1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik snap die difficulties niet echt. Iedereen hier begon ook op de hoogste voor Torment zeg maar.
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Maakt het nog wat uit als je tussendoor switched van difficulty? Anders maar een stapje hoger want het moet wel uitdagend blijven natuurlijk :)
     
  3. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    je moet kijken bij je stats naar je CHC en je CHD, deze moet ongeveer een ratio van 1:10 zijn. Op basis daarvan moet je voorlopig even kiezen tot je een SOJ vindt.

    Die hackers kom je op T6 nu alleen maar tegen, sneu om te zien dat zoveel spelers het spel voor zichzelf verpesten door met die gehackte spullen door rifts heen te rammen.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja het maakt zeker uit.
    Hoe hoger de difficulty, hoe hoger je bonus experience!

    Voor de rest (trophies/achievements) maakt het niks uit.

    Altijd omhoog schroeven als het te makkelijk wordt!!:cool:
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vergeet ook niet dat het spel bedoeld is als hack 'n slash :+ je hoort overal door heen te knallen.
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Ja maar zo makkelijk!? Zit pas tegen het einde van act 1 aan dus ben nog niet heel ver maar zelfs op expert one shot ik zo goed als alles :+ Heb wel al een aantal goede legendary drops gehad die precies bij mijn build passen, so maybe I was just lucky ;) Gruwelijke game verder hoor!
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat hou je totdat je wat verder komt. Dan moet je ook maar net hopen op een legendary drop en dan alsnog is het na 5-10 levels niet meer goed bruikbaar.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Thanks. Heb een 44.5% CHC en +260CHD. Denk dat ik die ene ring neem met cost reductions

    Edit: Nevermind all this. Kadala geeft me net een SOJ en heb ook mn Akkhan Breastplate.. Nu gaan finetunen en opzoek naar een betere amulet. Die kan nog wel wat tweaking gebruiken
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2014
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    DH is al weer 50 bijna. Warrior is 60. Met deze twee heb ik er dan 5 op 70 straks :)

    Ik probeer zo'n treasure portal te krijgen, maar ho maar. Openen die alleen bij bounties, of ook in rifts /???
    En ik heb ook nog nooit die TLOU Rift gehad ...
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb 1x maar die Vault gezien en dat was tijdens een rift. Moet die baas nog verslaan.

    Tlou rifts ook nog nooit gehad en heb aardig wat rifts afgespeurd
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2014
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hmm toch wel verleidelijk als ik dit hoor. Speel je het spel alleen?
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Ik heb een character van level 42 die ik alleen speel en een van level 13 die ik met een vriend op de bank speel onder het genot van een pilsje. Alleen is niks mis mee maar deze game is wel een stuk toffer met meerdere spelers imo. Denk een beetje a la Borderlands 2. Je kan ook gewoon online knallen met vrienden of strangers.

    Wanneer speel je trouwens de volgende moeilijkheidsgraad vrij? Wss pas na voltooiing van de eerte pt of niet? Ben nu net in act 3 en nog niet eens in de buurt van bijna dood geweest :+ Die crusader gaat op zeker binnenkort ziek generfed worden. Class is imo veel te overpowered.
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb de TLOU rift 2x gehad. Was best grappig gedaan :)

    Was er naast TLOU ook niet nog een game die speciaal voor de ps4 erin gemaakt is?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Naah het is wel de beste tanker
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Speel je al op de Torment levels dan? Dat is een ander verhaal, jij speelt nu gewoon op een difficulty om leuk de story door te komen
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Ok nice :) Ben gewoon niet gewend dat de difficulty boven hard eigenlijk easy is ;)
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar daarin is crusader ook wel het makkelijkst :p ik heb met alle poppetjes gespeeld (en omdat er wat foutging met die achievement) ook nog wat gepowerleveld met 2 characters. Crusader heeft veruit de beste kans om in leven te blijven naast de witch doctor met zijn pets.

    Op torment is het een ander verhaal en dan wil je echt een aantal goede wapens en items in je bezit hebben op de crusader
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Uitgespeeld :) Level 68 uiteindelijk. Op Torment uitgekomen. Vond de laatste boss best wel tough! Net een beetje met new game plus gekloot maar snap er nog niet alles van :p
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Je moet gaan riften jonguh! Dan begint de game pas echt tof te worden :D
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Dat klinkt als een natte scheet :+ Was met bounties begonnen maar wat is riften dan?
     

Deel Deze Pagina