1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. BlackmasterNL

    BlackmasterNL Gamertag BlackmasterNL Halo Player add me

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    1
    ik las op reddit dat er xbox live problemen zijn net als gisteren
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het werkt wel beter dus maar nog geen 100%.
    Ja begint wel een beetje vervelend te worden met dat Xbox Live gezeik.

    Komt me net wat te vaak voor.
     
  3. BlackmasterNL

    BlackmasterNL Gamertag BlackmasterNL Halo Player add me

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    1
    werkt inderdaad beter, helaas nog niet optimaal wel jammer ik wil is een keer echt losgaan
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Daar baal ik ook van ,maar in deze status weiger ik het te spelen.
    Is ook niet makkelijk om 4 verschillende games 100% draaiende te krijgen.

    Dan maar terug naar Destiny tot de MCC wel werkt.
     
  5. BlackmasterNL

    BlackmasterNL Gamertag BlackmasterNL Halo Player add me

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja logisch heb destiny niet gehaald :p was echt op deze game te wachten las op reddit dat mensen van microsoft support te horen hebben gekregen dat 24ste een compensatie komt
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  7. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Stomme vraag hoe kan je zien dat de update is gedownload.. Heb bij het opstarten niks gedownload.. Net paar potjes snel achter elkaar kunnen spelen. Na opnieuw searche doet hij nu helemaal geen game meer vinden...
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Halo the MCC .. Double disappointment ! Triple disappointment ! DISAPPOINTACULAR !
     
    Bramdstichter en Metal Mark vinden dit leuk.
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren ook Halo MCC binnen gekregen. Had er ook een xbox one bij gehaald, maar die geeft zo'n heerlijke error dat ik hem eerst moet omruilen voor een nieuwe. Dit weekend hopelijk alles gefixed rondom de update. Zin om te knallen!
     
    X-Junk, xboxlol en Servantes vinden dit leuk.
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Gz met je Xboner, maar fatsoenlijk MCC kunnen spelen zit er voorlopig niet in.
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ben ik nou de enigste die wel gewoon games vind?

    Soms werkt het inderdaad niet, maar ik heb er al flink wat matches opzitten. Vanavond maar eens met die nieuwe patch proberen.

    Vermoed dat het niet goed werkt bij mensen waarvan hun poorten niet goed openstaan. Niet dat dit acceptabel is, de Xbox zou een workaround moeten gebruiken bij dicht staande poorten.
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Open NAT zou voldoende moeten zijn lijkt me.
     
  13. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan vanaf nu GEEEEN EEN game meer vinden... en is het mogelijk dat ik de patch nog niet gedownload heb (hoe kan je dit zien?)
    Heb btw gewoon open NAT dus dat is het probleem ook niet.
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja klopt dat zou moeten. Maar de betrouwbaatheid van een thuis verbinding verschilt nogal wat. Het is al ontwikkelaar taak dat het gewoon werkt ook al is de verbinding niet helemaal stabiel.

    Hoeveel verbindingen kan de router van de consument tegelijk aan? Wat zijn de ingestelde TCP/UDP timeouts? Packetloss, upload snelheid, correcte werking UPnP, router firewalling. Allemaal factoren die meetellen.

    Nu lijkt het alleen te werken als port forwarding goed werkt. De xbox one wil nog weleens zijn UPnP forwarding niet vernieuwen in instant on bij sommige routers. Vervolgens geeft hij wel aan NAT open, ook al is dat niet het geval.

    EDIT: Ik raad overigens iedereen aan om na de update een hard reset te doen. Dan weet je zeker dat je poorten openstaan.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2014
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Eh... nee, dat zei ik toch al. Veel van de zeikerds hebben waarschijnlijk geen goede verbinding. Bij mij werkt het ook gewoon.
     
  16. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Had hier binnen een paar minuten ook een match.. zonder lag en helemaal vol!

    Als dit zo blijft dan ben ik happy !
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel van de zeikerds? Weet niet of je de reacties op zowel Halowaypoint (https://www.halowaypoint.com/en-us/forums) en Reddit (http://www.reddit.com/r/halo/) hebt gelezen? Halo MCC werkt gewoon nog steeds voor geen meter. Net zelf ook geprobeerd wat potjes te spelen, of het lukt niet om spelers te vinden, of er zijn spelers gevonden maar vervolgens word je in oneven teams geplaatst (6vs3 wtf?) waardoor de game zo goed als onspeelbaar wordt. Erg jammer dat Microsoft en 343 zoiets durven uit te brengen, vooral omdat veel mensen (waaronder ik zelf) besloten hebben een Xbox ONE te kopen op basis van deze game. Maar goed, we wachten rustig verder tot de problemen alsnog opgelost worden...
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nope, nog niet gelezen. Waarom werkt het bij mij wel gewoon dan? 8)
    Soms duurt het zoeken wat langer, maar verder geen problemen. Even teams, stabiel, niks aan de hand. Oneven team wil vaak zeggen dat spelers eruit worden gegooid omdat ze niet kunnen connecten (NAT).
     
  19. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Das toch logisch. Op Halowaypoint en Reddit zitten alleen maar zeikerds.
     
    xboxlol vindt dit leuk.
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

Deel Deze Pagina