1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dallas Buyers Club gezien. De film stond al weet ik veel hoe lang op de NAS, maar sprak me niet aan. Onterecht want het is een erg goede film.

    Een cowboy homo hatende redneck krijgt aids en moet daar mee om leren gaan. Dat doet hij op een erg inspirerende wijze. Aanrader!

    [​IMG]

    8
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Vond hem een beetje saai om eerlijk te zijn. Nee niet omdat er geen explosions inzaten.
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik zie hem ook niet en volgens IMDB doet ie ook helemaal niet mee.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Avengers trailer deed me eigenlijk weinig. Natuurlijk meteen kijken in de bioscoop en ik heb er wel zin in, maar echt bijzonder ziet het er niet uit. Guardians of the Galaxy spoiled me.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vond het eigenlijk wel een toffe trailer. Guardians moet ik echter nog altijd zien. Zal toch echt moeten wachten tot hij op BR is of op de andere manier,
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Volgende maand, zin in again. :+

    Is er bekend hoe Interstellar gaat draaien in NL? Zal wel alleen bij Pathe zijn met normaal of IMAX. Maar er is dus IMAX en IMAX 70mm in USA. Sowieso wel IMAX, want het geluid bij normaal is echt treurig vind ik bij Pathe.
     
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hulkbuster :eek:_O_
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Age of Ultron teaser. Is het al Mei 2015?
    Hulkbuster, fuck yeah! :cool:
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Zaterdag naar Fury FUCK YEAH
     
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Net toch maar eens NOAH gekeken.....

    Man, man, man, wat een tenenkrommend slechte film. Wat speelt de vrouw van Noah ook een ontiegelijk slechte rol. Pure tijdverspilling.

    4/10
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fury gezien. Bazen film en op momenten lekker rauw en gruwelijk. 8/10
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Honest trailers heeft een mooi punt m.b.t. Quicksilver.. :)
    Plus, de tofste scenes waren met hem (i.a.w. ik kijk nu steeds QS highlights op YT in plaats van dat ik de film koop :+ )

    Age of Ultron lijkt op veel punten een kopie van het eerste deel met het vechten tegen elkaar en het loslaten van 10.000 robot-achtige enemies.
    Hoop dat dit uiteindelijk mee blijkt te vallen.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er prima uit, zolang het maar wat vager gaat worden dan deel 2.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Enemy gezien, erg complexe maar diepe film.. Jammer dat ik het niet begreep zonder een video met uitleg achteraf te kijken.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat viel me ook echt op in de trailer. Wéér in de stad met rennende mensen, dacht eerst dat het flashbacks waren uit deel 1. :X De onvermijdelijke gevechten tegen elkaar en een baddy met een groot leger in de stad.

    Wordt vast een brute film maar komt minder boeiend over op me tot nu.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wel iets persoonlijker, zoals het op mij overkomt. Ook donkerder, dus een kans geven lijkt mij wel prima.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ben wel benieuwd naar Iron Man, die gaat dit keer echt geen vriendjes maken. Vooral als dit het begin van Civil War gaat zijn.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Fury

    Begon heel sterk. Vooral de authenticiteit vond ik erg top, maar dat is schijnbaar ook het handelsmerk van Ayer. Het verhaal vanuit een tankcrew is best tof, helemaal omdat het zich al in 1945 afspeelt en ze al diep in nazi-Duitsland zitten. Helaas komt de onderlinge band tussen de crewmembers van de Sherman amper uit de verf. Sterker nog, ik vind de personages redelijk emotieloos en de dialogen weinig boeiend. Qua sfeer doet de film het al veel beter, maar mooie grijs-grauwe filters en een sfeer die echt oorlog ademt.

    Het einde vond ik echter vrij vaag. Er wordt een iets te dik Hollywood sausje geserveerd, met een redelijk onrealistisch gevecht. Een battalion SS'ers laat zich vrij simpel stuk voor stuk afslachten en iedereen moet opeens een heldenrol spelen. Jammer, want dit zorgt er toch voor dat de film niet echt een hele positief gevoel blijft overhouden, ondanks het sterke begin en middenstuk.
     

Deel Deze Pagina