1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Toch heb ik gisteravond alleen maar een paar keer een disconnect gehad en kon ik verder gewoon spelen (daily, patrol).

    In de nieuwe update is de voice codes ook geupdate, dat merk je echt in de chat. Daarnaast werken de voicecommands heerlijk soepel.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nieuwe codecs voor chat vind ik wel een goede update

    want die chat was echt echt matig. Helemaal als je het vergelijkt met de Xbox chat (wat eigenlijk gewoon Skype is). Toen ik de PS4 net had herkende ik de stem van mijn vaste BF maatje helemaal niet zo blikkerig klonk het allemaal
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Het klinkt nu spatzuiver! Mijn vrienden konden gisteren zelfs horen dat ik mijn rietje in mijn capri sonne stopte :p
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik word nu al gestoord van het getik van @Cookie zijn wasdroger, .. dat word alleen maar erger dus
     
    Rienbu, Grave en Cookie vinden dit leuk.
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Haha nee die shakes van @Grave zijn lekker :lol: Ik heb altijd muziek aan en dat staat nu op tandje 2 en zelfs dan lopen jullie nog te bitchen :mad:
     
    Grave vindt dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wacht @Delphiki gebruikt een headset? :p
    Bijna een jaar met hem BF3 gespeeld maar me party joinen wilde die nooit. Net als Virus. :+
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Wasmachines, wasdrogers, Japanse kawaii muziek, you name it, we hear it :lol:
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan alleen BF spelen in private chat met virus :+
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Was toen met de 360 ook, maar uiteindelijk ingehaald. Er zijn er steeds meer die de PS4 inruilen of One erbij kopen. En eerlijk vind ik niet zo erg zo, want dan doet MS meer moeite en niet de boel laten versloffen
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Het verschil was echter dat in de vorige generatie op de 360 zo'n beetje iedere multiplat titel een stuk beter was dan zijn PS3 versie. Deze generatie is het juist andersom of redelijk gelijk.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    True, maar het heeft nog best lang geduurd dat de 360 verkoop aantrok. Volgens mij hielpen de exclusives en Xbox Live ook erg mee aan de verkopen. Met het steeds falende PSN verhaal maak je ook geen vrienden.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Van mij mag de Xbox altijd wel minder verkopen. Gaan ze tenminste niet uit hun neus vreten en blijven ze pushen met updates, goede games en leuke acties.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, zei ik ook al. Als je ook ziet hoeveel updates met verbeteringen en nieuwe features er steeds voorbij komen... dat is gewoon top. En hoe vet is het dat je een Xbox Live berichtje krijgt dat je gratis een volledige game krijgt. Dat is nog 's klantenbinding!
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "A desperate MS is a good MS" zei iemand laatst.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De PS4 is een fantastische console maar PSN is inderdaad een compleet drama, al maanden nu. Ik wacht nog altijd op Morpheus en de volgende generatie spellen voor de PS4. Er komt nog best wel wat leuks aan maar tot nu toe zijn het veelal de multiplatform spellen die me bezig houden want ook eind deze maand komt FC4 weer in huis. De echt vernieuwende exclusives blijven nog altijd uit maar dat geldt voor beide consoles.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik wordt gestoord van Cookies opladen van de DS4. ... Continu gebrom in je oren ;-)
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    X1 doet het enorm goed vind ik de afgelopen maanden. Beter dan de ps4 met zijn brakke psn. Qua exclusives leun ik so far echt weer naar de ps4. Een titel als Bloodborne helpt daar flink aan mee. Dat mist de X1 dan ook echt imo
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het is nogal stil rondom Morpheus. In december is er weer een Sony Playstation event toch? Hopelijk wordt de VR set daar weer getoond.

    Het missen van exclusives is toch vooral een ding op de PS4 atm. Daarnaast had de PS4 wel wat stiller mogen zijn!
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Stiller?

    Hoe dichtbij zit je dan?

    Okay. Met Killzone is ie wat luider, maar algemeen vind ik hem wel stil. Niet ps3 stil, maar voldoende.

    En waarschijnlijk helpt het dat ik er 5 meter vandaan zit ;-)
     

Deel Deze Pagina