1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Minecraft Playstation Edition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 sep 2014.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet nog dat ik in de PC versie had geprobeerd een cirkel-achtig iets te maken. Was uiteindelijk een frankenstein vierkant geworden. :lol: Ik had deze ook nog gevonden: https://donatstudios.com/PixelCircleGenerator . Daar zal het vast wel mee lukken.
    En dat is als ovaal, wij hebben er eerst een rechthoek van gemaakt om nu dus pas de hoeken eraf te halen. Dat is... aardig wat. Buiten het feit dat het een hels karwei was om de ruimte vlak te krijgen (holtes opgevuld, heuvels kapot gemijnd), is ieder stukje dirt met de hand ernaartoe gebracht. Iemand had het geniale idee om midden in de woestijn een grasvlakte te maken. :whistle:

    Wij hebben btw nog geen enkele nacht overgeslagen. :p Gewoon doorbikkelen, fuck die creepers! :borg:
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hahaaha waarom zo gigantisch dan? Dat gaat hele avonden kosten en dan moet je er nog op bouwen 8)

    Nou succes iig, zie de screens wel tegemoet!
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Think big, fail hard. :cool: Altijd mijn Minecraft motto geweest. :+

    Locatiescouting:
    [​IMG]

    Met Cobbblestone de eerste vage omtrekken aanleggen:
    [​IMG]

    Nu met Dirt, maar deze keer netjes en vlak.
    [​IMG]

    Heel veel later (ik maak in co-op niet zoveel screens dan als ik alleen zou spelen :+)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Creepers be watchin you
    [​IMG]

    Videovorm:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heel stom vraagje waarschijnlijk, maar kan ik ook dirt plaatsen zonder dat gras erop groeit? Ik wil het gewoon bruin houden.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ja, maar dan moet er geen blok met gras in de buurt zijn. Gras verspreid zich namelijk over dichtbijzijnde dirt-blocks.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ik dan dus een 'gracht' van 1 blok zou afgraven rondom het gebied wat ik alleen van dirt wil hebben, is dat voldoende? Of springt het dan nog over?
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik heb het even opgezocht. De exacte afstanden voor het overdragen van gras zijn 3×3×5.
     
    DulleNL vindt dit leuk.
  8. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht een rare vraag, maar ben nieuw met minecraft en heb een stuk van de uitleg gespeeld, totdat je door kon lopen op de trap. Ben nu begonnen met survival en wat is nu precies de bedoeling/fun?

    Zijn er missies of is het volledige vrijheid en je fantasie laten gaan? Ik zie de fun nog niet.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is eigenlijk gewoon virtuele lego. Volledige vrijheid en je fantasie laten gaan dus.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Met creative wordt op de map waar je op gespeeld permanent trophies uitgeschakeld. Ik neem aan dat ik met peaceful wel nog gewoon trophies kan halen? (op de Vita even geen zin om op mijn honger te letten :D)
     
  11. Fantastic

    Fantastic Guest

    Ik zou deze game gewoon lekker op de PC spelen. Minecraft is groot geworden door o.a verschillende mods. Vele malen meer mogelijkheden op de PC.

    Als je offline speelt zijn er al veel mogelijkheden, maar online op bepaalde servers al helemaal.

    Wel een game die imo pas echt goed tot zijn recht komt als je het met wat mensen samen kunt spelen.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Minecraft is voor iedereen voor andere redenen groot geworden. :+ Ik heb nog nooit een mod aangeraakt bv, en ik heb de game ook op PC.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Leuk om je Vita geknutsel later terug te zien op de grote tv :D


    Ik zie dat ik wel wat erg snel weg ging van de vita, maar ach. you get the point. :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Go Vita :cool:
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Zooo... en dan moet de boxed editie nog uitkomen geloof ik?
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja voor de Vita ook geloof ik.

    Gisteren de PS4 versie op plat gehaald, eigenlijk was het overgrote deel gewoon gratis trophies die je unlockt tijdens het spelen. Nu de Vita versie nog op platinum..


    Wel netjes van die verkopen maar had liever een IP als TearAway gezien in die Post
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2014
  17. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik zie alleen nooit games om te joinen op de vita, hebben jullie dat ook?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. MilanXS

    MilanXS Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    2
    De PS4-versie maar even gehaald. Kon het stiekem toch niet laten en was wel benieuwd hoe de game op een console speelt. Binnenkort een epische Minecraft meeting dan maar?
     
  19. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Hallo iedereen! Voor een of andere reden heb ik deze game altijd links laten liggen. Vorige week de demo een kans gegeven op PS4 en nu.... hooked! Ongelooflijk hoe de tijd voorbij vliegt met deze game... Altijd wel iets nieuws te maken of ontdekken.
    Deze game vraagt om gespeeld te worden, ondanks release COD AW en GTA V...
    Als iemand zin heeft om eens te survival'len, add me!
    Groeten, Minecraft Noob Kivano :thumbs:

    Psn: kivano
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Er is trouwens een dikke patch gekomen die oa bereidbare paarden toevoegt. Voor beide PS4 en Vita.

    Ook een Skyrim mode met textures, skins en sounds van Skyrim... Liever komen ze gewoon met een Skyrim release op de Ps4 maar Bethesda laat eerst TES:eek: even floppen voordat ze daarmee gaan komen Denk ik :+
     

Deel Deze Pagina