1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was een tijdje geleden ook al een keer met Forza 5. Iedereen in paniek. Maar was een bug en was een paar uur later gefixed.
    Paar dagen geleden ook gewoon nog Unity gekocht en gepreload. :)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Store is ook wat geupdate.

    [​IMG]
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  3. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik zie geen games with gold meer. :confused:
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat toch gewoon op je Home dashboard?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die link van Xboxnederland.nl in het Sunset topic, wat een fucking eikel zeg degene die dat artikel heeft geschreven. Dat heet nou slapende honden wakker maken en het is gvd nergens goed voor. Het werkt, dus waarom ingodsnaam braaf aan MS vragen of het wel mag? Wow gewoon. Wat gaan jullie doen? Nog steeds doorgaan met de US store of nou toch wel uitkijken? Je hoort wel vaker dat Xbox Support geen idee heeft waar ze over kletsen, maar toch...''looking into the issue.''. Misschien maar een hard copy van DAI halen dan, want 70 euro in de NL store, hell fucking no joh.

    Aan de andere kant...wellicht hoeven we ons pas druk te maken als grotere sites met dit nieuws komen en dan ook als echt nieuws, niet dit soort...clickbait.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2014
    Xandorra vindt dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eens in de 2 maanden komt dit weer bovendrijven. Is al sinds de release zo en nog steeds kan je het gewoon doen.
    MS weet prima dat mensen het doen en als het niet willen hadden ze het allang stopgezet. Nog beter ze hadden de optie er nooit in moeten doen dan. Maar dat hebben ze dus niet gedaan.
    Zelfde principe met gamesharing.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik wacht nog wel even met de aanschaf van een One.
    De US store begon het juist wat aantrekkelijker te maken. $45 dollar ipv €65+ is nogal veel verschil voor een game. Zeker als je een digitale aanschaf later niet meer kan ruilen / verkopen. Daarnaast wil ik zonder problemen de console op Engelse taal kunnen zetten. Die NL vertalingen in games moet ik niet hebben. Wellicht dat dit laatste alsnog zonder problemen kan.
    Game laatste tijd weinig meer, dus dan kan de One sowieso wel even wachten. Hoop dat ik geduld kan bewaren tot een pricedrop en grotere HDD in de One. En dan zal dit ook wel weer afgezwakt zijn, of juist weer / opnieuw naar boven komen.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Duurt niet lang meer hoor :+ cod bundel komt eraan met 1 tbb
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja klopt man, dat is ook zeker zo. De site brengt het als nieuws maar in principe had dit al maanden geleden nieuws geweest omdat een of andere mafkees besluit Xbox Support te contacten erover. Daarnaast wat Reatrix plaatste in het SO topic:

    http://forum.xboxworld.nl/threads/sunset-overdrive.170222/page-16#post-5234789

    Het is echt weird...om een game te kunnen kopen moeten we een US adres invoeren waar wij niet wonen, soort van fraude toch?, maar Penello zegt dat we uit alle stores kunnen kopen.....mja.
     
  10. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Toen ik mn xbox kocht was er geen eens een NL store en games waren alleen te krijgen als import.
    Zolang alles regio vrij blijft zal MS denk ik ook er geen probleem van maken
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Xbox One binnen, yay.
    Straks ff aansluiten en m'n games kunnen binnen gehaald gaan worden. :cool:
     
    Insane/Erret, X-Junk en Hybrid vinden dit leuk.
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nice! :)
    Welke games ga je kopen?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je ook steeds de Games with Gold games "gekocht?"
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    MS is echt niet dom. Weet het heus wel dat mensen uit US Store kopen haha
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb Destiny gekocht, Titanfall + season pass en uiteraard alle gwg games. :cool:
     
  16. streetmaniak

    streetmaniak Dehandinho

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag de trotse eigenaar van de pre order bundel maar ik heb een vraag,
    Ik ben nu Forza Horizon 2 aan het downloaden, als die klaar is kan ik dan Horizon spelen terwijl Fifa 15 en Forza 5 aan het dowloaden zijn?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Natuurlijk. :)
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kan iemand me inviten voor het preview gebeuren?
    Gamertag ; Graveheart

    Thanks. :)
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Buiten de press release vind ik niet veel info terug maar zijn er nog mensen die het niet lukt om .mkv te streamen (zou sinds de laatste update toch mogelijk moeten zijn)? Heb al talrijke .mkv files geprobeerd maar nergens staat er "play to" bij, ben niet helemaal op de hoogte van hoe het zit met audio codecs, waarschijnlijk kan je niet elke .mkv streamen maar welke wel/waar moet je op letten?
    Zelf heb je toch niets te updaten, buiten de auto update van de media player op de x1 I assume...
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Op de een of andere manier speelt de Media Player op de Xbox One geen enkele .MKV af die ik heb. Terwijl Plex op m'n Xbox One dit wel doet, maargoed.. die transcode ook alles.
     

Deel Deze Pagina