1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Custom tactics ;)

    Hoewel ik daar zelf nooit gebruik van maak omdat ik nogal lui ben weet ik vrijwel zeker dat het daaraan ligt.

    Waarschijnlijk had ie pressure en wellicht ook aggression op 100 staan. Dan sta je de eerste 60/70 minuten tegenover 11 losgeslagen honden.

    Om van zulke mensen te winnen moet je het spelletje zelf ook vies spelen, al zijn spelers zullen constant naar voren rushen dus jij moet bij balbezit gewoon LB+Y spammen en je komt er vaak genoeg doorheen, als je na de 70e minuut niet op dikke achterstand staat is winnen ook niet moeilijk aangezien al zijn spelers helemaal leeg zullen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2014
    Pride vindt dit leuk.
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Goeie tips man. Ik heb ook tegen zulke teams gestaan namelijk. Thanks!
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  3. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat ik zelf irritant vind is dat wanneer je bijvoorbeeld 1-0 voor staat en je krijgt een vrije trap bij de middenlijn dat bijna al je spelers rond de 16 staan.

    Zo word het de tegenstander wel heel makkelijk gemaakt om er ff uit te counteren.

    Staat vaak maar 2 man nog tegenover minimaal 2 aanvallers...
     
  4. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Bij die nutteloze vrije trappen moet je gewoon (LT) of (RT) drukken(weet effe niet uit me hoofd welke) zodat er een medespeler naar je toe komt die je kan aanspelen, je kan ook gewoon links of rechts iemand uitkiezen en aanspelen, daarbij heb je dan wel een kleine kans dat ie onderschept wordt, maar alles beter dan de bal naar voren rossen waarna je 9/10x het kopduel verliest en je tegenstander lekker kan counteren.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2014
  5. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
  6. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Kwam net een team tegen met 74% chemistry maar hij gaf toch nooit een pass. Bale, Doumbia, Musa, Reus. Robben etc. Gewoon dribbelen en hij was niet te stoppen. Zo jammer van FIFA dat dit zo OP is.
     
    Amersfoorter vindt dit leuk.
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Of met je rechter stick word je een medespeler en pass je de bal naar jezelf toe :)
     
  8. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Helemaal mee eens! Die kick off glitch werkt ook nog steeds.. Gebruik hem zelf ook wel eens moet ik toegeven puur omdat ik het weet. Als Spelers het tegen mij proberen maak ik altijd gelijk een sliding wat 9/10x goed werkt. (ben niet te beroerd om dit met mijn medelanders te delen ;)) Hopelijk fixen ze het OP dribbelen in
    Fifa 16 dan is het gewoon een top spel. Verder heb ik op de gameplay en het grafische (next gen) weinig op aan te merken.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2014
  9. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin in een potje

    Fr 1908 glenn
     
  10. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe kan ik custom tactic maken.want elke keer als ik nu fut wil spelen moet ik het aanpassen in het begin scherm binnen 40 seconde.
     
  11. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dat kan alleen op die manier helaas. Zwaar irritant :/
     
  12. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    O dat is mooi klote iemand mischien tip.
    Hou ervan dat verdediging meer achter blijft en dat als je bv eruit komt dat de voorste linie goed aansluit
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat je verdediging meer achter blijft kan je ook met workrates oplossen, er zijn jammer genoeg veel CB's High/Med dus moet je effe opzoeken wat de workrates zijn voor dat je een verdediger koopt.
     
  14. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Suarez in packs! Ben benieuwd waar zijn prijs heem gaat
     
  15. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Zag gisteravond op twitch een arabier met de eerste voor 2.07m open bid op de PS. Scoorde in zijn eerste wedstrijd ook gelijk een zieke backheel goal met hem, chat barstte gelijk los met de discussie of t een glitch was of niet, ik heb het in iig nog nooit meegemaakt.
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    hij staat er nu ook op voor tegen de 2 miljoen, zal waarschijnlijk wel zakken, iedereen met zoveel coins koopt messi
     
  17. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je snel veel coins verdienen?
    Ik zit nu in divisie 6 en ik haal steeds net aan niet of net aan wel de volgende divisie.
    Ook blijf ik haken rond de 4000 coins, waardoor ik geen (hele) goede spelers kan kopen.
     
  18. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die een team voor me kan en wil bouwen?
    Formatie: 4-3-2-1
    Spelers: Cuadrado + Ibarbo/Cuadrado + Ramos
    Budget: 65k
    Liefst zo min mogelijk Serie A en zilveren spelers (liefst alleen backs als het moet). Keepers die redelijk lang zijn.

    Edit: Ik krijg zoveel pace tegen me, dat ik zelf voor de lol eens een team met een average pace tussen de 85-90 ga maken. Eens kijk wie ik er daarna uitren.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2014
  19. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Dit heb ik als team iemand nog tips ?

    Mijn chemistry is op de xbox wel allemaal netjes 10 waarom het op futhead zo aangegeven word weet ik helaas niet!

    Heb 30k te besteden.

    http://www.futhead.com/15/squads/6015096/
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2014
  20. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    [​IMG]

    Hiermee hou je wel 15k over. Op de backs kan je nog wat duurdere zilvers gaan zetten met iets meer pace om die 15k vol te maken maar ik zie geen reden om dat te doen eerlijk gezegd. Perisic past er op het oog ook niet lekker tussen maar onderschat hem niet ;), Snel genoeg, ziek schot en 5*WF en 4*Skills.
     

Deel Deze Pagina