. Ik klikte erop...en dan gebeurd er gewoon niets. Kon niet eens naar settings gaan. Helaas moet ik zeggen dat ik 360 gewoon echt beter vond qua dingen. Teveel gekke dingetjes met de X1 tot nu toe.

    En voor degene die gaan zeggen...''valt wel op dat jij dit altijd hebt, ik heb het nooit...'' mooi voor je, ik heb het wel, genoeg mensen hebben het. Begin er aardig klaar mee te raken. Deze week ook te vaak gehad dat ik automatisch naar game chat werd gegooid en dan moest ik zelf weer naar game chat gaan.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2014
  11. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Zit je ook in het preview program?
    Dan zou ik je bevindingen even op het preview forum melden.

    Mensen uit het preview program hebben de optie om rechtstreek vanaf de Xbox One feedback te geven.
    Je kan dan een screenshot van je Xbox scherm meesturen.
    (Onderwater zal er ook wel wat extra data verzameld worden)

    Ben je geen preview program member kan het natuurlijk via het standaard xbox forum.

    Dit is trouwens niet om lullig ofzo te doen.
    Maar als mensen hier een vergelijkbaar probleem niet hebben dan kunnen “we” ook niet goed helpen bij het oplossen van het probleem.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen preview program man, dat is het nou juist. Ik begrijp ook niet wat het is. Kan me niet voorstellen dat het allemaal aan mijn verbinding ligt.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien gewoon dat geen instant on gebruiken als het problemen bij je oplevert.
     
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    @BigKabuto Heb jeje Xbox weleens bij iemand met een echt goede internet verbinding gehangen en dan kijken wat het doet ?

    Ikzelf geen problemen en maten ook van mij niet, hoop dat je een oplossing vind
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Is misschien geen slecht idee. Hou er niet zo van om rond te slepen met de console, maar aan de andere kant neem ik hem ook altijd mee 1x in de drie maanden voor een LAN weekend. Ik zal dit weekend anders met mijn S4 even een video ervan maken van hoe traag dingen opstarten en draaien...kunnen jullie zien of dit veel slechter is dan bij jullie.
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ja dat is een goed plan, mocht dat nou echt langzaam zijn zou ik gewoon de Xbox opsturen, of andere internet verbinding aanschaffen. Ik heb nu 2 zwarte ones gehad en 1 witte en met alle drie geen problemen zoals jij omschrijft dus hoop dat het je internet is die dit veroorzaakt.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Met de 360 had ik geen problemen hiermee, maar wellicht is het met X1 allemaal net wat zwaarder en heeft het een betere verbinding nodig. Ik moet tot maart wachten en dan kan ik over naar Ziggo.
     
  18. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    BK, ik merk nu ik ergens zit met tergend traag internet dat de UI en de X1 gewoon belachelijk traag is (2mbit). Waar ik eerst woonde had ik 30mbit en had ik nergens last van.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn...dat zal het dan toch echt zijn he? Ik zit zelf met 12mbit. Zeer binnenkort dit eens testen bij iemand met snel internet.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 120Mbit en alles loopt gewoon als een zonnetje. En zit ook gewoon in Preview Program.
     

Deel Deze Pagina