1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2014

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 22 okt 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt voor de goede tip! :thumbs:
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Spelen er nog mensen FM14? na aantal maanden moet ik toegeven dat ik me echt erger aan de fouten in de engine.

    Rare eigen doelpunten, opvallend veel ook!
    Standaard situaties tegen levert ook veel doelpunten op voor tegenstander.

    Op dat laatste dacht ik nog het een en ander te corigeren in tactiek maar geen succes.

    Op Sigames worden hier ook veel meldingen van gemaakt, erg jammer want voor 14.2 was de game gewoon top.


    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  3. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Laatst nog gekeken of dit topic er nog was, maar stond gewoon ver onderaan.

    Speel FM14 sinds een week nu. Ben begonnen met Brighton en heb met zwaar veel geluk promotie weten af te dwingen. Nu sta ik na 5 wedstrijden ongeslagen aan kop van de PL :+

    Die eigen doelpunten heb ik wel gemerkt ja. Al 2x een tegendoelpunt gehad die ontstond vanwege een inschattingsfout van de keeper, oftewel de keeper schat de stuit verkeerd in en hoppa.

    Daarnaast ook van die stomme fouten als verdedigers die tegen elkaar aan lopen, balverlies lijden en vervolgens een tegendoelpunt veroorzaken.

    Al met al heb ik nog steeds plezier in de game. Alleen het volgen van de transfers van bepaalde spelers vind ik al leuk.
     
  4. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik speel al vele jaren football manager. En ik moet zeggen dat ik me tot nu goed vermaak met FM 2014. Zoals @noriCeramic en @Mallakai aangeven vallen er veel eigen doelpunten, soms zelfs meerdere per wedstrijd, dat is idd een storende bug. Echter ga ik er wel vanuit dat ze dit toch wel met een update zullen verhelpen.

    Momenteel speel ik een game met FC Utrecht zit nu in me 2e seizoen. Afgelopen seizoen keurig 5e geworden. Vind het zelf ook zeer leuk om een tactiek te ontwikkelen afhankelijk van het spelersmateriaal. Ook probeer ik dit gaanderweg het seizoen dit steeds bij te tunen. Vind het ook leuk om zoveel mogelijk talenten op te leiden en deze in te passen in mijn elftal en deze natuurlijk voor een leuke zak geld te verkopen :D

    Spelen jullie het spel weleens als bondscoach? Ik heb het een aantal x geprobeert maar op de één of andere manier verlies ik daar het plezier snel in.
     
  5. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind 14 ook tot nu toe beter dan 11/12/13 , de menu's zijn chill, 3d camera is verbeterd.
    Tsja, ik vind het wel wat hebben die eigendoelpunten of blunders.
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel ook nog vaak football manager en blijf er plezier in hebbben.
     
  7. CorneelLoonen

    CorneelLoonen New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hoogste bedrag dat ik voor een speler heb gehad was voor Zivkovic, opgehaalf voor 1miljoen en aan United verkocht voor 55miljoen.:D
     
  8. CorneelLoonen

    CorneelLoonen New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Fm 14 is inderdaad de beste FM die ik gespeeld heb. Loopt net iets prettiger, en ziet er beter uit dan 13
     
  9. CorneelLoonen

    CorneelLoonen New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met commentary only, zo kort mogelijk, heb je er minder/geen last van:p
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik gebruik meestal ook commentary maar kijk vaak weleens doelpunten terug met die rare goals als gevolg.

    Offtopic: je kunt meerdere mensen qouten in een post:b:
     
  11. CorneelLoonen

    CorneelLoonen New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Ik speel commentary only en 2d. De reden is voornamelijk dat dit veel sneller gaat en ik mijn tijd liever besteed aan andere aspecten van de game. Het spel loopt zo ook nog eens sneller. Dit is prettig indien je net zoals ik op een laptop speel. Ik ben ook van mening dat als je een goede opstelling hebt, en tijdens de wedstijd af en toe omschakeld van attacking naar contain, de overige shouts en dergelijke die je tijdens de wedstrijden kan toepassen een marginale invloed hebben op het resultaat.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt heb je gelijk in.
    Vanwege weinig tijd ben ik nu ook overgestapt naar FM Classic met Instant result, moet zeggen dat dat echt super werkt.
    Een seizoen heb ik wel in een avondje gedaan..

