1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Zou toch tof wezen als je spullen met elkaar zou kunnen uitwisselen in deze game
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Daar is deze game (imo) te klein voor.
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wordt idd te makkelijk.
     
  4. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Tenzij ze verschillende build belangrijker maken voor gameplay. En weapons en gear met willekeurige stats/ Perks laten droppen :).
     
  5. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    wat ik had begrepen is dat zoiets er wel in had moeten zitten...
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, er had zoveel meer in moeten zitten.......helaas is er iemand daar nogal knipziek.
     
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Legendary Gear en wapens hebben met drops idd verschillende stats en perks.
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, drops voor een andere class zouden niet mogelijk moeten zijn. Zo vaak heb ik al items gehad voor een warlock of Hunter terwijl ik op mijn Titan speelde... Maar dan nog, traden zou het spel te makkelijk maken. Misschien dat 'in dungeon' trading een goede optie zou zijn, maar ik zie het niet gebeuren.
     
  9. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Van de week wederom uit pure frustatie een 2e hunter gemaakt, en met de eerste VoG gelijk boots ontvangen bij de oracles.
    Nu de rest vd raid nog maar iedereen ging ineens weg (randoms via bungie.net)
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat dacht ik in het begin ook maar achteraf heb ik er spijt van dat ik zoveel legendary armour en wapens heb weggegooid. Ik heb een hunter in 17 uur naar level 28 gegooid en volgende week doe ik hetzelfde met de titan. Met 3 karakters spelen is toch wel lekker want na een uur ben ik elke keer wel weer op Destiny uitgekeken. Je doet een keer de daily, een event en wat bounties en dan ben je eigenlijk wel weer klaar ermee. Nu kan je tenminste nog 3 keer de weekly, raid en nightfall doen en dat tikt toch wel lekker aan qua shards e.d.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies, dat maakt de loot voor andere class juist leuk; je gaat dan eerder een ander character aanmaken met die andere klasse; beter voor de variatie...en meer variatie kan Destiny wel gebruiken.:+
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb zelf nu ook idd een 3-tal characters aangemaakt. Mijn warlock was binnen 24 uur speeltijd level 30 (2 raids :+) en mijn titan is na meerdere dagen speeltijd nog steeds level 29. Mijn hunter is na 16 uur 1 upgrade weg van 27. Hopelijk kan ik nog een raid scoren dit weekend, dan moet 28 ook te doen zijn :+. Ik had ook veel loot gekregen op mijn titan waarmee mijn warlock en hunter omhoog schoten in level!
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Intussen Level 22 behaald met mijn Hunter. Heb niet de tijd en motivatie om andere characters te gaan levelen maar wil gewoon met deze Hunter richting de 30 gaan.
    Wat is daarvoor de snelste weg? De story mode heb ik uitgespeeld en speel nu met name crucible. Daar vermaak ik mij ontzettend mee en ik ontvang eens in de zoveel tijd ook weer wat gear met meer light. Echter als ik het zo lees zou ik mij eens op de Raids en Strikes moeten richten?
     
  14. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    De snelste manier is om crucible of vanguard naar rank 2 te krijgen voor legendary gear.

    Strikes is een hele goede omdat je daar veel rep en marks krijgt. Tevens krijg je elke strike een engram waar je weer gear/wapens uit krijgt.

    De raid is vanaf level 25 te betreden, echter moet je toch wel 27 zijn om hem.helemaal te halen, of je moet met een aantal ervaren spelers mee kunnen!
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Oftewel, met Cruciale blijven spelen ga ik een heel eind komen?
    Heb nog nooit een strike of raid gespeeld. Dit zijn gewoon missies maar dan met een FireTeam die je zelf samenstelt toch?
    Zal toch eens even hier informeren wie daar een keer zin en tijd voor heeft op de PS4. Hoel lang duurt zo'n Strike of Raid gemiddeld? Dit is wel in een dagdeel te doen hoop ik?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Strikes zijn heel makkelijk joh. Is ook maar 3 man. Raid is 6
     
  17. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Een strike is ook altijd met Matchmaking (behalve de daily en weekly dan), dus daar hoef je geen mensen voor te zoeken. Een strike kan je zien als een soort grote missie inderdaad, maar de meeste zijn prima binnen het half uur te completen als je gewoon met mensen van t juiste level bent (het wordt namelijk al een stuk moeilijker als je zelf 1 level lager bent dan de enemies, laat staan 2 of :cool:. Het beste kan je de 'strike playlist' doen: dat staat in het Orbit 'Destination' scherm naast de Crucible. Als je dit doet wordt je steeds gekoppeld met 2 anderen en doe je een random Strike op bijvoorbeeld level 20 (kan je kiezen). Na afloop zoekt hij automatisch 2 nieuwe mensen en begint vanzelf de volgende strike (op datzelfde level). Je hoeft dan tussendoor dus niks te doen, super chill.

    De raid is kortgezegd een grotere Strike en een stuk moeilijker. Ik heb hem zelf niet gedaan, dus ik zou niet weten hoe lang je er over doet, maar vast wel minstens een uue vermoed ik :+
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bounties doen >> Vanguard Rank levellen >> Legendary gear kopen.

    Dat is altijd wel een fijne manier als je niet veel kan spelen.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De raid duurt toch wel gauw 2-3 uur
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als iedereen voor het eerst de Raid speelt ja. :+
     

Deel Deze Pagina