1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nice, als hij naar Nederland komt ga ik 'm halen.

    En ik heb een goed excuus! Ben allergisch voor nikkel dat in heel veel horlogebandjes zit. :p
     
  3. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Update voor Whatsapp. O.a. geen splashscreen meer, direct naar de gesprekken. :)
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wel goed om te zien dat MS wél alle platformen ondersteund daar kunnen die andere twee nog wat van leren. ;)
    Vooral dat ene bedrijf achter de slogan 'don't be evil'...
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik gebruik tegenwoordig een smartband en google wear, maar zou beiden niet willen missen (de smartband heb ikge kregen en geeft nuttige informatie over de slaap bijvoorbeeld). toch maar eens proberen. Je krijgt best handige info en je hoeft niet iedere keer naar je broekzak te grijpen!
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    True, duidelijk boodschap ook. Als het ook goed werkt enzo.
    Want ik loop af en toe ook een beetje hard en als ik daar dan de Microsoft Loop App opstart en begin met lopen, sluit hij vaak de App af als ik hem van slotscreen afhaal :+ en dan is mijn tijd weg :9
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Daarnaast houdt de armband ook nog eens je hartslag bij, iets wat voor veel mensen een erg nuttige toevoeging is. (anders moet je zo'n ding om je borst doen, dit is veel handiger!)
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja maar ik loop zelden tot nooit hard. Ik ga tussen het werk wel vaak even een stuk wandelen (heb een zittende beroep) maar om daar nou zo'n ding voor te kopen. Heel misschien voor fitness want dat doe ik ook alleen vaak heb je op bijvoorbeeld een crosstrainer ook al een hartslagmeter.

    Maar wie weet even wat reviews afwachten. Hier is sowieso al een un-boxing.


    Wat ik dan wel erg positief vind aan deze release dat het zo stil is gebleven. Geen lek of vroegtijdige plaatjes daarnaast ligt hij direct in de winkel (oke alleen VS maar toch).
    Dat zou mooi zijn als ze dat ook eens lukt met nieuwe telefoons want dat duurt altijd een eeuwigheid.
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Whatsapp heeft ook een update gehad. Ik vind helemaal mooi. Veel overzichterlijker op mijn 1320.
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb ook een zittend beroep

    Maar echt hoor als er een telefonje binnen komt kijk ik toch nu tegenwordig veel op mijn watch (je kunt heel makkelijk afwijzen. ook voor mail en whatsapp is het ideaal.

    Ik ben benieuwd hoeveel ios en android gebruikers dit ding gaan kopen. Hij ziet er mooi uit
     
    Excess-Denied vindt dit leuk.
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja vind ik ook ziet er heel goed uit! En ook goed om te zien dat ze bij Whatsapp (Facebook) wel snappen hoe ze de Modern UI moeten implementeren. Ziet er echt heel strak uit!
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik merk vrij weinig van de update, de resolutie lijkt wat hoger te zijn en mijn background heeft een reset gehad :+
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Beste verandering is denk ik door de smileys heen scrollen :D
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tekst grote wijzigingen is ook nieuw, alles ziet er veel scherper uit, per persoon een andere achtergrond instellen inplaats van bij allemaal dezelfde, animaties zijn vloeiender, geen splash screen idd meer, start sneller op... dat was het volgens mij wel.
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Mijn Nokia 1520 met W8.1 erop, had afgelopen week ineens een random screen freeze, eerst blijven hangen en vervolgens het scherm op zwart. Om vervolgens 5 minuten later weer spontaan te beginnen met functioneren. Aan/uit knop etc. indrukken hebben allemaal geen effect.
    Echter had ik dit zojuist weer, zijn er meer mensen die hier last van hebben met 8.1, de 1520 of uberhaubpt met WP?
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, bij mij freezet hij ook af en toe. Je moet dan alle vier de knoppen tegelijk in drukken dan doet hij een soft-reset.

    Daar wilde ik toevallig ook net over hebben. Mijn telefoon valt dus af en toe uit en dan reset hij mijn date + time, dus moet ik zelf opnieuw instellen aangezien 'set date and time automatically' niet werkt.. Hebben meer mensen hier last van of hebben een oplossing?
    Op andere websites zeggen ze dat het aan de provider ligt, maar lijkt mij stug dat T-mobile zijn tijd op 4 oktober 2014 05:52 heeft staan.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb een vraag over Age of Empires... als ik nou m'n Keep upgrade, kom ik dan ook weer sterkere spelers tegen? Nu win ik vaker dan ik verlies, maar heb geen zin underpowered te zijn als ik opeens tegen lvl VI spelers moet. :p
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja je speelt tegen sterkere tegenstanders dan van dezelfde rank.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uh weet je dat zeker? Want soms kom ik Keeps tegen met 2 Ballista Towers en heel veel en dikke muren. Dat kan dan toch niet? :p
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    je speelt ook tegen een hogere en die komen jou ook tegen.

    niemand oplossing op mijn set date and Time automatically?
     

Deel Deze Pagina