    Wel is de feeling dan minder met de game moet ik zeggen, maar het blijft erg leuk.
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben inmiddels bezig aan mijn 6(!) seizoen bij de Rangers, heb vrij simpel de eerste 2 kampioenschappen binnengehaald (First division en Championship)

    Daarna in de Premier League gekomen met de top Celtic, ik had het geluk aan mijn zijde in het eerste seizoen want ik werd gelijk kampioen met 1 punt meer dan Celtic.
    Hierna is Celtic op een of andere manier helemaal ingezakt, er werd een 6de plaats behaald en het seizoen erna zelfs degradatie voor Celtic.

    Ik keek ook even bij de financials van Celtic, staat hier ook gewoon in de schulden.
    Inmiddels zijn zij ook bezig met een revival met een jonge selectie (alle toppers zijn weg) en staan bovenaan in de championship.

    Zelf ben ik al die jaren kampioen geworden in schotse Premier League, eerst met een echt koop elftal (waaronder Guidetti, Sigtorsson) en hiermee heb ik dus ook de Europa League binnen gehaald.

    Het doel is om veel eigen jeugd in te passen en hiermee nog meer prijzen binnen halen en dan het liefst Europees.
     
  14. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb sinds tijden weer eens FM geopend. de 2013 versie.
    Nu opent hij hem automatisch in window modus en steeds vlak na het instellen van de landen komt er testaan: FM13 reageert niet en moet ik hem afsluiten.

    Ook als ik buiten en venster klik of hem full screen wil zetten loopt hij vast...

    Iemand enig idee wat te doen?
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Is die legaal?
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Yes helemaal! maar hij doet het inmiddels weer.

    Elke keer heb ik het wel, dan begin ik maar het is zo enorm uitgebreid. Ik lees dan wat forums, en mensen zijn gewoon tijden hun laatste wedstrijd aan het bestuderen om tacktiek te verbeteren etc.

    Hoe spelen jullie FM? ook zo uitgebreid, en overal diep op ingaan? Mijn motivatie holt altijd achteruit als er zoveel tijd in gaat zitten.

    Kun je wel een beetje succesvol coach worden zonder met alle details te werken?
     
  17. Fantastic

    Fantastic Guest

    Maandje of 2 terug begonnen met FC United of Manchester. Ga nu het seizoen 2018-2019 in en zit al in de Sky Bet Championship. :D
    Aan één stuk door gepromoveerd en vorig seizoen blijven steken op een 11e plek. Ik heb de laatste jaren boven mijn stand geleefd en mijn salarisbudget is met 1 miljoen naar beneden bijgesteld. :'-(
    Mijn club heeft op dit moment 10.000 leden en verkoopt ongeveer de helft aan kaartjes per wedstrijd. Er zijn dus nog weinig mensen uit Manchester overgestapt van de grote twee naar het kleine broertje. Maar dat komt nog wel hoop ik. Zodra ik het stadion regelmatig weet uit te verkopen ga ik voor een eigen stadion, nu huur ik het stadion van Bury nog.
    [​IMG]
    Dit pauper stadionnetje is dus al sinds het begin van de game mijn thuisbasis. Maar zeker nu ik nog weinig geld heb wil ik mijzelf niet in de schulden werken, iets wat ook niet nodig is want ik krijg het nog lang niet uitverkocht. Er is wel een goede groei elk jaar. Gek genoeg dit jaar wat minder, ik hoop dat ik niet mijn maximum al bereikt heb.
    [​IMG]
    Dit is mijn selectie:
    [​IMG]
    Met Roy Beerens en Jesus Navas als bekende toppers. :p Navas vooral voor zijn naam gehaald, dat is goed voor de shirtverkoop e.d. De eerste seizoenen speelde ik 532 en sinds vorig seizoen schakel ik (afhankelijk van de beschikbare spelers, veel wedstrijden zorgen voor veel vermoeide en geblesseerde spelers) tussen 442 en 4231.

    Mijn grootste regen talenten:
    [​IMG]
    Vorig seizoen van Juventus overgenomen voor een 3 miljoen, verspreid over 48 maanden.
    En dan 3 pareltjes uit mijn eigen opleiding:
    [​IMG]
    [​IMG]
    En de spits die het vooral moet hebben van zijn fysiek
    [​IMG]
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand al met de beta van 2015 aan de slag geweest? :)
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nog niet, maar ik ben al bang voor wat de release van 2015 met mijn leven gaat doen.
     
  20. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Al een paar dagen bezig, het heet niet voor niks een beta. Zitten nog veel bugs in.
     

Deel Deze Pagina