1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    je weet dat het gaat gebeuren

    Nu moet je nog hopen dat het niet gekker wordt dan dat het al is....
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Je verwacht het inderdaad.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    PSV ... man man man.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Depay alleen op het veld. Nooit meer voor de camera
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Tering die goal van Lamela bij Spurs.


    GRUWELIJJ
     
  7. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Die Depay denkt al helemaal dat hij het gemaakt heeft, shirtje uittrekken zijn rare reactie na de wedstrijd.

    Is er dan niemand bij PSV die talenten een beetje in toom kan houden? denken meteen dat ze tot de top horen in de wereld.
    Zou zonde zijn als het een gevalletje Drenthe zou worden, de jongen heeft absoluut potentie maar laat hem eerst maar eens normaal doen en zijn voeten laten spreken een heel seizoen en zijn club naar de prijzen schieten.
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het is toch wel kansloos hè, dat een Nederlandse club in de CL afhankelijk is van een gunstige loting om 2e of 3e te worden in de poule is eigenlijk al te triest voor woorden. Maar dat er in de Europa League de resultaten tegenvallen in de poulefase is toch wel schrijnend, het is toch te hopen dat zowel PSV en Feyenoord zich weten te plaatsen voor de volgende ronde. Ajax moet ook alles op alles zetten om na de winter nog EL te spelen..

    De CL draait tegenwoordig maar om 6 clubs met een idiote begroting, de rest doet alleen maar mee als opvulling. Als je ziet hoe Liverpool en Roma afgelopen week ook helemaal worden weggeveegd...
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dan denk je idd dat ze net zo goed de CL terug kunnen brengen naar 8 teams ofzo idd .. Bayern , Barca en Real. En daarachter dan Chelsea en PSG. En daar op termijn (want geld) weer achter City en United

    en de rest kan qua geld volgens mij gewoon niet mee doen
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    http://www.ad.nl/ad/nl/5598/Sportco...a-Real-en-de-rest-van-het-grootkapitaal.dhtml
     
    Cookie en Sostic vinden dit leuk.
  11. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Stond Atletico niet nog in de finale vorig seizoen? Het jaar daarvoor Dortmund als ik me niet vergis...
    Zijn natuurlijk niet clubs met een hele kleine begroting maar doen ook zeker niet mee in het jaarlijkse geldsmijten van de grote jongens.
    Jullie hebben wel gelijk net als in dat stukje in het ad wat Tyrant hierboven heeft gepost dat echt kleinere clubs waaronder Ajax het niet meer gaan redden tot die finale. Het enige wat je kan doen is als Ajax heeeeeeel lang sparen tot je een paar 100 miljoen hebt waardoor je een dik talenten team als in 95 een paar seizoenen bij je kunt houden (salaris en uitzicht op europese prijs). Niks is onmogelijk in sport en dat maakt het juist zo mooi. Ze hebben de afgelopen seizoenen in Amsterdam al 85 miljoen mogen bijtellen op de rekening toch? Ga zo door jongens ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2014
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453


    Geen Sandro.. Ik heb het gevoel dat hij meer kan bieden als invaller dan Munir in deze wedstrijd. Ook had ik liever Rafinha in plaats van Sergi Roberto gezien.
    Het gaat hoe dan ook erg lastig worden, ik hoop op een gelijkspel.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ga wel ff kijken, 18:00 toch?
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Yep. En misschien dit even erbij zetten: The Liga prepares a massive DDOS-attack against free streaming websites during the clasico tomorrow to try to make them unavailable. [yahoo] :+
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bullshit, dat mag nml niet :+ ze kunnen hoogstens vlot zijn met dmca takedowns

    Maakt voor mij toch niet uit, kijk gewoon op sport1
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Sowieso zijn dit wedstrijden die het gewoon waard zijn om voor te betalen. Een stream bij Sport1 kost volgens mij €4 en als je er dat er niet eens voor over hebt moet je gewoon niet kijken imo :+
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Geen Moisander vanavond!

    [​IMG]

    Aw yisss..
     
    Daz vindt dit leuk.
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Manchester City - West Ham begint nu. Nummer 2 tegen nummer 4. Lekker wedstrijdje.
     
  19. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    West ham! :D
    Toch wel fijn die doellijn technologie.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Dortmund staat alweer achter in de competitie. Snap toch echt geen fuck meer van die ploeg. 8)
     

Deel Deze Pagina